Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Erg vlotte launch tot nu toe. Geen enkele keer wachtrijen gehad en die downtime die jullie hadden was ook niets bij mij. Disconnect maar direct terug kunnen connecten.

Louistje

Legacy Member
?therapy? zei:
Erg vlotte launch tot nu toe. Geen enkele keer wachtrijen gehad en die downtime die jullie hadden was ook niets bij mij. Disconnect maar direct terug kunnen connecten.
Dan zijt ge toch de enige :p
Ik heb ook wel geluk gehad moet ik zeggen. Net een kwartiertje niet erop gekunnen, das alles.
Heb wel nog niet heel veel gespeeld ook nie

_Wicked_

Legacy Member
En ik zit hier al meer dan een uur te wachten om een dungeon te kunnen joinen, voor mijn main story line quest. (into a copper hell). Voor de rest geen zone's waar ik mijn lvl 19 kan levelen? 2de job dan maar begonnen.

chosen_1

Legacy Member
Als je nu je pre-order key ontvangen hebt , en je ziet bij de online webshop waar je het spel besteld hebt, dat ze het nog niet verstuurd hebben. En je cancelt je order....kan je dan gewoon blijven spelen of moet je op releasedatum een andere key ingeven (die bij de game zit)?

sele

Legacy Member
chosen_1 zei:
Als je nu je pre-order key ontvangen hebt , en je ziet bij de online webshop waar je het spel besteld hebt, dat ze het nog niet verstuurd hebben. En je cancelt je order....kan je dan gewoon blijven spelen of moet je op releasedatum een andere key ingeven (die bij de game zit)?

je kan blijve spelen ma moet me release andere key ingeven van spel zelf,want ze verkochten die EA keys appart ook

Crosserke

Legacy Member
Game heeft een echte cd key nodig, je krijgt een ''grace'' periode tot 30 augustus om die in te voeren , heb je tegen dan geen echte cd key stopt het spel voor jou.

De pre order code is gewoon iets door Square zelf rap verzonden zodat pre orders 3 dagen extra kunnen spleen, is in no way een echte retail cd key.

Servers hebben error 90000 atm =(, en als je wilt connecten error 10102 server down

sele

Legacy Member
Crosserke zei:
Game heeft een echte cd key nodig, je krijgt een ''grace'' periode tot 30 augustus om die in te voeren , heb je tegen dan geen echte cd key stopt het spel voor jou.

De pre order code is gewoon iets door Square zelf rap verzonden zodat pre orders 3 dagen extra kunnen spleen, is in no way een echte retail cd key.

Servers hebben error 90000 atm =(, en als je wilt connecten error 10102 server down

jammer,tzal effe wachten zijn dus, back to blacklist dan maar :)

Louistje

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Jaaa, tzal daar zweten zijn voor het Dev. team, haha :D
Ja haha, vraag me af hoe het voor hun nu is.
"COME ON GUYS!!!! RED ALERT SERVER BAHAMUT; I REPEAT: RED ALERT!!" xD

bieren

Legacy Member
wordt het wel een beetje beu om op shiva te gerkane al 2 uur aant proberen :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan