Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
Downloaden jullie zo veel dan ? Ik kom elke maand toe met 100gb en dan nog over

BuYcKi

Legacy Member
Jonas89 zei:
Downloaden jullie zo veel dan ? Ik kom elke maand toe met 100gb en dan nog over

Hier is het ook serieus verminderd. Heb ook maar 100GB en kom ook toe.

Xtralecherus

Legacy Member
Deze maand heb ik al 133 GB verbruikt ongeveer 13dagen, aangezien dat ik eens 4 dagen zonder internet zat. Dusja ik kom heel gemakkelijk aan 300 GB of meer per maand :p.

koolcast

Legacy Member
Even totaal iets anders posten hier... :p

[video=youtube;3VDgvA2EvOk]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3VDgvA2EvOk[/video]

BuYcKi

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Deze maand heb ik al 133 GB verbruikt ongeveer 13dagen, aangezien dat ik eens 4 dagen zonder internet zat. Dusja ik kom heel gemakkelijk aan 300 GB of meer per maand :p.

En wat zit dan al in die 133GB? Of kijk je alle series die iedere dag uitkomen?

Brent-4

Legacy Member
koolcast zei:
Even totaal iets anders posten hier... :p

[video=youtube;3VDgvA2EvOk]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3VDgvA2EvOk[/video]

Hah, geniaal filmke gewoon :p Die Stromae is toch echt wel goed in zoiets :D

Xtralecherus

Legacy Member
BuYcKi zei:
En wat zit dan al in die 133GB? Of kijk je alle series die iedere dag uitkomen?

We zitten hier met 3 op internet dusja :p. Mijn broer zit vooral op youtube, soms urenlang aan één stuk door filmkes/streams te bekijken enzo. Voor de rest ik download wel redelijk wat films in 720p of af en toe eens een serie in 720p. De rest gevuld met af en toe eens een game via PS+ of zware BF4 updates patches/dlc enzo. Kan gerust meer downloaden dan dat :p record was eens ik geloof iets meer als 500gb op een maand mss meer.

Kenneke10

Legacy Member
Wanneer gaat er eens schot in de zaak komen bij de vita, twee jaar uit en de goede games zijn op je 1 hand te tellen. En wat er nu nog staat te wachten is ook maar heel pover .

StanTem

Legacy Member
Xtralecherus zei:
record was eens ik geloof iets meer als 500gb op een maand mss meer.

Valt nog mee, heb eens meer dan 1 Tb gedownload. Zat toen wel nog bij Belgacom. Zelfs tijdens de piekuren maken die daar geen spel van.

grifter

Legacy Member
binnen een dik jaar zullen we alles en meer hebben, van hetgeen ze ons beloofden.

Brent-4

Legacy Member
Ik zit vooral te wachten op die functie waarbij je vanuit stand-by mode meteen weer aan de slag kan met je game in plaats van dat je nu alles moet afsluiten.

Brent-4

Legacy Member
Mag hier toch ook even vermeld worden. De Xbox One verschijnt in september in 26 nieuwe markten, waaronder ons belgenlandje.

Argentina
Belgium
Chile
Colombia
Czech Republic
Denmark
Finland
Greece
Hungary

India
Israel
Japan
Korea
Netherlands
Norway
Poland
Portugal
Russia

Saudi Arabia
Singapore
Slovakia
South Africa
Sweden
Switzerland
Turkey
UAE

Bron: Xbox One Coming to 26 New Markets in September

Brent-4

Legacy Member
StanTem zei:
Op de brandstapel ermee! :p

Neenee, wie weet schaf ik dat spellement ook nog aan.

Zal ook wel geen slecht toestel zijn, relatief weinig problemen mee denk ik?

Bij mij passen 2 consoles niet in het budget zi, eentje is al meer dan genoeg :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan