Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crosserke

Legacy Member
Louistje zei:
Is da nie zo bij elke MMO in de vroege Lvl's? Vanaf lvl 10 (dacht ik) krijgt ge de eerste guildhests. Dit zijn korte missies met parties. De eersten zijn wel enorm makkelijk :p

Bwa ja mensen zijn waarschijnlijk aan het testen etc, maar normaal verwacht ik op nieuwe mmo's een vloed van vragen etc in de chat, maar nu kan ik letterlijk een half uur questen voor iemand iets zegt, kan ook aan mn server liggen.

Die btw nog steeds down is een half uur na de crash.

Moet wel zeggen dat ik toch al ff bezig ben om aan lvl 14 te geraken, ben wel een totale FF noob en een makkelijker quest tracker systeem gewend maar als ik soon nog eens 1-15 moet doen...

Hoe werkt dat eigenlijk als ik nu mn 2de class tot 15 moet voor een job, sturen ze u dan terug naar een lvl 1 gebied als je het weapon equipped vd class die je tot 15 moet ?

Louistje

Legacy Member
Crosserke zei:
Bwa ja mensen zijn waarschijnlijk aan het testen etc, maar normaal verwacht ik op nieuwe mmo's een vloed van vragen etc in de chat, maar nu kan ik letterlijk een half uur questen voor iemand iets zegt, kan ook aan mn server liggen.

Die btw nog steeds down is een half uur na de crash.

Moet wel zeggen dat ik toch al ff bezig ben om aan lvl 14 te geraken, ben wel een totale FF noob en een makkelijker quest tracker systeem gewend maar als ik soon nog eens 1-15 moet doen...

Hoe werkt dat eigenlijk als ik nu mn 2de class tot 15 moet voor een job, sturen ze u dan terug naar een lvl 1 gebied als je het weapon equipped vd class die je tot 15 moet ?
Ah zo bedoelt ge. In Shiva wast soms heel druk in de chat, en soms ook idd stil. De keren dat ik iets vroeg werd k wel meteen geholpen :) Maar het spel legt alles wel heel goed uit vind ik, misschien dat er daarom minder vragen zijn.

Anvious

Legacy Member
Louistje zei:
Maar het spel legt alles wel heel goed uit vind ik, misschien dat er daarom minder vragen zijn.

Behalve dat gedeelte van dat je 2e klasse ook langzaam meelevelt als je FATE's doet en normale monsters killed. Bij mij is nog geen greintje exp bij gekomen... :(

Louistje

Legacy Member
Anvious zei:
Behalve dat gedeelte van dat je 2e klasse ook langzaam meelevelt als je FATE's doet en normale monsters killed. Bij mij is nog geen greintje exp bij gekomen... :(
Ik ben nog altijd maar met 1 klasse bezig, omdat het spel zei van "You should focus on your starter class first". Dat hadden ze inderdaad wel kunnen zeggen. Dat wist ik trouwens niet eens :p

Anvious

Legacy Member
Louistje zei:
Ik ben nog altijd maar met 1 klasse bezig, omdat het spel zei van "You should focus on your starter class first". Dat hadden ze inderdaad wel kunnen zeggen. Dat wist ik trouwens niet eens :p

Misschien met de officiele launch dan je het dan wel krijgt aangezien je nu ook maar tot level 20 kan levelen...

Louistje

Legacy Member
Anvious zei:
Misschien met de officiele launch dan je het dan wel krijgt aangezien je nu ook maar tot level 20 kan levelen...
Zijn er dan nog geen jobs in deze beta?

Shotterke

Legacy Member
Nope omdat je die pas unlockt wanneer je lvl 30 bereikt met een bepaalde class.

Louistje

Legacy Member
Shotterke zei:
Nope omdat je die pas unlockt wanneer je lvl 30 bereikt met een bepaalde class.
Ja, dat bedoelde ik :D Ah is wel jammer. Maarja, het spel is toch zo goed als uit ^^

bieren

Legacy Member
shiva zitten veel duitsers ruzie op de general chat :P over geen duits in general

sele

Legacy Member
ik heb gehoord daje niet meteen server transfer kan doen van u beta char?of je een free moet betalen meteen?is wel jammer want wil me gamers van 9lives spelen op een server ma de vraag is welke :)

Louistje

Legacy Member
sele zei:
allee uitloggen in uw inn room dus voor die rested xp :)
Das ook bijna het enigste wa ik onthouden heb xD
En uw levequests en guildleves proberen wat te sparen en bewaren.

Louistje

Legacy Member
sele zei:
ik heb gehoord daje niet meteen server transfer kan doen van u beta char?of je een free moet betalen meteen?is wel jammer want wil me gamers van 9lives spelen op een server ma de vraag is welke :)
We zitten nu al met een paar man op Shiva, ma heb gehoord dat er ook wat is op Moogle.

bieren

Legacy Member
net eerste guildhest gedaan hoop dat alle dungeons zo gaan worde wel tof.

sele

Legacy Member
Louistje zei:
Das ook bijna het enigste wa ik onthouden heb xD
En uw levequests en guildleves proberen wat te sparen en bewaren.

Guildleves en levelquest sparen? Hoe bedoel je?:) kzen redelijk dronken atm :) gin hendricks :)

SusieQ

Legacy Member
Aha EUREKA, toch voice overs! Heb eens zitten prutsen met de options en daar kwam ik een optie tegen om de taal te veranderen, effe op een taal gezet ipv "adjust tot system" en ik had geluid :)

sele

Legacy Member
SusieQ zei:
Aha EUREKA, toch voice overs! Heb eens zitten prutsen met de options en daar kwam ik een optie tegen om de taal te veranderen, effe op een taal gezet ipv "adjust tot system" en ik had geluid :)

hmm moet ik onderzoeken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan