Zorba
Legacy Member
Hellow samen,
KLIK HIER voor een foto die ik daarjuist heb genomen. Ben er zelf enorm tevreden over omdat dit een vrij grote crop is ...
Morgen zullen er wel een paar op www.jetphotos.net komen!
Goede nacht,
Rutger
KLIK HIER voor een foto die ik daarjuist heb genomen. Ben er zelf enorm tevreden over omdat dit een vrij grote crop is ...
Morgen zullen er wel een paar op www.jetphotos.net komen!
Goede nacht,
Rutger

Staat al op HD 
Met een beetje geluk raken ze de grond nie 


Tis om de X-aantal jaren een groot onderhoud dacht ik
ad: