Cosmonaut
Legacy Member
StanTem zei:[video=youtube;_fNp37zFn9Q]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_fNp37zFn9Q[/video]
Haha, zalig!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
StanTem zei:[video=youtube;_fNp37zFn9Q]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_fNp37zFn9Q[/video]
Wat is nieuw in versie 1.70.13
- Meldingsberichten worden nu ondersteund.
- Miniatuurweergaven worden nu weergegeven voor schermafbeeldingen en videoclips die als activiteiten op Twitter of Facebook® worden geplaatst. (Om deze functie te gebruiken dien je een Twitter- of Facebook-account te hebben.)
- Resoluties voor iPad 2 en iPad mini worden nu ondersteund.
- Foto's die je op je iPad, iPhone of iPod touch maakt, kun je nu als je profielfoto instellen.
- Je kunt nu per e-mail of in een sms-bericht een PSN℠-vriendschapsverzoek naar je vriend sturen.
- Stabiliteit tijdens gebruik van bepaalde functies is verbeterd.
lantaarnpaal zei:Apotheon ziet er mij nice uit
soulgamer zei:Spijtig ook dat ze met PC markt stoppen. Altijd Sony fanboy geweest.
Ik zou niet weten welke laptop / desktop ik nu moet kopen buiten Vaio... altijd super degelijke toestellen geweest.

soulgamer zei:Spijtig ook dat ze met PC markt stoppen. Altijd Sony fanboy geweest.
Ik zou niet weten welke laptop / desktop ik nu moet kopen buiten Vaio... altijd super degelijke toestellen geweest.
. Alles behalve een Mac! Al mijn kennisen hebben dat maar ik weigerStanTem zei:
.soulgamer zei:Alles behalve een Mac! Al mijn kennisen hebben dat maar ik weiger.

Times have changedStanTem zei:Ten tijde van Windows was dat wel wat anders...
. soulgamer zei:Times have changed.
Mijn Sony desktop met Windows is sinds ik hem heb (3 jaar) nooit gecrasht en heeft nog nooit een fout gegeven.
BuYcKi zei:En werk hij nog even snel? Ik dacht het niet..
Sony: tja, hun multimedia toestellen zijn gewoon te duur voor wat het maar is.
