Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skypulse

Legacy Member
Dragonix zei:
Vraagje over ps3 games, weet niet goed waar anders te zetten

Waar kan ik het best (dus goedkoopste) volgende 2 games kopen/bestellen
Ratchet and Clank: Nexus
The Walking dead (GOTY edition, dus inclusief de 400 days)

Ratchet and Clank Nexus lag voor zo'n 25 euro in de Dreamland, Walking Dead GOTY heb ik zelf nog nergens zien liggen, de normale versie dan weer wel in Dreamland voor zo'n 20 euro.

Dragonix

Legacy Member
skypulse zei:
Ratchet and Clank Nexus lag voor zo'n 25 euro in de Dreamland, Walking Dead GOTY heb ik zelf nog nergens zien liggen, de normale versie dan weer wel in Dreamland voor zo'n 20 euro.

Heb ze inderdaad beide in dreamland gekocht aan 57.9
Ratchet en GOTY zijn (volgens dreamland) pas op 6/12 beschikbaar, althans volgens de webshop
Dus 7/12 kan ik ze gaan ophalen ;)

StanTem

Legacy Member
Aangezien er hier en daar al een kerstboom wordt bovengehaald...

559398_10152070755734169_2100619063_n.jpg

MrKend54l

Legacy Member
totallyzen zei:
Allé, wie gebruikt dat nu...

[video=youtube_share;Xp62vaK4LR0]http://youtu.be/Xp62vaK4LR0[/video]

Echt wel geniaal xD doet mij denken aan CS1.6 tijden waarbij je een zwart stipje op je CRT moest maken om te no scopen :P

yola666

Legacy Member
Hey iedereen,

Ik ben redelijk nieuw hier, heb een vita gekocht een half jaartje geleden en heb sinds 29/11 een PS4 (fantastisch toestel) in mijn bezit. Maar ben eigenlijk altijd fervent PC speler geweest en heb een maandje geleden de PS3 in bruikleen gekregen.Om een lang verhaal kort te maken, hier mijn dilemma : nog ergens een ps3 op de kop tikken om de achterstand in te halen (heb sinds mei 13 alle PS+ games in mijn backlog staan + gaika (spelling?) compabiliteit in de toekomst) of gokken op enkel PS4?
ik weet het is niet simpel om hierop te antwoorden, maar wil enkel jullie meining horen. Thanx anyway!

diknmuis

Legacy Member
bekijk eens wat er allemaal aan ps3 exclusives is uitgekomen en nog zal komen, dan kunt ge mss een oordeel maken...

yola666

Legacy Member
MrKend54l zei:
Waarom koop je een ps4 als je toch zo graag een ps3 hebt?

good question :) Omdat ik eigenlijk al een jaartje uitkijk naar de PS4 en het niet meer de moeite vond op ne PS3 te kopen (PC gamer). Maar na The Last of Us, Uncharted, infamous en AC the brotherhood gespeeld te hebben, toch opnieuw ben beginnen twijfelen... En nu stiekem hoop op een goeie deal voor PC3, zoals in de Carrefour.

Unpro

Legacy Member
Als je nog nooit een PS3 hebt gehad is dat op het moment inderdaad meer aan te raden dan een PS4. PS4 heeft nog niet veel games en dat zal nog wel een aantal maanden zo blijven, genoeg tijd om de PS3 toppers te spelen dus.

MrKend54l

Legacy Member
yola666 zei:
good question :) Omdat ik eigenlijk al een jaartje uitkijk naar de PS4 en het niet meer de moeite vond op ne PS3 te kopen (PC gamer). Maar na The Last of Us, Uncharted, infamous en AC the brotherhood gespeeld te hebben, toch opnieuw ben beginnen twijfelen... En nu stiekem hoop op een goeie deal voor PC3, zoals in de Carrefour.

