Essit zei:
Jah, de tijd van demo's is zo goed als voorbij(en vaak is illegaal het spel downloaden dan de enige manier om zelf te testen).
Maar je kan ook eerst reviews lezen en gameplay filmpjes bekijken tuurlijk voor je iets aankoopt.
Tuurlijk, reviews kunnen helpen, maar Black Ops 2 (als voorbeeld) krijgt ook elk jaar een monsterscore ook al is het nog altijd 90% Modern Warfare 1. En nog maar te zwijgen over sites die geld krijgen van ontwikkelaars om hun game een goede score te geven.
Farming Simulator 2013 krijgt op IGN ook een score van 70%. Slaagt ook op niks.
Far Cry 2 kreeg een score van 8.9 van IGN, terwijl dit totaal afgebroken werd door menig gamer, dan wil ik eerst zien wat ik er van vind voor ik zo een spel koop, moest ik het slecht vinden smijt ik zo 50 euro weg (bij wijze van spreken).
Het is nog altijd de mening van 1 reviewer waardoor een spel een score kan krijgen.
smon zei:
Belachelijk. Je speelt het spel dan op het moment dat het nog €50 kost maar uiteindelijk betaal je daar maar een tiende van.
Overdrijf nog wat meer... Vb: Ik heb Just Cause 2 op releasedag gekocht voor 50 euro, een half jaar later te koop in een Steam sale voor 5 euro. Dan heb ik het tienvoud betaald van de "huidige" prijs.
En dat is toch met alles zo? In het begin is het duur en na een tijd wordt het goedkoper?
Pseudo zei:
"ik wil geen 50/35 euro betalen dus ik download het gewoon illegaal want ik heb het karakter niet om een paar maanden te wachten op een prijsdaling, ondanks dat ik tal van games in mijn library heb staan die ik nog niet gespeeld heb"
Iedereen zou dat eens moeten gaan doen, en alsof je een demo nodig hebt om te kunnen beoordelen of een spel u zal liggen of niet met al dat bronmateriaal
99% van de games in mijn library zijn uitgespeeld. Als ik de helft nog zou moeten uitspelen dan ga ik niet ineens 10 nieuwe games dl'en.
Mijn mening is uw mening niet.
Toen ik schreef hoe ik het deed wist ik gewoon dat er hier weer een bende moraalridders ging opspringen, die nog nooit iets illegaals gedownload hebben. Hypocrisie en naïviteit ten top imho.
Ik KOOP nog altijd een pak games, enkel niet op de manier waarop het in principe hoort.
Je zou trouwens is moeten weten hoeveel € van de €50 aankoopprijs écht naar de ontwikkelaar gaat... Als het €10 is zal het veel zijn.
Sorry voor eventuele uitlokking, maar ik ben zeker dat 1/5de (of zelfs meer) van PC-gamers dit ook doet.
Ik ga hier verder ook niet meer op reageren, dus maak er geen woorden aan vuil.
On topic:
Enkel Batman: Arkham City GOTY gekocht
