Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Louistje zei:Tis nie alsof ge nu ma 4 dagen weer hebt voor te spellen eh. Het spel gaat er nu voor altijd zijn
Ik begin gewoon als ik kan
Herexamens...

bieren zei:Haha ik ga er pas savonds op kome, aant verbouwen. Maar ga nieuw chat aanmaken Maurder voor warrior te worden kan ik gaan tanken
. Zal je dan nog whisp geven of men naam hier plaatse
Darkwave zei:ik denk dat gladiator een betere tank ga zijn (met shield + swords) en met zijn advanced job naar Paladin? In 1.0 was marauder toch een deftige dps class, ik vermoed niet dat ze dit aangepast hebben?
maar gaat paladin dan wel deftig zijn voor pvp?Piekatsjoe zei:Is er al een LS op moogle? Of gaan jullie bij de guild van Tweakers?
Geen idee :/Icib zei:Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
De beta heb ik niet gespeeld maar heb de game gekocht en een early access key, het probleem begint als ik de setup complete heb en de launcher wil starten. Hij blijft maar zeggen:
Boot error: Unable to complete version check
Op het internet van alles al afgezocht maar portforward lukt ook niet (tenminste mijn telenet modem accepteert de ports niet) en voor de rest ben ik radeloos. Firewalls staan allemaal uit.
Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!
(het gaat trouwens om de pc versie)
waar begint die code mee? met RAAE?Anvious zei:Ben ik dan weer de enige die met de 20 Digit problemen kampt op deze forum
Als ik die 20 Digits key wil invoeren krijg '' Code inapplicable for this region''
Dus mijn game is geregistreerd maar mijn Early access dan weer nie :/