Ik zou persoonlijk geen ps3 meer kopen. Voor je het weet zijn we maart en komt infamous second son uit. Deze game zal alles wegblazen van wat we nu al reeds gezien hebben.
Het is natuurlijk u geld en als je echt de ps3 toppers wilt spelen, ga dan gerust je gang.

koolcast

Legacy Member
Speculation: Visceral developing Battlefield game for Fall 2014 (with evidence) | GAF

So since Wedbush implied that there's a a non-DICE developed Battlefield game coming next year, I thought I'd write up why I feel this makes the most sense.

• Criterion is 17 people and thus too small to make a Battlefield game

• Visceral was making a Battlefield spin-off game

• Visceral has been hiring FPS game testers

• Visceral built Battlefield 3: End Game

• Visceral hired Guerrilla's head to direct their new project and Halo 4's project lead to be a design director

• Visceral is making a next-gen shooter - admittedly doesn't say first or third person

• Visceral has been out firing real world guns

• Visceral is working on an "exciting IP" in some of their job postings instead of a "New IP" or "Star Wars" like other postings explicitly list

• Almost everyone from Visceral worked on Battlefield 4

Lees zeker eens de volledige post, interesting :)

heheheh

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ik zou persoonlijk geen ps3 meer kopen. Voor je het weet zijn we maart en komt infamous second son uit. Deze game zal alles wegblazen van wat we nu al reeds gezien hebben.
Het is natuurlijk u geld en als je echt de ps3 toppers wilt spelen, ga dan gerust je gang.

Waarom was een spel 3 jaar geleden wel de moeite waard om te spelen en nu niet meer? Uw infamous zal binnen 3 jaar ook niets meer waard zijn? Waarom games spelen die enkel nu iets waard zijn?

Grafix is niet alles heh, in tegendeel.

PS3, PS2 ,PS, NES, SNES, noem maar op hebben allen games die vandaag nog de moeite zijn om te spelen. Als je games speeld die binnen een paar jaar niets meer waard zijn ben je toch gewoon je tijd (en geld)aan het verspillen.

EasyAsCanBe

Legacy Member
Ik heb een Hdd vraag. Is het aangeraden je Hdd te vervangen? Vervalt uw garantie dan? Moet je een sony sdd aankopen of eender welke? Mag de update 1.05 op een gewone USB drive staan? En moet je net als bij de Xbox One elke game volledig installeren?

x-boxter2003

Legacy Member
Ik heb daarstraks een filmpje gekeken op Youtube over Battlefield 4 en het vergelijk van de graphics tussen ps4 en XboxOne. Het rare is dat de XboxOne duidelijk betere graphics heeft op elk gebied. Helderder beeld gedetailleerde textures, terwijl die op 720p draait. Wtf! Blijkbaar doet de XboxOne het met zijn toch wel mindere specs beter dan ik verwacht heb. Best wel kwaliteit op HD zetten in YouTube.

[video=youtube;AWJZzJH5Egk]https://www.youtube.com/watch?feature=g-high-rec&v=AWJZzJH5Egk&app=desktop[/video]

skypulse

Legacy Member
x-boxter2003 zei:
Ik heb daarstraks een filmpje gekeken op Youtube over Battlefield 4 en het vergelijk van de graphics tussen ps4 en XboxOne. Het rare is dat de XboxOne duidelijk betere graphics heeft op elk gebied. Helderder beeld gedetailleerde textures, terwijl die op 720p draait. Wtf! Blijkbaar doet de XboxOne het met zijn toch wel mindere specs beter dan ik verwacht heb. Best wel kwaliteit op HD zetten in YouTube.

[video=youtube;AWJZzJH5Egk]https://www.youtube.com/watch?feature=g-high-rec&v=AWJZzJH5Egk&app=desktop[/video]

Da's dan ook de enige graphic-comparison-video die ik heb gezien waarin de Xbox One als winnaar uit de bus komt.
EA was waarschijnlijk te lui? En toevallig iets minder lui bij de Xbox One? :p Trouwens, de verschillen zijn zo goed als miniem, ik denk niet dat het hier ligt aan de specs van de console zelf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan