Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
one piecer zei:Is G2play legaal volgens steam of kan je geband worden door je games hierop te kopen ?
CL4P-TP zei:Sims 3, daar zat ik op te wachten :')
gStar zei:Is Tropico 4 een goed spel ?
Ben nu aant twijfelen om die te kopen .
Ofwel hoop ik dat Just Cause 2 aan 75% staat bij Community Choice. Dan koop ik die. Dus weer twijfel . Just Cause 2 of Tropico 4 . Heb nog maar een beperkt budget over![]()
Ja, ik en er was hier nog iemand in de thread.Renegadexxripxx zei:iemand voor natural selection 2 4 pack ? 27,59 /4 is iets van een 7€ :d.
Niet de deluxe editie echter.

Renegadexxripxx zei:Dus Momenteel :
Ik (Renegade)
Math
Maths kennis
Kakature
Ik zal een PM sturen met de vraag of hij nog geïnteresseerd is.
KnightOfCydonia zei:Iemand ervaring met Retro City Rampage? Het spel spreekt me wel aan, maar twijfel tussen dit game en Hotline Miami (kwestie van niet meteen 2 games in dezelfde sfeer te kopen).

De moeilijkheidsgraad zorgt er ook voor dat je de game moeilijk kan wegleggen.