Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Ik vind het vooral raar dat ik OPM nergens maar dan ook nergens vind in krantenwinkels, luchthavens,... tis percies of ze hangen alleen af van abo's?
K wou is een vergelijking doen Chief VS OPM om te zien welke ik wou nemen, mr alsk OPM nergens vind, dan knak moeilijk vergelijken ;)

MrKend54l

Legacy Member
Matey zei:
EDIT: iemand goeie ervaringen met playstation magazine? Krijg je nog vaak demo's en games met korting, zoals vroeger?

Demo's bij magazines is niet meer van deze tijd eh :P
Games met korting ook niet meer

Xtralecherus

Legacy Member
Zijn er hier mensen die magazines gewoon als nutteloos beschouwen, zoals ik?:p Kvind dat alleen maar papierverspilling alles gaat makkelijker online en sneller..

StanTem

Legacy Member
Ik heb ook liever een magazine.
Ik lees liever de papieren gazet dan online op het scherm te turen. Doe ik al genoeg :p

Gonzo

Legacy Member
Ahja, 'k heb dan toch eens een abo gepakt op OPM (om op de wc iet te lezen te hebben :unsure:).
7/5 geabonneerd, en op de 9e was mijn spel er al :)

Sensational

Legacy Member
f@t_b@$t@rd zei:
Ik vind het vooral raar dat ik OPM nergens maar dan ook nergens vind in krantenwinkels, luchthavens,... tis percies of ze hangen alleen af van abo's?
K wou is een vergelijking doen Chief VS OPM om te zien welke ik wou nemen, mr alsk OPM nergens vind, dan knak moeilijk vergelijken ;)

Mss liegt het aan het feit dat ze recentelijk van eigenaar zijn veranderd. Kweet het ook niet echt. Maar ik had OPM toen het nog onder think media werd uitgegeven. Nu is mijn resterend abonnement overgeschakeld op chief. Al had ik veel liever OPM.

Teknohol1c

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Zijn er hier mensen die magazines gewoon als nutteloos beschouwen, zoals ik?:p Kvind dat alleen maar papierverspilling alles gaat makkelijker online en sneller..

Als drukker zijnde: Door mensen zoals u gaat mijne sector kapot! Burn in hell!! (no hate :p )

Het ding is: ALS je op een gamesforum vertoeft is het gewoon onnodig geworden om een game-magazine te kopen, want alles wat je in dat magazine leest weet je al en meestal weet je al meer.

younglink

Legacy Member
Toen ik nog op school zat, kocht ik regelmatig een gamemagazine zoals Chief of GUNK maar dat is ondertussen toch wel al een aantal jaar geleden. Was gewoon leuk om iets te lezen op de trein :)

ikbenben

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Het ding is: ALS je op een gamesforum vertoeft is het gewoon onnodig geworden om een game-magazine te kopen, want alles wat je in dat magazine leest weet je al en meestal weet je al meer.

Bwa, kweenie. Ik heb al jaaaaren een abonnement op OPM en blijf het toch graag lezen.
Op het forum lees je veel over details terwijl in een magazine heel het spel uitgelegd staat. Moet je bv maar eens de preview (of hands on of whatever) van Project Cars lezen in de nieuwe OPM ;)

Matey

Legacy Member
Toch maar beslist om me niet op OPM te abonneren. Een aantal weken gratis Sport/Voetbalmagzine gehad en daar telkens niet al te veel in gelezen terwijl me dat toch enorm interesseert. Heb ook al een abo op Historia magazine dus vrees dat die OPM er gewoon zou liggen stof verzamelen. Ik kan er Watch_Dogs mee kopen ;-).

LouGarou

Legacy Member
Lijkt mij nog steeds ideaal om voor de prijs van een game een abo te kopen én een leuke game erbij te krijgen. LEGO Hobbit komt trouwens als volledig retailexemplaar met toch een straatwaarde van 50-60 euro. Leuk, niet? Is de enige reden waarom ik nog een abo op OPM heb :p

Gonzo

Legacy Member
EliasAdam zei:
LEGO Hobbit komt trouwens als volledig retailexemplaar met toch een straatwaarde van 50-60 euro. Leuk, niet?
Nope, is een promo copy :)
Wel het volledige spel uiteraard, maar ge mist de bedrukking van de disc, het doosje en de 'handleiding'.

LouGarou

Legacy Member
Gonzo zei:
Nope, is een promo copy :)
Wel het volledige spel uiteraard, maar ge mist de bedrukking van de disc, het doosje en de 'handleiding'.
Dan heb jij pech gehad xD Meesten zijn retail van LEGO: Hobbit.

Xhizor

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Zijn er hier mensen die magazines gewoon als nutteloos beschouwen, zoals ik?:p Kvind dat alleen maar papierverspilling alles gaat makkelijker online en sneller..

Zo'n magazines hebben nog hun charme, maar ik koop zoiets zelden. Vind dat het op pc ook veel vlotter gaat en je kan meteen gameplay filmpjes opzoeken. Ook voordat die artikels in zo'n magazine verschijnen weet je ver alles

StanTem

Legacy Member
Meestal zijn het promocopy's (dat wordt ook altijd zo vermeld), maar af en toe smijt men er volwaardige games tegen.

Jonas89

Legacy Member
Furon zei:
30 Mbps is meer dan voldoende. Of het nu 20, 30, 50 of 100 Mbps is, dat maakt niets uit voor online gaming. Een zo laag mogelijke ping in combinatie met een wired connection of goed wifi-signaal is belangrijk.

Vroeger had ik een ping van rond de 12ms volgens de speedtest, nu altijd rond de 23ms. Aan wat zou dat liggen ?

Goldrusher

Legacy Member
Zelfde server? Hier al sinds jaar en dag <10 als ik Mechelen (Telenet HQ) neem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan