Archief - Probleem : software emulator

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anaranathon

Legacy Member
goeiemorgen,
Ik heb Doom3 gekocht, maar wanneer ik het wil spelen komt rop: "CD/DVD emulation software had been detected on you system/ plz remove CD/DVD emulation software to be able to play the game"

Ik heb em nu en tgaat nie :'(
Ik heb deamon tools geuninstalled... maar helpt niet.
Ik eb wel degelijk de legele versie dus laat jullie gezaaag over:" koop em" achterwege he!
Dank bij voobaat.

nTFs

Legacy Member
CloneCD, Alcohol 120 %, WinIso, Isobuster,...verwijderen.
dan werkt het wel.

Anaranathon

Legacy Member
Merci, kdacth nie dat clone cd er ook bij hoorde... many thx m8

Genious

Legacy Member
euhm, wrm mag da nie van doom 3?
dat is net alsof ge geen word zou kunnen installeren omdat ge winamp hebt (kzie het microsoft nog doen om windows media player meer succes te bezorgen)

L.E.D.

Legacy Member
Gewoon eenmanier om het copieren moeilijker te maken vermoed ik.
Tis idd wel de vraag of dit zomaar mag.

Aan thread starter : Gelive volgende keer eerst ff te zoeken want deze vraag is al verschillende keren gesteld. Kies volgende keer aub ook een duidelijkere titel zodanig dat het voor de volgende gemakkelijker is om het terug te vinden.

demon326

Legacy Member
ge moet niks eraf gooien kijk gewoon bij taakbeheer welk prog op de achtergrond draait zoals BV deamentools gewoon die exe stopen

DeKoen

Legacy Member
L.E.D. zei:
Kies volgende keer aub ook een duidelijkere titel zodanig dat het voor de volgende gemakkelijker is om het terug te vinden.

duidelijker kan niet?

aGeaL

Legacy Member
bij mij wast clone cd, en ge moet die er dus niet afgooien,
gewoon in clone cd tray, dinge afzetten "verberg cdr media"

polleke

Legacy Member
ik heb doom³ via men GeForce 6800GT, en ik heb verschillende progs draaien (daemon tools, alcohol 120%, clone CD/DVD) en ik krijg die error niet.
zou het kunnen omdat ik eerst doom³ heb geïnstalleerd, en nadien pas al die programma's?

niet dat ik die error wil hoor :)

L.E.D.

Legacy Member
Test het eens he :p
Uninstall D3 en install weer en weet het ons te zeggen :D

Herr_Trigger

Legacy Member
Yep, is perfect mogelijk! :niceone:
Spel al vanaf dag 2 met image, doos fijn tussen de collectie.

ps: En toch had de U.S. box er beter tussen gestaan, zag er goed uit. :sad:

-==HIDDES==-

Legacy Member
ik heb de doom3 gedownload, maar 1 prob, als ik multiplayer wil spelen vraagt ie om een code die ergens op me cd hoes moet staan (die ik niet heb) welke code moet ik gebruiken?

FoRCe

Legacy Member
-==Hiddes==-, why oh why een nieuwe account maken en dan vragen om een cdkey, ge weet dat ge hiervoor ban krijgt ... tis eigenlijk ook maar een kleine moeite om u andere account te vinden en ook die te bannen.

U R LAME
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan