Archief - Sof 2 filmpjes !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blaze the 411

Legacy Member
ik ben van plan om een aantal filmpjes te make van sof die dus ingame zijn

en het eerste zou dus moete zijn prometheus die shop binnevallen maar
misschien heeft iemand dit al is geprobeert en zou ik graag tips wille krijgen van jullie om dit filmpje toch wel leuk te make

en mss zen er mense die meewille doen door bevoorbeeld characters te besture,helpe recorde,radio messages en mss coole skins hebbe voor wapens en chars


:niceone:

GeTa

Legacy Member
ja ik doe wel mee maar dan moeten er wel heel wat mensen met meedoen hoor

Instinct

Legacy Member
:sad:, 't zijn toch altijd dezelfde die geluk hebben... Anywayz, I want to control a character. :cry:

GeTa

Legacy Member
ja we gaan veel mensen nodig hebben die prometheus wille spele en veel mensen die die van de shop wile spelen dan nog mensen die willen spectaten en filmpjes opnemen

GeTa

Legacy Member
lol tuurlijk en wie gaat da allemaal organisere?
ziet da ge eerst maar een mapke hebt van shop1 of 2 en aanduid waar iedereen moet staan en het verhaal

noreeeee

Legacy Member
kwil wel meedoen :scream: anders verveel ik mij toch :sleep:
ik zal de breafcase bescherme :applause: tenzij de blauwe moete winne :cry:

Jason

Legacy Member
kwil wel meedoen, ma pakt mij ma als reserve :p

een teamplay movie'ke zou wel nice kunnen worden... en doet da dan zo mission impossible style :lol: zo 10 mannekes achter elkaar down the elevator shaft

...en hopen da ter gene nade komt

Blaze the 411

Legacy Member
mense tga ni over de case cappe he tis de bedoeling het verhaal te geve achter "shop under siege"

Roefus

Legacy Member
euh kvraag me af hoe ge da filmpje gaat maken want als ge een gewone demo maakt en ge bewerkt die etc daarin zitten de skins niemeer :crazy:

GeTa

Legacy Member
ja met de sounds kunnen we gerust een gesprek maken
op het einde als prometheus terugkeert uit de shop kan de ene tegen de andere zeggen : hey did you see that guy? he wet his pants hahahaha

GeTa

Legacy Member
lol dat zal het dus wel wss maar we kunnen hyet in verschillende stukken opnemen eh

ps:ik heb al een paar sterren gevraagd (arnold,van damme en sylvester willen al niet meedoen) :cry:

GeTa

Legacy Member
dat zal het dus wel wss maar we kunnen het in stukken opnemen eh
(arnold,bruce en sylvester willen niet meedoen :cry: ik heb het nichtans vriendelijk gevraagd :cool: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan