schredy
Legacy Member
StanTem zei:Da's mijn Amerikaans account![]()
Dan heb je jezelf toch gekloot? Denk niet dat ze gaan toelaten om eerst je US te veranderen om dan StanTem op je BE account te kunnen gebruiken...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
StanTem zei:Da's mijn Amerikaans account![]()
schredy zei:Dan heb je jezelf toch gekloot? Denk niet dat ze gaan toelaten om eerst je US te veranderen om dan StanTem op je BE account te kunnen gebruiken...


TheCeet zei:

Kiiilerke zei:eindelijk van dieje achterlijke naam af ! nu nog op 9lives![]()
StanTem zei:Die kunt ge niet meer veranderen hé, aangezien ge het al eens hebt veranderd![]()
Jonas89 zei:Hoezo ? heeft hij toch nooit veranderd ?
StanTem zei:Op 9lives wel.
Vroeger was hij Boerkiiilerke.

StanTem zei:Op 9lives wel.
Vroeger was hij Boerkiiilerke.

Jonas89 zei:aaaah, kan ik me niet meer herinneren die nickname...![]()


Once you’re done with your masterpiece, you can easily share your SHAREfactory videos to Facebook, or export them to an external USB storage device to upload them anywhere, another new feature coming as part of the 1.70 system software update.