Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SusieQ

Legacy Member
Evolµtion zei:
iemand nog een key? :sad:

Beta is maar tot maandagmorgen, dus geniet vandaag beetje van mooie weer en morgen is de pijn over! :D

En veel kans dat je in de volgende (laatste) phase zit als je ingeschreven bent ;)

Jack

Legacy Member
SusieQ zei:
Beta is maar tot maandagmorgen, dus geniet vandaag beetje van mooie weer en morgen is de pijn over! :D

En veel kans dat je in de volgende (laatste) phase zit als je ingeschreven bent ;)

Maandag morgen? Vandaag ja.

Jun. 14th 9:00 to Jun. 16th 9:00 (GMT)

Is dus al weer wachten tot volgende week.

Evolµtion

Legacy Member
SusieQ zei:
Beta is maar tot maandagmorgen, dus geniet vandaag beetje van mooie weer en morgen is de pijn over! :D

En veel kans dat je in de volgende (laatste) phase zit als je ingeschreven bent ;)

ja kheb mij ingeschreven vanaf ik er iets over hoorde, kwist eigenlijk niet dat ze bezig waren met een nieuwe online FF. wereld ziet er wel mooi uit van wat ik er al van gezien heb.

Ciberth

Legacy Member
Weet er iemand of ze bewust de voice overs er niet hebben ingestoken, of zit er hier meer achter? :)

Piekatsjoe

Legacy Member
Naar wat ik gisteren in de chat gelezen heb zouden ze oftewel de voice overs er in steken voor de OB , en als ze er dan niet in zitten zullen ze er zeker in zitten tegen de release.

Piekatsjoe

Legacy Member
Heb nog een ps3 beta code. De eerste die mij PM'ed heeft 'm!

edit: Code is weg!

chellesan

Legacy Member
tof ge kunt dit weekend ook u characters gebruiken van 1.0 versie, dus niet meer levlen van 1 als u character een hoge level was in 1.0

Vavi

Legacy Member
Voor onze beta mensen die graag testen. Je kan als ke uw grand company gehaald hebt insta lvl naar 15 met andere classes.

URL

Legacy Member
Als ik het goed begrijp gaat dit weekend weer een beta van start - tot zondagavond?
Of hoe gaat dit precies in zn werk?

Toevalling nog iemand een code over? :)

SusieQ

Legacy Member
URL zei:
Als ik het goed begrijp gaat dit weekend weer een beta van start - tot zondagavond?
Of hoe gaat dit precies in zn werk?

Toevalling nog iemand een code over? :)

Omgerekend van vrijdagmorgen 11 uur onze tijd tot zondag morgen 11 uur. Zo was het ook de vorige weekends.
Beetje ambetant dat we nog steeds op de amerikanen hun uurschema zitten, zaterdagmorgen tot maandagmorgen zou voor de meesten van ons leuker zijn denk ik.

Maar kom, nog 4 weekjes en het is open beta (phase 4) en die is eigenlijk al de eigenlijke release voor mensen die gaan subben want ze wipen geen chars na open beta van de mensen die erna subben. :D

Tenzij ze een bug zouden vinden die game breaking is, zoals in hun officiele beta faq staat te lezen (onder beta test character data):

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Beta Tester Application Site

En hier moet ge zijn voor een kans op een beta key als niemand je hier kan helpen, JA OOK VOOR OPEN BETA, tis niet dat iedereen zomaar gaat kunnen reggen en testen tijdens open beta, want ze ging de servers toestroom monitoren en eventueel sluiten indien nodig.

https://secure.square-enix.com/enqt...1ad0206a53c013ba19ca56051bda106a3fec5122b8e33

Skooter

Legacy Member
SusieQ zei:
Maar kom, nog 4 weekjes en het is open beta (phase 4) en die is eigenlijk al de eigenlijke release voor mensen die gaan subben want ze wipen geen chars na open beta van de mensen die erna subben. :D

Dus open beta personages kunnen we houden? Ok dan zou ik best tegen dan een vaste beslissing maken qua server. Waar zit die lokale linkshell (sword and roses?) op?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan