BuYcKi
Legacy Member
Xhizor zei:Wat bedoel je daarmee of hij nog even snel werkt ?
Windows is ervoor gekend om na 6-9 maanden veel trager te lopen dan de eerste maanden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xhizor zei:Wat bedoel je daarmee of hij nog even snel werkt ?
Jup hij loopt nog even snel. Niet als op aankoopdag omdat harde schuif uiteraard verspreid bestanden heeft opgeslagen.BuYcKi zei:Windows is ervoor gekend om na 6-9 maanden veel trager te lopen dan de eerste maanden.
BuYcKi zei:Windows is ervoor gekend om na 6-9 maanden veel trager te lopen dan de eerste maanden.

De mijne is nu zelfs sneller dan 2 of 3 jaar geleden! (Heb er een SSD in gestokenikbenben zei:Ik heb mijn pc met windows 7 nu een kleine 2 jaar en is nog altijd even snel als in het begin.
)pamperke zei:De mijne is nu zelfs sneller dan 2 of 3 jaar geleden! (Heb er een SSD in gestoken)


BuYcKi zei:Dacht ik wel, door die SSD zie je gewoon niet meer hoe crap Windows wordt..
BuYcKi zei:Dacht ik wel, door die SSD zie je gewoon niet meer hoe crap Windows wordt..
Teknohol1c zei:'t is te zien wat voor gebruiker je bent he BuYcki.
Iemand die weinig verwacht van zijn pc zal daar weinig problemen met ondervinden.
Zo heb ik eigenlijk ook zelden problemen met mijn pc terwijl ik nooit onderhoud doe.

pamperke zei:Crap is veel gezegd hé. Ik had zowel een pc als een MacBook air en beide werkten even vlot. Ik heb de MacBook uiteindelijk verkocht omdat ik het OS niet echt gewoon kon worden en er verschillende programma's waren die geen of slechte alternatieven op de Mac hadden. Het is maar wat je gewend bent denk ik, maar het is typisch voor Apple-fans om Windows crap te noemen, terwijl het echt wel gewoon allemaal goed werkt sinds Windows 7![]()
Teknohol1c zei:'t is te zien wat voor gebruiker je bent he BuYcki.
Iemand die weinig verwacht van zijn pc zal daar weinig problemen met ondervinden.
Zo heb ik eigenlijk ook zelden problemen met mijn pc terwijl ik nooit onderhoud doe.
BuYcKi zei:En wat denk je dat ik nog heb/vroeger had? Windows inderdaad. Anders zou ik ook mijn mening niet uiten.. Ook Windows 7: inderdaad een zeer goed OS, maar zoals gezegd, het wordt gewoon traag na een bepaalde tijd. En door de SSD's merk je het gewoon veel minder.
OSX heeft trouwens ook fouten hoor, vooral de laatste tijd is het niet meer wat het is geweest. Binnen hier en een paar jaar is Apple het nieuwe Microsoft.
Akkoord.

Xhizor zei:Zoals gezegd ? Gij zijt hier de enige die beweerd dat windows 7 na verloop van tijd trager wordt![]()

Xhizor zei:Zoals gezegd ? Gij zijt hier de enige die beweerd dat windows 7 na verloop van tijd trager wordt![]()
StanTem zei:Ga mee met uw tijd en gebruik Windows 8. Da's pas crap.
Over Windows 7 kan ik niet oordelen, heb er nooit mee gewerkt.


.Xhizor zei:Best toch eens na een bepaalde periode onstoffen nen laptop kan daarvan stuk gaan, ik heb zo gevaren met de mijne![]()

)