Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ÆN!M4 zei:Wat mis ik die zoad:
Phil zei:Bwah, ik mis die niet zo hard tbh... Uiteindelijk in mp kon iemand met goede mapkennis en vooral respawnkennis een hele match domineren door gewoon al de medpacks enzo op te pikken al de tijd. (quake duels tss iemand die goed kon timen en iemand die het niet kon waren een nachtmerrie)
Phil zei:Bwah, ik mis die niet zo hard tbh... Uiteindelijk in mp kon iemand met goede mapkennis en vooral respawnkennis een hele match domineren door gewoon al de medpacks enzo op te pikken al de tijd. (quake duels tss iemand die goed kon timen en iemand die het niet kon waren een nachtmerrie)
ad:Bushimo zei:Bring back the medkits !
Health regen is er gekomen dankzij de console generatie die hun spelletjes anders te moeilijk vonden. Stel u voor dat ge effectief zou sterven en 15 mins opnieuw moet spelen voor uw 60 (!!!) euro. :ironic: Liever klagen dat het spel te gemakkelijk is en een te korte speelduur heeft zeker?
syndrom zei:Hoh kerel steek uw consolebashing in u hol é. Net alsof consoles de schuld zijn van het regen health gebeuren. Blame fucking halo, het is niet dat gamers er om gevraagd hebben é, is gewoon een idiote beslissing geweest. Ik speel voornamelijk ook op men ps3 en ben ook geen fan van health regen.
Maar nu om constant te lopen bleiten dat alles te makkelijk is vind ik ook maar lame ze.
amdr zei:Sure, warez bestaat niet op consoles![]()

syndrom zei:Hoh kerel steek uw consolebashing in u hol é. Net alsof consoles de schuld zijn van het regen health gebeuren. Blame fucking halo, het is niet dat gamers er om gevraagd hebben é, is gewoon een idiote beslissing geweest. Ik speel voornamelijk ook op men ps3 en ben ook geen fan van health regen.
Maar nu om constant te lopen bleiten dat alles te makkelijk is vind ik ook maar lame ze.
Bushimo zei:Kzie niemand zeggen dat ze van de huidge games niet kunnen genieten?
Thin Liz zei:Emaar er zijn er nog op komst: voor Max Payne 3 houd ik ook al m'n hart vast.