Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fredenevy zei:[video=youtube;2rIJmGj4g-s]http://www.youtube.com/watch?v=2rIJmGj4g-s[/video]
Er zit toch veel waarheid in...

Haal meer uit je PlayStation®3
Geef je XMB™ Menu een fantastische nieuwe look met het gratis dynamische PS4-thema voor je PS3™ uit de PlayStation®Store.

Xbox One has been delayed into 2014, according to a source cited on a gaming site today.
Treat this 100% as rumour for now until we get our own feedback from Microsoft on the matter, but a source has told Gamereactor that Xbox One will now ship in Q1 2014, as opposed to the previous November window suggested by Microsoft.
Whether this means Xbox One has been delayed in all territories or just select regions remains to be seen.
Hang fire on your dismay/joy just yet folks. We’re asking Microsoft for comment.
CVG reckons that Xbox One delay rumour's bullshit
Ook wij hebben deze geruchten in de wandelgangen opgevangen en hebben enkele goed geplaatste bronnen gecontacteerd. Om onze bronnen te beschermen kunnen we niet veel details geven, maar één bron wist de uitgestelde release voor België alvast te bevestigen, terwijl een andere bron zei iets van die aard te hebben opgevangen. Het uitstel zou wel niet voor heel Europa gelden, maar enkel voor bepaalde landen, waaronder België, Nederland en enkele Scandinavische landen. Naar verluidt zou de tijd die de specifieke vertaling voor deze landen vraagt aan de basis liggen voor het uitstel, maar zeker is dat niet.
We hebben de lokale afdeling van Microsoft gecontacteerd, maar daar klinkt het dat men niet reageert op geruchten en dat officiële informatie via de officiële kanalen verschijnt. Op basis van onze bronnen lijkt de kans echter reëel dat de Xbox One pas in 2014 in België zal verschijnen.
koolcast zei: