Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musilitar

Legacy Member
Thief Collection staat nu als Flash Sale. Heeft iemand deze collectie van Steam al? Heb ze op CD maar heb toen UUUUUREN zitten klooien om dat aan de praat te krijgen op W7 en dat is nooit gelukt. Als deze versie aangepast is aan moderne systemen koop ik hem graag.

CL4P-TP

Legacy Member
one piecer zei:
Is G2play legaal volgens steam of kan je geband worden door je games hierop te kopen ?

Ik raad u aan om een beetje moeite te doen en de 5 vorige blz. te lezen, staat daar verschillende keren dat er nog nooit iemand geband is voor een key te kopen op G2Play of een of andere Russische site. Inclusief ikzelf.

Maser00

Legacy Member
Iemand die dragon age heeft gekocht en toch niet moet hebben? Mijn broer zou het ook willen spelen...

gStar

Legacy Member
Is Tropico 4 een goed spel ?

Ben nu aant twijfelen om die te kopen .

Ofwel hoop ik dat Just Cause 2 aan 75% staat bij Community Choice. Dan koop ik die. Dus weer twijfel . Just Cause 2 of Tropico 4 . Heb nog maar een beperkt budget over :p

Tonerider

Legacy Member
CL4P-TP zei:
Sims 3, daar zat ik op te wachten :')

argl, wat te doen... is al wel oud ondertussen en niet veel tijd om te spelen, maar ik vermoed dat het niet veel goedkoper zal worden.

is die extra deal met Showtime erbij de moeite of is dit een stom pakket?

Renegadexxripxx

Legacy Member
iemand voor natural selection 2 4 pack ? 27,59 /4 is iets van een 7€ :d.

Niet de deluxe editie echter.

Shellshock

Legacy Member
gStar zei:
Is Tropico 4 een goed spel ?

Ben nu aant twijfelen om die te kopen .

Ofwel hoop ik dat Just Cause 2 aan 75% staat bij Community Choice. Dan koop ik die. Dus weer twijfel . Just Cause 2 of Tropico 4 . Heb nog maar een beperkt budget over :p

Ik zou sowieso voor JC2 gaan. Ongegeneerde fun waar je uren zoet mee bent.

Th1x4nG

Legacy Member
diene Just Cause 2 heb ik jaren terug verniet gekregen bij Tones en nog nooit opgestart :unsure:

Renegadexxripxx

Legacy Member
Dus Momenteel :

Ik (Renegade)
Math
Maths kennis
Kakature

Ik zal een PM sturen met de vraag of hij nog geïnteresseerd is.

math

Legacy Member
Renegadexxripxx zei:
Dus Momenteel :

Ik (Renegade)
Math
Maths kennis
Kakature

Ik zal een PM sturen met de vraag of hij nog geïnteresseerd is.

ja, ik zal het kopen

Renegadexxripxx

Legacy Member
Kakature, math koopt het en zal het dan aan ons giften gok ik. Eenheidsprijs is 6,90 (in C 6,8975) maar bon, is dus 6,9 :d. Moet ik enkel nog mijn steamgedoe zien terug te vinden...

KnightOfCydonia

Legacy Member
Iemand ervaring met Retro City Rampage? Het spel spreekt me wel aan, maar twijfel tussen dit game en Hotline Miami (kwestie van niet meteen 2 games in dezelfde sfeer te kopen).

JimmyPatterson

Legacy Member
KnightOfCydonia zei:
Iemand ervaring met Retro City Rampage? Het spel spreekt me wel aan, maar twijfel tussen dit game en Hotline Miami (kwestie van niet meteen 2 games in dezelfde sfeer te kopen).



Hotline; without a doubt:)


Ik heb beide games en Hotline is toch wel een stuk beter. Retro city rampage is meer een parodie op alles (turtles,gta,back to the future,..) dan echt een solide game. Er valt wel fun uit te halen maar voor dat geld koop je liever Hotline. Ik heb RCR gekocht bij de release en daar heb ik wel wat spijt van. Het is wel leuk maar blijft niet erg lang boeiend.

Hotline heeft een killer soundtrack, toffe graphics en een erg sterke gameplay :) De moeilijkheidsgraad zorgt er ook voor dat je de game moeilijk kan wegleggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan