Cirenras
Legacy Member
haha lol dacht dat jullie bedoelde nachtje door wanneer het spel al uit is dus van vandaag op morgen hehe xDCrosserke zei:Zo een nachtje door is eigenlijk toch maar saai als je aan het wachten bent op een bepaald uur![]()
En @Sele, ik wel hehe moet wel nog beetje wakker worden lol xd
. Zit zelfs te kijken naar Libelle TV, alles om de tijd te passeren hé 

