Archief - The Settlers: Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BelgianTerror

Legacy Member
Zoals elke woensdagavond schotelt 9lives jullie een nieuwe game, klassieker of gewoon een funcast voor op de livestream. Deze week gaan we aan de slag met The Settlers: Online, een browser-based strategygame van Ubisoft. Ideaal voor de kantooruren op te vullen of snel tijdens school plezier te beleven.


Klik hier voor de post

En hier voor de stream+chat om 20u30

WarBlade

Legacy Member
Game ziet er me wel fun uit, maar het lijkt nogal druk wanneer je een grote stad hebt met grote gebouwen... Ikariam bijvoorbeeld lijkt me overzichtelijker qua grafische stijl...

Is het het waard om nu reeds een account te openen of weet er iemand of men nog een Belgische/Nederlandse versie maakt?

epsilon

Legacy Member
Ik heb me net een accountje aangemaakt. Best wel leuk. Nu ben ik wel aan het wachten tot ik 120 stone heb om verder te kunnen bouwen.

Het is eigenlijk ideaal als pauze tussen studeren ofzo in, aangezien ik nu toch niet verder kan eer ik mijn stone heb moet ik wel verder iets nuttig gaan doen haha.

kil911ler

Legacy Member
Bitches, door jullie ben ik dat ook beginnen spelen en kvind dak er soms wa teveel mee bezig ben :p

Vind het geen mis spel en ik vind de setting erg rustgevend, idd ideaal als tussendoortje. Het spel ziet er ook heel mooi uit en de setting voelt ofc zeer vertrouwd aan. Ben nog niet zo ver (lvl17), maar ik blijf doorspelen, zien wat we er nog allemaal mee kunnen doen :p

WarBlade

Legacy Member
Seriously doubting om accountje te maken... K'zou wel willen dat het in het Nederlands ook beschikbaar is eigenlijk, dan zouden men zus en ma mee doen want die spelen zoiets ook graag... :)

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

DoVyTn

Legacy Member
Ik speel het ondertussen ook al ff (lvl 26), echt een leuke game waar ge zoveel tijd kunt insteken zoals ge zelf wil :)

Ik speel op de server Newfoundland en guild is Legio Gallia Belgica ^^

Jenske2

Legacy Member
hallo
Ik speel op de server Newfoundland en guild is Zwarte maan mijn spelersnaam is Jens__85 email me om ook in onze guild te zitten greetz Jens

Faun

Legacy Member
DoVyTn zei:
Ik speel het ondertussen ook al ff (lvl 26), echt een leuke game waar ge zoveel tijd kunt insteken zoals ge zelf wil :)

Ik speel op de server Newfoundland en guild is Legio Gallia Belgica ^^

invite mij es, ik ben faun. Bijna lvl 18

DaTa

Legacy Member
Ook begonnen met spelen, vroeger nog enorm veel Settlers gespeeld (vooral de 4de dan), dus het is het proberen waard.

Waelvis

Legacy Member
Ik speel het ook, ben Level 28 momenteel, en zit in dezelfde Guild als DovyTn..

thomasdh

Legacy Member
kga ook een account maken, dees maakt mij nieuwsgierig :o

is het zo wa minder dan travian? da je zo plots alles kwijt kan zijn als er eene u platwalst

GianniK

Legacy Member
Door dit te lezen ben ik ook begonnen, zit in de tutorial momenteel :p

Carus

Legacy Member
Eigenlijk gewoon een modernere versie van bv. Tribal Wars, maar het ziet er voorlopig wel heel goed uit!

Satkan

Legacy Member
Omg! Een online versie van the Settlers?
Mss beter om niet mee te beginnen :P Ik speel the Settles al 11 jaar, zou te verslavend zijn denk ik :D

DoVyTn

Legacy Member
Level 33 ondertussen, en al 3 adventures gedaan (de tutorial adventure buiten beschouwing gelaten).

Onze server (Newfoundland) zit vol momenteel, maar je kunt er nog opraken via invite.

Als er iemand een invite wil stuur je mij hier maar een PB :)

Tonerider

Legacy Member
moet je hier elke dag mee bezig zijn of kan je gewoon elke week of om de 2 weken eens een paar uurtjes spelen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan