Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MasterP

Legacy Member
beste 9liver's ik heb een vraag ivm met killzone shadow fall en fifa 14 voor de ps4 ..

ik ben niet goed niet slecht in voetbal spellen, tegen de computer speel ik om semi-prof en toch heb ik het een beetje moeilijk, maar op amateur verlies ik meestal en soms win ik, als ik online speel verlies ik alllltijd, ik kan nooit winnen, tegenstanders spelen te goed .. maar ik wil graag een prof speler worden en tegen ander spelers wil ik altijd winnen, maar met FPS spellen ben ik goed, ik speel graag FPS spellen..

nu is mijn vraag , zou ik killzone shadow fall of fifa 14 kopen ? met de release van ps4..
als ik fifa koop, omdat ik slechte voetbal gamer ben ga ik fifa na een tijdje beu worden

Edenian

Legacy Member
MasterP zei:
beste 9liver's ik heb een vraag ivm met killzone shadow fall en fifa 14 voor de ps4 ..

ik ben niet goed niet slecht in voetbal spellen, tegen de computer speel ik om semi-prof en toch heb ik het een beetje moeilijk, maar op amateur verlies ik meestal en soms win ik, als ik online speel verlies ik alllltijd, ik kan nooit winnen, tegenstanders spelen te goed .. maar ik wil graag een prof speler worden en tegen ander spelers wil ik altijd winnen, maar met FPS spellen ben ik goed, ik speel graag FPS spellen..

nu is mijn vraag , zou ik killzone shadow fall of fifa 14 kopen ? met de release van ps4..
als ik fifa koop, omdat ik slechte voetbal gamer ben ga ik fifa na een tijdje beu worden
Je zegt het zelf. Killzone.

MasterP

Legacy Member
ja inderdaad maar ik wil ook graag prof speler worden in voetbal spellen, maar dat gaat veeeeeel tijd in beslag nemen tot dat ik een prof speler ga worden, dus ik ga toch beter voor Killzone

bedankt voor uw snelle reactie Edenian

Machoboy

Legacy Member
MasterP zei:
ja inderdaad maar ik wil ook graag prof speler worden in voetbal spellen, maar dat gaat veeeeeel tijd in beslag nemen tot dat ik een prof speler ga worden, dus ik ga toch beter voor Killzone

bedankt voor uw snelle reactie Edenian

Of je koopt ze allebij

MasterP

Legacy Member
dat ik heb gedacht ja om beide te kopen
ik heb call of duty ghosts geprobeerd op xbox 360 en ik vond het weer zoals altijd niet goed dus zeer slecht tegenover de beste versie mw2..
dus ghosts ga ik zeker niet kopen met next gen, ik wil Battlefield 4 kopen voor multiplayer te spelen, maar ik heb Battlefield 3 gehad en k vond het zeer moeilijk tov call of duty, maar als killzone shadow fall Multi goed is voor mij , dan speel ik killzone Multi, en ik koop mij dan nog ekstra FIFA 14

Flumbooze

Legacy Member
MasterP zei:
dat ik heb gedacht ja om beide te kopen
ik heb call of duty ghosts geprobeerd op xbox 360 en ik vond het weer zoals altijd niet goed dus zeer slecht tegenover de beste versie mw2..
dus ghosts ga ik zeker niet kopen met next gen, ik wil Battlefield 4 kopen voor multiplayer te spelen, maar ik heb Battlefield 3 gehad en k vond het zeer moeilijk tov call of duty, maar als killzone shadow fall Multi goed is voor mij , dan speel ik killzone Multi, en ik koop mij dan nog ekstra FIFA 14

Als ge Battlefield al moeilijk vond tegenover Call of Duty en daarbovenop MW2 nog eens de beste Call of Duty vind, zou ik u sterk afraden Killzone te kopen. De leercurve is naar het schijnt redelijk steil en aangezien ge Battlefield al zo moeilijk vond... In Killzone moet ge nog meer kijken naar de samenstelling van uw klassen en unlocked ge stuff door challenges te voltooien.

Flumbooze

Legacy Member
Dat gezegd zijnde, als ge der genoeg tijd in steekt zult ge het ook wel leren, maar weet wel dat het niet gewoon uw spel opstarten is en eventjes wegknallen.

Xhizor

Legacy Member
Flumbooze zei:
Wat? Daarom moet ge het toch niet doen? Dan betaald ge 60 euro voor nen tech demo :p



Weeral gefocust op de graphics :p Grafisch ziet het er imo zeer indrukwekkend uit, tenminste als ge het zelf speelt.

Lees overal over ac black flag dat de graphics niet zo indrukwekkend zijn op de next gen, wat normaal is voor een multiplatform titel. Het verschil zou zelfs niet eens zo groot zijn met de current gen. Trouwens 'tenminste als ge het zelf speelt" heb jij dan al ac black flag gespeeld op de next gen ?

Graphics zijn toch zeer belangrijk voor mij, gameplay natuurlijk meer. Maar veronderstel toch als je een next gen console koopt op launch dat je beiden belangrijk vind. Denk wel dat de gameplay ok is van nba2k14 krijgt overal goeie punten. Wou gewoon aanduiden dat ik het eigenlijk nog nooit gespeeld heb, dus kan ik niks zinnigs zeggen over de gameplay.

Nu fifa en nba2k14 zijn beiden games die vast wel vlug in prijs gaan zakken, zelfde met ac black flag. Alhoewel dit misschien anders kan zijn voor de next gen. :)

Btw vind killzone toch simpeler dan bf, killzone is wel iets moeilijker dan cod denk ik. Nu dat zou je echt niet moeten tegen houden om een game te kopen. Iemand die veel speelt zal automatisch beter worden, gewoon veel rondlopen en dood gaan en niet mee inzitten met je ratio. Op een gegeven moment ga je de mappen echt goed kennen, en zal je vanzelf beter beginnen spelen :)

Flumbooze

Legacy Member
Xhizor zei:
Lees overal over ac black flag dat de graphics niet zo indrukwekkend zijn op de next gen, wat normaal is voor een multiplatform titel. Het verschil zou zelfs niet eens zo groot zijn met de current gen. Trouwens 'tenminste als ge het zelf speelt" heb jij dan al ac black flag gespeeld op de next gen ?

Ja, dit jaar op FACTS :p

Graphics zijn toch zeer belangrijk voor mij, gameplay natuurlijk meer. Maar veronderstel toch als je een next gen console koopt op launch dat je beiden belangrijk vind. Denk wel dat de gameplay ok is van nba2k14 krijgt overal goeie punten. Wou gewoon aanduiden dat ik het eigenlijk nog nooit gespeeld heb, dus kan ik niks zinnigs zeggen over de gameplay.

Ja, voor mij ook, het was meer de manier waarop ge het verwoorde :) Ik snap wel waarom er nu nog niet zo'n groot verschil zit tussen de twee versies. NBA2K14 is dan weer iets anders, dat is een sportspel. Het moet veel minder simuleren.

Nu fifa en nba2k14 zijn beiden games die vast wel vlug in prijs gaan zakken, zelfde met ac black flag. Alhoewel dit misschien anders kan zijn voor de next gen. :)

Laten we hopen :)

StanTem

Legacy Member
Ik krijg nu regelmatig een mail van PlayStation met een code voor een gratis thema. Is wel eens leuk, free stuff :D

Eerst PS4-thema en nu eentje van Killzone: Shadow Fall.

BuYcKi

Legacy Member
Heb ook al één gehad van Knack, maar ben niet zo'n fan van thema's eigenlijk..


Is er trouwens Store onderhoud ofzo? Ik kan nergens inloggen op de Store..

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
Heb ook al één gehad van Knack, maar ben niet zo'n fan van thema's eigenlijk..


Is er trouwens Store onderhoud ofzo? Ik kan nergens inloggen op de Store..

Mag ik die anders? (als je die toch niet schikt te gebruiken :p)

Goldrusher

Legacy Member
BuYcKi zei:
Is er trouwens Store onderhoud ofzo? Ik kan nergens inloggen op de Store..
Welk bericht krijg je? Als je een bericht krijgt dat je paswoord verkeerd is, een nieuwe aanvragen.
Sony heeft vandaag van sommige accounts de paswoorden reset.

We monitor PSN account for any irregular activity. If such activity is detected we will sometimes reset passwords.
This was done purely as precautionary measure and there was no specific evidence that any accounts had be compromised.

BuYcKi

Legacy Member
StanTem zei:
Mag ik die anders? (als je die toch niet schikt te gebruiken :p)

Ja, maar ik activeer die altijd om eens te kijken. En dan is het bijna altijd: nah..

@Goldrusher;
Irregular activity.. wat moet ik daaronder verstaan?
:wtf:

Ik kan zelfs mijn wachtwoord niet resetten..

Het is niet mogelijk uw e-mailadres of geboortedatum te valideren. Probeer het opnieuw a.u.b.

Xtralecherus

Legacy Member
Voorwa is da nou nodig da resetten?;p kheb een share account staan van nen maat dusja...

schredy

Legacy Member
Had het net ook, kon niet meer inloggen, direct volledig in paniek :s.
Paswoord moeten resetten met de "wachtwoord vergeten" link. Alles terug in orde. Fjew :).

MasterP

Legacy Member
BelgiumBears zei:
Welke game raden jullie nog aan voor de ps4 buiten bf4?
Zit met een serieus dilemma tussen NBA2K14, AC4 Black Flag en FIFA14 :s

ik ga voor Killzone Shadow Fall dit jaar, heel misschien fifa 14 en BF3
volgend jaar voorlopig The Order 1886 en The Evil Within en heel misschien The Witcher 3

BuYcKi

Legacy Member
schredy zei:
Had het net ook, kon niet meer inloggen, direct volledig in paniek :s.
Paswoord moeten resetten met de "wachtwoord vergeten" link. Alles terug in orde. Fjew :).

Hier lukt het niet, hopelijk morgen wel..
:)

Vind het maar iets raar tbh.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan