Archief - Security Key

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Batiatus

Legacy Member
Nog mensen die dit met een Android phone gebruiken?
Hoe gaat dit ongeveer in zijn werk?

Sovereign

Legacy Member
iOS hier.

Ik heb via de site Star Wars: The Old Republic ingegeven dat ik een key wou opstellen via mijn telefoontoestel. Vervolgens moet je gewoon de stappen volgen die op de website staan uitgelegd. Natuurlijk eerst die app van de store downloaden.

Batiatus

Legacy Member
JasperCLA zei:
iOS hier.

Ik heb via de site Star Wars: The Old Republic ingegeven dat ik een key wou opstellen via mijn telefoontoestel. Vervolgens moet je gewoon de stappen volgen die op de website staan uitgelegd. Natuurlijk eerst die app van de store downloaden.

En wat gebeurd er als je je telefoon verliest/een andere telefoon aankoopt?

Aiden

Legacy Member
Ik heb tochne fysieken besteld. Ik ben niet echt voor zo'n dingen via Smartphone. ^^

sure

Legacy Member
Batiatus zei:
En wat gebeurd er als je je telefoon verliest/een andere telefoon aankoopt?

Dan moet je bellen zeker?

Ik gebruik dat niet zo ne authenticator.
Bij WoW heb ik dat nooit gebruikt, al die jaren en nooit account kwijt.
Gewoon beetje nadenken, kom je al ver mee.

Sovereign

Legacy Member
Als je een ander toestel gaat gebruiken, kan je dat overzetten via de site voor je dat andere toestel in gebruik neemt veronderstel ik. Ik doe het liever toch op deze manier, ik ken er genoeg die hun account kwijt waren met WoW. Bovendien werkt het geweldig makkelijk en veilig.

tb-303

Legacy Member
Als je je fysische key generator verliest of kapot maakt ga je moeten bellen om dat te unlocken en weer op je account te kunnen, dat is bij blizz ook zo, heb het al eens moeten doen voor een klant uit mijn zaak die er zelf niet aan uit kon.

Reverz

Legacy Member
sure zei:
Dan moet je bellen zeker?

Ik gebruik dat niet zo ne authenticator.
Bij WoW heb ik dat nooit gebruikt, al die jaren en nooit account kwijt.
Gewoon beetje nadenken, kom je al ver mee.
Inderdaad als je niet zomaar op elke link klikt die je ziet kom je normaal niet in de problemen...

Sorasan

Legacy Member
het voordeel van een security in dit spel is ook dat je de geheime vraag niet meer moet invullen.

MiseryLand

Legacy Member
Ik hoop dat er eentje voor windows phone komt... Na nieuwjaar de lumia 800 halen :)

Fax

Legacy Member
werkt de android security bij jullie ? Bij mij zegt ie dat ik het programma niet kan gebruiken in mijn land lol :)

Sovereign

Legacy Member
Vandaag 10 minuten niet kunnen inloggen omdat m'n security key niet overeenkwam. Na even wachten ging het daarna weer wel. Nog mensen die af en toe problemen hebben met inloggen?

Wimolus

Legacy Member
Ja lap wist mijn security key nimeer bam account locked heel tof.
Bel naar die manne duurt retelang, dan eindelijk na 10minuten uitleggen.
Heb ik geregeld dat ik mijn securty kon aanpassen, zeg dan tegen die meneer tzal wel goed zijn dan. kwestie van niet teveel telefoonkosten.
Wil ik dat editten vraag ie ineens naar mijn straat naam, terug een vraag(WTF).
Lap nu terug account gelocked.
Spel weggsmeten dank u ea bioware twas een heel plezant spel niet eens gespeeld man man man.
Koop er nooit nog iets van imo

BubbaKush

Legacy Member
Wimolus zei:
Ja lap wist mijn security key nimeer bam account locked heel tof.
Bel naar die manne duurt retelang, dan eindelijk na 10minuten uitleggen.
Heb ik geregeld dat ik mijn securty kon aanpassen, zeg dan tegen die meneer tzal wel goed zijn dan. kwestie van niet teveel telefoonkosten.
Wil ik dat editten vraag ie ineens naar mijn straat naam, terug een vraag(WTF).
Lap nu terug account gelocked.
Spel weggsmeten dank u ea bioware twas een heel plezant spel niet eens gespeeld man man man.
Koop er nooit nog iets van imo

Ja vooral bioware hun schuld dat JIJ je security vraag niet meer weet.... :doh:

En dan zeg je zelf dat je het gesprek afbreekt omdat je niet teveel kosten zou hebben.... :doh:

Had je deftig geluisterd dan ben ik zeker dat het in orde was, want er zijn er nog met die problemen maar dat word blijkbaar altijd opgelost door de toch overwegende vriendelijk helpdesk.

Tja, byekes :)

sparks

Legacy Member
Wimolus zei:
Ja lap wist mijn security key nimeer bam account locked heel tof.
Bel naar die manne duurt retelang, dan eindelijk na 10minuten uitleggen.
Heb ik geregeld dat ik mijn securty kon aanpassen, zeg dan tegen die meneer tzal wel goed zijn dan. kwestie van niet teveel telefoonkosten.
Wil ik dat editten vraag ie ineens naar mijn straat naam, terug een vraag(WTF).
Lap nu terug account gelocked.
Spel weggsmeten dank u ea bioware twas een heel plezant spel niet eens gespeeld man man man.
Koop er nooit nog iets van imo

Niets waardevols is verloren gegaan.

Sovereign

Legacy Member
Wimolus zei:
Ja lap wist mijn security key nimeer bam account locked heel tof.
Bel naar die manne duurt retelang, dan eindelijk na 10minuten uitleggen.
Heb ik geregeld dat ik mijn securty kon aanpassen, zeg dan tegen die meneer tzal wel goed zijn dan. kwestie van niet teveel telefoonkosten.
Wil ik dat editten vraag ie ineens naar mijn straat naam, terug een vraag(WTF).
Lap nu terug account gelocked.
Spel weggsmeten dank u ea bioware twas een heel plezant spel niet eens gespeeld man man man.
Koop er nooit nog iets van imo

Ik snap het probleem niet goed. Ik heb mijn info ook 2x moeten geven, daarna gewoon gevraagd of ze m'n security key konden verwijderen en m'n security questions terug konden zetten. Was op 5 min geregeld (na het wachten van 2 uur 40 min aan de telefoon ofc).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan