Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
In het Nederlands uiteraard..
Zoveel topvertalers, dit kan toch zomaar niet. Belachelijk gewoon.

Shotterke

Legacy Member
BuYcKi zei:
In het Nederlands uiteraard..
Zoveel topvertalers, dit kan toch zomaar niet. Belachelijk gewoon.

Ik kan mij de laatste serie/film die ik met nederlandse ondertitels heb bekeken al niet meer herinneren. :p

Nu die vertalers zullen wel een andere site of manier vinden om hun ondertitels aan te bieden.

Edit:
2 min zoeken op google: http://subtitlesnl.com/. Geen idee of ze snel de nieuwste subtitles uploaden.

Edit 2:
Niet echt speciaals dus. The Blacklist kennen ze zelf niet. Maar het is misschien wel een plaats waar de vertalers van Bierdopje naartoe gaan.

grifter

Legacy Member
Nu, ik heb het zelf nog niet gezien, maar dit is toch echt NIET next gen he....

Geef mij maar de ps4

StanTem

Legacy Member
Juij, de volgende aflevering!

[video=youtube;qM6UNF-PHRg]http://www.youtube.com/watch?v=qM6UNF-PHRg&feature=youtu.be[/video]

TotallyZen

Legacy Member
Hahaha. Die vond ik eiglijk nog niet zo slecht.
"Komaan met die beentjeuuus'. Die hond doet me denken aan Samson, lol.

Xtralecherus

Legacy Member
Alé slechter als dit zou het toch niet meer kunnen voor de volgende reclame filmkes ofwel..

StanTem

Legacy Member
grifter zei:
Lol, hoe achterlijk! Van wat is (deze zever) dit?

Welkom online bij de prettig gestoorde familie Dupont! Vader Tony (Axel Daeseleire), moeder Anne (Nathalie Wijnants), dochter Stella (Zoë Thielemans), zoon Leo (Milan Marysse) en niet te vergeten Darno de Engelse Bulldog nemen ons 10 avonden mee in hun gezellige huiskamer waar iedereen samenkomt rond de TV en vooral rond de spannende familiespelletjes op PlayStation.


Elk familielid heeft zo zijn voorkeuren (of net niet) en daar komen de gekste toestanden van. Het is de huishond Darno die ons zijn diepste en geheime commentaren onthult op zijn hoogsteigen sappige manier. De acteurs hebben zich ook geweldig geamuseerd en zijn benieuwd naar de reacties op het nieuwe genre. Axel Daeseleire kroop in de rol van vader Tony en heeft zich helemaal gegeven: “Het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost. En dat laatste van ’t lachen weliswaar”. Nathalie Wijnants voegt eraan toe: “Sinds de opnames zijn we helemaal verknocht aan de PlayStation Vita!”.

Mis dus deze unieke nieuwe internetserie niet… een primeur waar nog lang niet alles over gezegd is.

Goldrusher

Legacy Member
Sega trademarks Shenmue III - NeoGAF

Wow.

FfRT6vX.png

younglink

Legacy Member
Is gewoon een verlenging van trademark denk ik. Als ik me niet vergis was er een paar jaar geleden iets dergelijks opgedoken en daar is ook niets van gekomen...Wel jammer want zijn geweldige games

@StanTem: denk Sleeping Dogs maar dan beter verhaal en betere combat :)

Klart

Legacy Member
Shenmue! Heb ze hier nog beide in hun kartonnen doosje liggen. Zo'n toppers. Hopelijk heeft Cerny een PS4 exclusive binnengehaald. Shenmue was destijds ook echt "next gen".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan