Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
Goldrusher zei:
Wie een PSVITA heeft, kan in de trophy app nu ook games "verwijderen" van z'n online profiel.
Toch een veelgevraagde feature, voor wie liever geen 0% games heeft. Of bvb. dubbele games. Of games die je amper hebt aangeraakt. Alles is mogelijk, er is geen beperking.

Komt wellicht binnenkort ook naar PS3, maar voorlopig vereist het dus een PSVITA:

- ga naar de trophy app
- zorg dat je in de online lijst zit
- klik op een game
- klik rechtsonder op (...)
- kies Privacy Settings

Heb het hier ook gedaan, blijkbaar zie ik het wel niet op PSNprofiles...

BuYcKi

Legacy Member
Bij Goldrusher werkt het wel dacht ik: http://psnprofiles.com/Goldrusher

Bovenaan rechts naast 'Compare' staat een informatieteken met het aantal verborgen trophies. Of ze in zijn lijst weg zijn weet ik wel niet, dat moet Goldrusher maar eens zeggen :p

Topic op PSNProfiles: Klik

Reverz zei:
... waar halen ze dan hun winst? Software? Welke software? Niemand wil ontwikkelen voor de Wii U...

Mario hé.
:unsure:

StanTem

Legacy Member
Jonas89 zei:
Heb het hier ook gedaan, blijkbaar zie ik het wel niet op PSNprofiles...

Is ondertussen toch in orde op psnprofiles.
Heb enkele trofeeën bijverdiend waardoor er opnieuw gesynchroniseerd moest worden.

Jonas89

Legacy Member
koolcast zei:
Hier is het ook opgelost :)

Nope, hier lukt het niet. Ik heb bevoorbeeld Hotline Miami onzichtbaat gemaakt op de wijze van Goldrusher en staat nog altijd op PSNprofiles

koolcast

Legacy Member
Jonas89 zei:
Nope, hier lukt het niet. Ik heb bevoorbeeld Hotline Miami onzichtbaat gemaakt op de wijze van Goldrusher en staat nog altijd op PSNprofiles

Blijven proberen... :p
Gisteravond werkte het hier nog niet, vandaag wel.

Jonas89

Legacy Member
ik ben wel niet ingelogd (op psnprofiles), mss is dat een probleem ? nuja, ik heb alles juist gedaan op mijn PSVita, dus ligt het aan de website

koolcast

Legacy Member
Cory Barlog werkt terug voor Sony Santa Monica en werkt aan iets “freaking huge”...

Cory Barlog has returned to Sony Santa Monica Studio.

Barlog, the director of God of War II, left Sony in 2007. He went on to work on a variety of different projects since then (including Tomb Raider), but decided to rejoin Sony Santa Monica after determining he was “ready to come back home”.

Barlog isn’t ready to divulge what he’s developing. However, in a post on the PlayStation Blog, he teased that the game “is freaking huge, and it will live up to the standards that I helped establish here at SMS.”

“What am I working on, you ask? Good question. Sadly, I cannot tell you…yet. But I can say that it is freaking huge, and it will live up to the standards that I helped establish here at SMS. We’re putting together a team as I type this, an Ocean’s 11 kind of thing. We are searching the world high and low for the best of the BEST to come and be on the ground floor of this endeavor. So, hey, if you are a freaking rock star unafraid to roll your sleeves up and take risks, reading this thinking that your current digs are feeling…well…a bit small, a bit dull and in need of some excitement – you need to contact me at Sony Santa Monica.”

Cory Barlog Returns to Sony Santa Monica Studio | PlayStation.Blog

StanTem

Legacy Member
Jonas89 zei:
ik ben wel niet ingelogd (op psnprofiles), mss is dat een probleem ? nuja, ik heb alles juist gedaan op mijn PSVita, dus ligt het aan de website

Al nieuwe trophies verdiend waardoor de Vita eens moet synchroniseren? Bij mij was het zo direct in orde.

Edit: werkt wel hoor, je hebt 117 verborgen trophies en van Hotline Miami ook geen spoor meer. Is dus nu in orde.

Jonas89

Legacy Member
StanTem zei:
Al nieuwe trophies verdiend waardoor de Vita eens moet synchroniseren? Bij mij was het zo direct in orde.

Edit: werkt wel hoor, je hebt 117 verborgen trophies en van Hotline Miami ook geen spoor meer. Is dus nu in orde.

Idd, heb daarnet wat trophies verdiend met God of war.

Ik heb de games die onder 5% waren verborgen...

StanTem

Legacy Member
Jonas89 zei:
Idd, heb daarnet wat trophies verdiend met God of war.

Ik heb de games die onder 5% waren verborgen...

Zoals ik ook had dus. Als de Vita niet synchroniseert met de server, wordt psnprofiles niet aangepast.

Kiiilerke

Legacy Member
eigelijk zouden die bedrijven die slechte games maken hun games gewoon super easy platinums moeten geven :p als ik zie wat mensen allemaal doen voor trophies... dat spel kopen doen ze toch ookal suckt het *kuch*hanna montana*kuch*

StanTem

Legacy Member
Kiiilerke zei:
eigelijk zouden die bedrijven die slechte games maken hun games gewoon super easy platinums moeten geven :p als ik zie wat mensen allemaal doen voor trophies... dat spel kopen doen ze toch ookal suckt het *kuch*hanna montana*kuch*

Ela, ik heb het geleend ze :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan