Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
schredy zei:
Misschien toch net iets te veel van het goede... 0%'s die je enkel eens hebt opgestart: zeker! Dubbele lijsten met identieke trophies: graag! Maar ~10% die of heel moeilijk zijn, of de moeite niet om mee verder te doen: Waarom? Iedereen mag weten dat ik geen fan ben van Shadow of the Collossus, en dat The Last Guy moeilijk en saai is...

(Mijn # ultra rares is al aan het dalen :()

Dan moet je ze niet verbergen he? :wtf:

StanTem

Legacy Member
Releasedatum van Xbox One?

This may of course be a simple case of mixed messaging, of course - the date may apply to the Xbox 360 version, not its next generation cousin. The page in question is awash with Xbox One branding, however, with nary a squeak of Xbox 360.

image_36134_thumb_wide940.jpg


News: Official Xbox site hints at Xbox One release date - rumour - Xbox 360 - The Official Magazine

Goldrusher

Legacy Member
Da's al van enkele updates terug, maar je moet het inderdaad zelf inschakelen.

StNd

Legacy Member
Dacht ik al. Njah, zoveel zit ik niet in die Settings.

Tnx Goldrusher!

StanTem

Legacy Member
Goldrusher zei:
Je kan élke game verwijderen, maakt niet uit hoeveel trophies je er in hebt.

Offline blijf je ze zien, online zijn ze weg.

Je volledige totalen op je officiële PSN-profiel blijven´vooralsnog hetzelfde, maar op PSNprofiles maken ze hun eigen totalen op basis van de games die je wél toont. Dus daar veranderen je totale stats wél.

Bij mij verandert er juist niets :(

schredy

Legacy Member
BuYcKi zei:
Dan moet je ze niet verbergen he? :wtf:

Als iedereen The Last Guy zou laten verdwijnen behalve diegene met 100%, en ik laat mijn 8% staan, lijkt het alsof dat spel veel te easy is, en ik keihard suck... :unsure:

Sine Mora zal nu waarschijnlijk door heel veel mensen verwijderd worden, wat de rarity van die trophies drastisch zal doen dalen. De toegevoegde waarde van de trophies gaat zo verloren: "kijk eens welke zotte trophies ik al na bloed, zweet en tranen verdiend heb" veranderd nu in "kijk eens welke 100%'s ik al heb; niet dat ze veel betekenen want iedereen heeft er 100% op". :sop:

StanTem zei:
Bij mij verandert er juist niets :(

Voor jezelf blijven ze zichtbaar hé, in publieke lijsten zou je toch een verandering moeten zien.

schredy

Legacy Member
StanTem zei:
Awel, op psnprofiles is er niets veranderd.

Al eens opnieuw geupdate na de verandering?

Edit: ik zie bijvoorbeeld dat je Stealth Inc en Battlefield 3 hebt laten verdwijnen...
Edit 2: en Jak 2 en Kite Fight en ... redelijk veel precies :p.

StanTem

Legacy Member
schredy zei:
Al eens opnieuw geupdate na de verandering?

Edit: ik zie bijvoorbeeld dat je Stealth Inc en Battlefield 3 hebt laten verdwijnen...
Edit 2: en Jak 2 en Kite Fight... redelijk veel precies :p.

Ja de 0-ers en de minder dan 5-procenters :p
Hoe ziet ge dat? Op psnprofiles is nog alles hetzelfde, ook met een andere browser waar ik niet ben ingelogd.

koolcast

Legacy Member
StanTem zei:
Ja de 0-ers en de minder dan 5-procenters :p
Hoe ziet ge dat? Op psnprofiles is nog alles hetzelfde, ook met een andere browser waar ik niet ben ingelogd.

Same here :(

schredy

Legacy Member
StanTem zei:
Ja de 0-ers en de minder dan 5-procenters :p
Hoe ziet ge dat? Op psnprofiles is nog alles hetzelfde, ook met een andere browser waar ik niet ben ingelogd.

Kijk hier eens. Weet niet of PSNProfiles al volledig mee is, toen ik gisteren iets liet verdwijnen begonnen mijn stats daar te flippen.

StanTem

Legacy Member
schredy zei:

Ja daar mss wel, maar ge sprak van psnprofiles (dat het flipt), waar het meeste naartoe gekeken wordt en wat gelinkt wordt in mijn sig.

Edit: via die link zijn mijn level en het aantal trofeeën zelfs nog het totale aantal, met de verborgen bijgerekend.

BuYcKi

Legacy Member
schredy zei:
Als iedereen The Last Guy zou laten verdwijnen behalve diegene met 100%, en ik laat mijn 8% staan, lijkt het alsof dat spel veel te easy is, en ik keihard suck... :unsure:

Sine Mora zal nu waarschijnlijk door heel veel mensen verwijderd worden, wat de rarity van die trophies drastisch zal doen dalen. De toegevoegde waarde van de trophies gaat zo verloren: "kijk eens welke zotte trophies ik al na bloed, zweet en tranen verdiend heb" veranderd nu in "kijk eens welke 100%'s ik al heb; niet dat ze veel betekenen want iedereen heeft er 100% op". :sop:

Zover had ik nog niet gedacht.. je hebt wel een punt hier, maar toch: de echte moeilijke games zullen toch nog altijd zeer rare zijn. En hou er rekening mee: andere games die niet zo moeilijk zijn voor een deftige gamer, gaan anderen nu ook beginnen hiden. Waardoor die dus rareder (raar woord :p) worden, denk dat het elkaar wat gaat opheffen. Nee?

StanTem zei:
Ja daar mss wel, maar ge sprak van psnprofiles (dat het flipt), waar het meeste naartoe gekeken wordt en wat gelinkt wordt in mijn sig.

Edit: via die link zijn mijn level en het aantal trofeeën zelfs nog het totale aantal, met de verborgen bijgerekend.

Misschien kan PSNProfiles verder kijken dan de gehide trophies.. dus dat ze niet echt verborgen zijn voor hen.

Xtralecherus

Legacy Member
Rareder is idd raar de correcte vervoeging is: "more rare" of zeg het gewoon in het nl: "zeldzamer worden" :p. Zou het dat eerder niet minder zeldzamer worden als ze die beginnen hiden?

Ik vermoed dat PSNprofiles ze niet meer kan zien, vanwege die privacy setting, anders zou je ze ook zomaar van de database kunnen uitlezen. Volgens mij telt PSNprofiles gewoon de trophies op en trekt het dan af van Sony's trophies totaal aantal of zo iets dergelijk. Games die ik zou hiden: warhawk, Resistance 2, Killzone2 en mss Fifa 13 als de servers sluiten wie weet.

koolcast

Legacy Member
Wii U consoles still selling at a loss | VG247

Nintendo has confirmed that it’s not making any money on the sale of Wii U consoles.

A representative confirmed the news with GamesIndustry today, explaining figures found in the company’s recent financial results.

Nintendo had said that Wii U hardware sales figures were a significant contributing factor to its $387 million operating loss this past financial year. Knowing that each hardware unit sold does not generate a profit margin goes somewhere towards easing fears that the console is barely selling – but not far, given other warning signs like publishers showing no interest and major chains cancelling orders.

LouGarou

Legacy Member
Kan er iemand mij uitleggen waarom dat nu handig is om trofeeën uit uw lijst te verwijderen? Hoe meer hoe beter, toch?

Klart

Legacy Member
Ik ga het alvast niet doen, maar voor mensen die graag de 0%-en verwijderen of hun "complete"-percentage op psn prodiles willen verhogen kan het gewenst zijn.

StanTem

Legacy Member
EliasAdam zei:
Kan er iemand mij uitleggen waarom dat nu handig is om trofeeën uit uw lijst te verwijderen? Hoe meer hoe beter, toch?

Om de nullekes weg te werken. 0 is nergens goed voor :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan