Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
haha diene eeft hanna montana gekocht :')

inb4 "ik heb het gewonnen"

fredenevy

Legacy Member
[video=youtube;2rIJmGj4g-s]http://www.youtube.com/watch?v=2rIJmGj4g-s[/video]

Er zit toch veel waarheid in...

georgiodavid

Legacy Member
fredenevy zei:
[video=youtube;2rIJmGj4g-s]http://www.youtube.com/watch?v=2rIJmGj4g-s[/video]

Er zit toch veel waarheid in...

Grappig :)
Is het Nintendo campagne om meer zijn console verkocht te krijgen :D

TheCeet

Legacy Member
itabux1WyOpCQ.gif

BuYcKi

Legacy Member
Haal meer uit je PlayStation®3

Geef je XMB™ Menu een fantastische nieuwe look met het gratis dynamische PS4-thema voor je PS3™ uit de PlayStation®Store.

Eens kijken :p

koolcast

Legacy Member
Wat over de XOne:

Xbox One delayed into 2014 - rumour | VG247

Xbox One has been delayed into 2014, according to a source cited on a gaming site today.

Treat this 100% as rumour for now until we get our own feedback from Microsoft on the matter, but a source has told Gamereactor that Xbox One will now ship in Q1 2014, as opposed to the previous November window suggested by Microsoft.

Whether this means Xbox One has been delayed in all territories or just select regions remains to be seen.

Hang fire on your dismay/joy just yet folks. We’re asking Microsoft for comment.


Zou wel kunnen met al die recente tweaks lopen ze misschien wel achter in productie...?

koolcast

Legacy Member
En hier gaan we dan weer...

Xbox One niet in België voor 2014? | 4Gamers

Ook wij hebben deze geruchten in de wandelgangen opgevangen en hebben enkele goed geplaatste bronnen gecontacteerd. Om onze bronnen te beschermen kunnen we niet veel details geven, maar één bron wist de uitgestelde release voor België alvast te bevestigen, terwijl een andere bron zei iets van die aard te hebben opgevangen. Het uitstel zou wel niet voor heel Europa gelden, maar enkel voor bepaalde landen, waaronder België, Nederland en enkele Scandinavische landen. Naar verluidt zou de tijd die de specifieke vertaling voor deze landen vraagt aan de basis liggen voor het uitstel, maar zeker is dat niet.

We hebben de lokale afdeling van Microsoft gecontacteerd, maar daar klinkt het dat men niet reageert op geruchten en dat officiële informatie via de officiële kanalen verschijnt. Op basis van onze bronnen lijkt de kans echter reëel dat de Xbox One pas in 2014 in België zal verschijnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan