Archief - MLG Winter Arena

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BelgianTerror

Legacy Member
Dit weekend komt MLG met iets prestigieus op de proppen. StarCraft II is hot en dat weet ook MLG. Samen met 9lives stelt het z'n SCII Winter Arena toernooi voor in New York. Dit tornooi, waar enkel de allerbesten van de wereld worden op uitgenodigd, vindt plaats vanaf morgen om 22u30 tot maandagmorgen 1u00. De deelnemers zijn mensen die zichzelf hebben bewezen in de StarCraft II-wereld en komen van over gans de wereld. Ze strijden om een prijzenpot van $26,000.

MLG Winter Arena

butcherken

Legacy Member
180px-Capt._Obvious.jpg



was meer in protest voor het PPV mor soit :(

wireke

Legacy Member
Ik zal ook naar Asus ROG kijken. $10 had ik nog willen betalen voor mlg, $20 niet.

willonic

Legacy Member
Gold members hebben normaal gezien een mail gekregen, waarin ze een kortingscode hebben ontvangen waarmee het "maar" voor 15 dollar kunnen krijgen.

Ahjah, en Nestea die ingemaakt wordt door demuslim is wattatatafafafaak.

Xeo Pablo

Legacy Member
Ik ga gewoon een week of twee wachten tot de vods gratis zijn. Spoiled results, maar ik heb er toch geen 20 dollar voor over.

butcherken

Legacy Member
willonic zei:
Gold members hebben normaal gezien een mail gekregen, waarin ze een kortingscode hebben ontvangen waarmee het "maar" voor 15 dollar kunnen krijgen.

Ahjah, en Nestea die ingemaakt wordt door demuslim is wattatatafafafaak.

nog altijd veel teveel :(

BelgianTerror

Legacy Member
Nu, wat houdt iemand tegen de stream te openen en een barcraft te organiseren? (a)
Of als je thuis wilt blijven, de stream streamen voor je vrienden? :p

Nova533

Legacy Member
Het is wel de moeite ze, DRG vs Parting was best goe.
Zerg maxed op 11min50sec np:D.

Maja 20Dollar is wel een beetje geldklopperij.
Ze zouden beter gewoon zonder betaling de stream doen meer commercials spele en de VODs beschikbaar maken voor 10Dollar.
Commercieel gezien zal hen die wss meer opleveren sinds er meer mensen zullen kijken.

De 20dollar is natuurlijk minder werk en sneller verdient.

CurrY

Legacy Member
20$ vind ik opzich wel meevallen als ge ziet wat ne cinema al kost.

Dust14

Legacy Member
CurrY zei:
20$ vind ik opzich wel meevallen als ge ziet wat ne cinema al kost.
Het probleem is da ze amper iets hebben toegevoegd aan hun streamexperience in vergelijking met hun gewone events. Enkel die 1080p is wel cool, maar om enkel daarvoor een pak meer dan vorig jaar te betalen :unsure:

CurrY

Legacy Member
Ja maar Sundance heeft gezegd dat dit iets is dat ze moeten proberen aangezien het anders gewoon niet winstgevend is en dan kan het niet blijven duren met MLG.
PPV is waarschijnlijk wel de richting dat eSports zal moeten uitgaan om een beetje zelfstandig te kunnen zijn.

maartendq

Legacy Member
Nova533 zei:
Het is wel de moeite ze, DRG vs Parting was best goe.
Zerg maxed op 11min50sec np:D.

Maja 20Dollar is wel een beetje geldklopperij.
Ze zouden beter gewoon zonder betaling de stream doen meer commercials spele en de VODs beschikbaar maken voor 10Dollar.
Commercieel gezien zal hen die wss meer opleveren sinds er meer mensen zullen kijken.

De 20dollar is natuurlijk minder werk en sneller verdient.

Eén avondje kinepolis voor 2 kost al vlot over de 20 EUR tegenwoordig, en daar heb je vaak nog geen twee uur entertainment voor. Integendeel, er is een verplichte pauze, een half uur nutteloze reclame en mensen links en rechts van je die ofwel hun mond niet kunnen houden ofwel niet met hun mond dicht kunnen eten. 20 EUR voor een weekendje hoogstaande SC2 games lijkt me dan toch een betere deal.

Niet dat ik een ticket gekocht heb, ik heb tegenwoordig nog amper tijd om me met games en alles errond bezig te houden, helaas.

Ik vrees dat dit betalend model op middellange termijn standaard gaat worden als tornooien zoals MLG financieel hun hoofd boven water willen houden. Ik denk niet dat zij als bedrijf veel winst maken, terwijl ze wel heel wat personeel te betalen hebben. Het leeuwendeel van de content van GSL is ook betalend en daar klaagt niemand (meer) over.

Xeo Pablo

Legacy Member
maartendq zei:
Het leeuwendeel van de content van GSL is ook betalend en daar klaagt niemand (meer) over.

Maar er blijft wel een gratis stream, er zou altijd een lq gratis stream moeten zijn.

molog

Legacy Member
Is er eigenlijk een gratis stream van MLG?

Edit: nvm is dus gewoon niet gratis :)

Furywitch

Legacy Member
Ah sorry. Wist ik nie.

Kben trouwens al twee uur naar de stream op twitch.tv/mlg_arena aant kijken, kheb nie subscribed en kan nog steeds kijke :p ? Ksnap 't nie vree te goe, maar swat des te beter voor mij zekers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan