Archief - Rome uit?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sB. guano

Legacy Member
Der sta op veel sites da rome total war al uit is keb al naar den gamemania de free record en extrazone geweest achter school en het stond daar nergens is da al zo rap uitverkocht of is het nog nie uit in België? :doh:

>P>TheBeast

Legacy Member
Da komt morgen uit lol

Vrijdag de 24ste september
Vandaag wast de 23ste

Die stom gasten hadden da spel wss al liggen, maar het u al geven o nee
(wss zitten ze het zelf al te gamen :( kga ook ne gamemania openen ;) lol)

Miche

Legacy Member
Het komt echt wel morgen uit. In dreamland althans zeggen ze dat het morgen binnenkomt. Ik koop het wel niet.

Mysticus

Legacy Member
is er nu iemand die het spel al heeft en vanwaar da?


greetzzzzz

Hawk

Legacy Member
Ben vanochtend naar free record shop in brugge geweest
was nog ni binnen, ze zeggen dat t om 16.00 er gaat zijn

Pesticide

Legacy Member
vergeet t , in hasselt hebbe ze niks nieuws binne gehad en de game mania zei me dat t voor 1 oktober was ...

Mysticus

Legacy Member
kweet ni mer wak moe gelove zenne, zo onduidelijk :angry: :help:
kweet wel dak da spel wil spele dus moest iem wete waar ge het vindt laat dan iets wete


greetzzz

xReAVeRx

Legacy Member
was daar nu zo onduidelijk aan? check de officiele site = 1 oktober

Pesticide

Legacy Member
mja in de FRS hadde ze mij ook gisteren gezegt dat t morgen er zou zijn dus .... echt superduidelijk was het niet, ik dacht ook 24ste release

tarGET ME

Legacy Member
vandaag naar de fnac geweest en gevraagd waar rtw bleef.

De man zei dat hij naar de verdeler had gebeld en die wisten zelf niets, normaal had het spel vandaag in de rekken moeten liggen bij fnac maar ze hadden geen spel binnengekregen. Hij kon mij niet zeggen wanneer we het spel konden verwachten maar hij zei wel dat het spel in elke winkel op dezelfde dag tegelijk zal verkocht worden

Miche

Legacy Member
Dreamland heeft al versies, enkel voor mensen die het spel bij hun op voorhand hebben besteld.

Pimpernel

Legacy Member
Gamemania leuven zegt 1 oktober
bij game zone geweest, de free record shop, zelfs de carrfour, colruyt en plato??
en geen spoor van rome: total war :eek:

:doh:

dan maar de oeleboele fuif

>P>TheBeast

Legacy Member
Tis 1 october volgens media market ... :'(
Mja so mss zelfs beter voor mij ben nu juist verslaafd aan
ne gratis MMORPG (www.knight-online.com.my) das echt zeeer mooi
are gewoon verslaven eiglijk zeker nen aanrader :D

Freaky_KiLLer

Legacy Member
het is zeker 1 oktober eergisteren in de gamemania was het nog niet binen en zijden ze dat het 1 oktober er zou zijn kijk trouwens op www.rometotalwar.com en er staat 1 oktober voor de europa release...

Jayvie

Legacy Member
Tis toch heel dichtbij in elk geval :p Aangezien dak gezien heb da het al geript is.. Maar ja, ik ga het toch ook gewoon kope hoor ;)

EternalSilence

Legacy Member
.. in de game mania in waregem weten ze noig van nieten , en i denk nie da ge het al kunt pre ordenen, miss er gewoon naast gekeken, maar ik denk ook da het uikomt 1 oktober
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan