Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whacker

Legacy Member
schredy zei:
Nee, die code werkt maar 1 keer.
Net een tweedehands Vita gekocht. Dat was een Vita die kwam met AC 3 via voucher. Voucher is dus uiteraard al gebruikt en geredeemed op de account van die kerel.
Probleem is dat mijn eigen account ook al enkele Vita games heeft en ik die graag ook zou willen spelen.
Ik ken uiteraard het paswoord van de account van die kerel niet (en ik wil/moet dat ook niet kennen).
Kan ik nu dat spel nog spelen wanneer ik zijn account eraf haal en de mijne erop zet (of wanneer hij zijn vita gaat verwijderen in PSN/zijn playstation + verloopt)?
Ik gok van niet maar ben niet 100% zeker.

StanTem

Legacy Member
whacker zei:
Net een tweedehands Vita gekocht. Dat was een Vita die kwam met AC 3 via voucher. Voucher is dus uiteraard al gebruikt en geredeemed op de account van die kerel.
Probleem is dat mijn eigen account ook al enkele Vita games heeft en ik die graag ook zou willen spelen.
Ik ken uiteraard het paswoord van de account van die kerel niet (en ik wil/moet dat ook niet kennen).
Kan ik nu dat spel nog spelen wanneer ik zijn account eraf haal en de mijne erop zet (of wanneer hij zijn vita gaat verwijderen in PSN/zijn playstation + verloopt)?
Ik gok van niet maar ben niet 100% zeker.

Neen, je kan maar 1 account op de Vita zetten dus enkel de digitale games spelen die met dat ene account zijn aangekocht.

danzig_6

Legacy Member
net begonnen met de Jak & Daxter trilogy en boy, wat frusteren de controls me.

Begonnen met het eerste game en het dubbelspringen is ronduit irritant. Dit lukt maar de helft van de keren door lag problemen en daardoor moet je soms tot 20 maal herproberen alvorens het lukt.

Echt geen al te beste port imo. Heb er dan ook niet meer veel zin in om dit verder te spelen.

Zijn er nog mensen die dit ondervinden dat Jak & Daxter stroef speelt of was dit ook al zo op de PS2?

my-Q

Legacy Member
danzig_6 zei:
net begonnen met de Jak & Daxter trilogy en boy, wat frusteren de controls me.

Begonnen met het eerste game en het dubbelspringen is ronduit irritant. Dit lukt maar de helft van de keren door lag problemen en daardoor moet je soms tot 20 maal herproberen alvorens het lukt.

Echt geen al te beste port imo. Heb er dan ook niet meer veel zin in om dit verder te spelen.

Zijn er nog mensen die dit ondervinden dat Jak & Daxter stroef speelt of was dit ook al zo op de PS2?


Heb het spel zelf niet maar schijnbaar is dit enkel het geval met jak 1. De 2 andere games spelen normaal wat beter.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik vraag me wel af of dat vlot speelt als alles over het i-net gaat ... ik bedoel gaikai doet dat wss ook, maar bij gaikai is er nog een methode om wat te bufferen op de ps4 hier zou dat minimaal zijn. Ze sluiten overigens mensen met een wat slechtere i-net verbinding helemaal uit hierbij.

StNd

Legacy Member
Was BGC een aantal jaar geleden niet ingestapt in Onlive (noemt het zo, dunno?) om zo games te streamen? Hoort ge daar nog iets van? Ik heb zo'n licht vermoeden dat dat nooit echt van de grond is gekomen?

Ik denk dat het allemaal mooi lijkt in theorie, maar dat de praktijk toch een ander paar mouwen is. En inderdaad, op die manier zou je heel wat volk gewoon uitsluiten van je userbase.

Xhizor

Legacy Member
Brent-4 zei:

Geloof ik niks van al die klanten dat ze mislopen, je zou ver verplicht zijn om via kabel te spelen. Tenzij wifi echt sterk verbeterd is tegen die tijd. Nu aan de andere kant zou het hele internet landschap er wel anders kunnen uit zien, maar ik heb wel een probleem mijn huidige internetkabel die aan de modem aangesloten is kan maar 56 Mb aan die stamt nog van 1995 denk ik. Dat zou dan weer telenet contacteren zijn :p

Vrees dat zo'n snelheid niet genoeg is om games te gaan streamen in een resolutie van 8k-4k, maar echt veel ken ik er niet van

Fetseroony

Legacy Member
danzig_6 zei:
net begonnen met de Jak & Daxter trilogy en boy, wat frusteren de controls me.

Begonnen met het eerste game en het dubbelspringen is ronduit irritant. Dit lukt maar de helft van de keren door lag problemen en daardoor moet je soms tot 20 maal herproberen alvorens het lukt.

Echt geen al te beste port imo. Heb er dan ook niet meer veel zin in om dit verder te spelen.

Zijn er nog mensen die dit ondervinden dat Jak & Daxter stroef speelt of was dit ook al zo op de PS2?

Ik heb deze ook voor Vita gekocht. Eigenlijk vooral voor de eerste, want dat was al lang geleden en ik was al aan het wegdromen van deze met betere graphics en draagbaar, dat dit het beste ooit moest worden. Oh boy, was I wrong. Framerate zuigt, je mist sprongen, je gaat te hard, input lag,...

2 en 3 zijn al beter, maar toch ook verscheidene dipjes en besturing werkt tegen.

Raar dat ze zoveel moeite hebben deze te porten.

Deze staat nu in de kast voor m'n 'collectie' ^^

danzig_6

Legacy Member
Fetseroony zei:
Ik heb deze ook voor Vita gekocht. Eigenlijk vooral voor de eerste, want dat was al lang geleden en ik was al aan het wegdromen van deze met betere graphics en draagbaar, dat dit het beste ooit moest worden. Oh boy, was I wrong. Framerate zuigt, je mist sprongen, je gaat te hard, input lag,...

2 en 3 zijn al beter, maar toch ook verscheidene dipjes en besturing werkt tegen.

Raar dat ze zoveel moeite hebben deze te porten.

Deze staat nu in de kast voor m'n 'collectie' ^^

spijtig, khad echt zin om deze te spelen maar zo is er niks aan.

dan maar begonnen met Killzone, das al heel wat beter moet ik zeggen ;)

koolcast

Legacy Member
'Assassin's Creed 4' director: 'Ancient Egypt could be a really cool place'

One of the questions that gamers are left speculating after each installment of Assassin's Creed has come and gone is where will the series go next? Could it be going to Europe or South America? It's fun to talk about what could be, and gamers are not alone in that.

Consumers are definitely not the only ones who enjoy talking about where they would like to see the series go next, even Assassin's Creed 4 game director Ashraf Ismail talked about the location of where he would like the next Assassin's Creed to go.

"The President of the company has said that we will ship an annual title, so it's out there. We've been on this game for almost two years; it'll be two and a half when we ship. I would say one of the best things we have going for us is how we can play with history.

"History is something that is rooted in all of us; we all have a deeper connection to it. So there's a lot of interesting periods and time places we haven't been to that I would to see.

"I'm not saying we are going there, but one day I would love to explore Egypt as a setting for this game. Ancient Egypt could be a really cool place. We have a really cool explanation for how we can do this, and it is with this Animus device that allows us to go to anytime in history.

"People are really surprised with where we took Assassin's Creed 4 because it was back in time from Connor's time. But we've never outright said that we are always moving forward. It just happened to be that way because we went from Altair to Ezio, then Ezio to Connor and there was a lot of hype about the American Revolution.

"However, it was never a set rule that we always get closer to the present day. We were a bit surprised by people who saying, 'how do you go back in time, how's that possible?' It's that Animus device we have. But again, I'm not saying Egypt is where the next one is going, it's just where I would like it to go," Ismail said.

There are so many possibilities for where the series could go next and for gamers, and developers, it's a great thing that Ubisoft doesn't feel enslaved to continue moving forward in time. That would have cut out a lot of magnificent time periods with the game that hit last year.


Zou wel nice zijn... Eens een hele cultuur, geloof, enzovoort :)

Brent-4

Legacy Member
Egypte zou wel nice zijn vind ik. Dat werd vroeger al enkele keren vermeld als ik mij niet vergis voordat we wisten waar AC3 zou plaatsvinden. Lijkt me wel interessant :)

koolcast

Legacy Member
Brent-4 zei:
Egypte zou wel nice zijn vind ik. Dat werd vroeger al enkele keren vermeld als ik mij niet vergis voordat we wisten waar AC3 zou plaatsvinden.

Klopt.

Klart

Legacy Member
Console verkopen van week 41 in Japan: mooie cijfers voor Vita (en PSP zelfs meer dan WiiU!).

3DS | 213.570
PSV | 60.166
PS3 | 12.395
PSP | 3.467
WIU | 3.276

BuYcKi

Legacy Member

Klart

Legacy Member
Escape Plan, flOw, Sound Shapes en Flower komen op launch naar PS4 en mét Cross Buy! Als je die dus al had, hoppa, 4 games erbij op launch!

Damn. Met Plus (Driveclub en Resogun), Cross Buy (Escape Plan, flOw, Sound Shapes en Flower), Free To Play (Blacklight Retribution, Warframe en War Thunder) en de "demo"games die bij de PS4 zitten, ga ik al een hoop games hebben op launch zonder er iets extra voor te betalen.

StanTem

Legacy Member
Klart zei:
Console verkopen van week 41 in Japan: mooie cijfers voor Vita (en PSP zelfs meer dan WiiU!).

3DS | 213.570
PSV | 60.166
PS3 | 12.395
PSP | 3.467
WIU | 3.276

Door het nieuwe PS Vita-model zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan