Archief - Level 50 - Post jouw /played

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glennvdz

Legacy Member
Aangezien ik het gehele verhaal al gezien had tot 50 heb ik alle story geskipped.
De reden dat we zo snel ook vooruit gingen was omdat we alles met 2 man deden, 2man en 4man heroics, alle quests op elke planeet.


Early acces had ik verkregen op 14/12/2011, 15u later was het bingo... lvl 25.

Een dikke dag hebebn we vastgezeten in Taris, probleem was memory leaks op die planeet. Met vastgezeten bedoel ik dan ook werkelijk niet kunnen questen of dergelijke, anders waren we toch 12u eerder lvl 50 geworden. Wat gebeurde was 0,1fps tot 0,2fps, game lag & DC; dit de hele tijd door...

Eens we met geluk uit Taris waren weg geraakt, zijn we doorgegaan met het levelling patroon. Alle quests doen, alle bonus quests in elke area, enkel pvp doen voor de daileys en een paar keer space missions ook nog gedaan.

Nadien ging het snel & was het gedaan met levellen...




Uploaded with ImageShack.us

EternalSilence

Legacy Member
1ste reactie: :eek: expres congé genomen?

Is het lvl'en zo traag als in WoW vanilla.

zarathustra

Legacy Member
103hours played op 144 mogelijk als we zowel de 14de als vandaag volledig tellen wat dus al niet juist is.

right.. Ik hoop dat je dan toch realmfirst was of dicht bij ^^

gratz uiteraard, maar wat nu ?

Æro

Legacy Member
De eerste 50 was dat al na 2days played, net iets meer dan 50u heeft ie erover gedaan.

Sorasan

Legacy Member
Ja idd, en nu? ge zijt al max lvl terwijl de meeste mensen nog moeten beginnen met spelen... Een nieuwe char maken en die verhaal verkennen?

SHIGSY

Legacy Member
Broer doet exact hetzelfde op Tomb PVP-server. Verhaal van zijn maincharacter had hij al volledig gezien en daar rushed hij nu door om klaar mee te zijn voor PvP en al de rest van het verhaal van alle andere characters, zullen op het gemakske gebeuren.

Verhaalkeuze genoeg, kan nog 15x xxx-uur story bij. Is nu eens echt een MMO waar het niet zo hard uitmaakt of je rushed met je eerste character.

glennvdz

Legacy Member
Op lvl 50 is er nu HEEEEL veel te doen.
Crafting,
Gathering,
crew missions,
datacrons,
lvl 50 normal flashpoints,
alle hardmode flashpoints,
world pvp in "the den" in Tatooine voor speciale goodies,
Ilum (heeeeel veel te doen hier met daileys, weekly + goeie plek voor gathering) gecombineerd met world pvp
Warzone's farmen (hier ben je al vele maanden mee zoet)

En dan Operations eens je de gear hebt.

Is er nog meer te doen? JA

Shrimpy

Legacy Member
glennvdz zei:
Op lvl 50 is er nu HEEEEL veel te doen.
Crafting,
Gathering,
crew missions,
datacrons,
lvl 50 normal flashpoints,
alle hardmode flashpoints,
world pvp in "the den" in Tatooine voor speciale goodies,
Ilum (heeeeel veel te doen hier met daileys, weekly + goeie plek voor gathering) gecombineerd met world pvp
Warzone's farmen (hier ben je al vele maanden mee zoet)

En dan Operations eens je de gear hebt.

Is er nog meer te doen? JA

I've got the weirdest boner right now.

Fdzzaigl

Legacy Member
Damn vent, ik ben op het moment van dit schrijven net lvl 30 geworden. Ge moet echt serieus door hebben getert voor da zo snel te doen.

glennvdz

Legacy Member
Fdzzaigl zei:
Damn vent, ik ben op het moment van dit schrijven net lvl 30 geworden. Ge moet echt serieus door hebben getert voor da zo snel te doen.
Elke dag goed doorgespeeld, maar niet overdreven in de zin van maar een paar uur te slapen elke dag. Heb toch 7u elke dag geslapen.
Ik weet dat het vreemd overkomt voor sommigen om zo snel mogelijk lvl 50 te willen zijn maar als je het verhaal kent (buiten het personal story), dan vlieg je er doorheen.

Nu op lvl 50 kom ik uren te kort om alles te doen.
Vandaag al wat hardmodes gedaan, BT hardmode was easy, Battle for Ilum hardmode was geschift. Niet mogelijk met een pug maw (alé toch ni die pippo's waarmee ik op schok was)
Wanneer ik geen hardmodes doe is het bovenstaande lijstje van toepassing ^^

MassiveD

Legacy Member
Fdzzaigl zei:
Damn vent, ik ben op het moment van dit schrijven net lvl 30 geworden. Ge moet echt serieus door hebben getert voor da zo snel te doen.

Het merendeel van uwen tijd is heel die voice/story die je beluistert. Eens je deze kent en gewoon skipt is het heel wat korter(start area met voice : 5u ong, zonder voice : rond de 2u, zelfs minder soms).

glennvdz

Legacy Member
TIP:

Eens je al uw companions hebt is het aangewezen om de affection te maximaliseren. (max is 10.000)

Wat dit doet is:
Het zorgt ervoor dat uw companions sneller hun taken uitvoeren.
In de plaats van 2u zijn ze dan bvb nog maar 45min weg om een epic te craften.

Kowlier

Legacy Member
hoe lang duurt da wel niet :p ik verlies niet anders dan affection met elara dorne gewoon omdat ik wat dark side choices maak :evil: heb wel fuckton aan compagnion gifts van diplomacy te lvln.

glennvdz

Legacy Member
MassiveD zei:
Het merendeel van uwen tijd is heel die voice/story die je beluistert. Eens je deze kent en gewoon skipt is het heel wat korter(start area met voice : 5u ong, zonder voice : rond de 2u, zelfs minder soms).
TIP:
Op lvl 1 kun je meteen de shuttle nemen naar Imperial fleet, daar neem je uw quest aan voor crafting. Spreek met alle trainers & kies jouw crafting skill, quest complete en je bent lvl 4, dit vraagt max 10min. Héén en terug.

glennvdz

Legacy Member
Kowlier zei:
hoe lang duurt da wel niet :p ik verlies niet anders dan affection met elara dorne gewoon omdat ik wat dark side choices maak :evil: heb wel fuckton aan compagnion gifts van diplomacy te lvln.
Wat ik gedaan heb is telkens voor dark side option gegaan in mijn antwoorden tijdens het levellen, maar wel alle companion gifts bijgehouden.

Nu op lvl 50 ben ik bezig om die affection te verhogen. Maar dit vraagt wel serieus wat tijd.

Je kan natuurlijk ook uw companion gifts geven terwijl je aan het levellen bent, of kiezen voor antwoorden die affection zouden beïnvloeden, dit alless zijn persoonlijk keuzes.

Timborius

Legacy Member
glennvdz zei:
TIP:

Eens je al uw companions hebt is het aangewezen om de affection te maximaliseren. (max is 10.000)
[/B]

Is er een andere manier dit te verhogen buiten keuzes in dialogen en gifts?

glennvdz

Legacy Member
Ik denk dat je dit enkel kan doen via dialogen & gifts. Als er andere manieren zijn schieten die mij nu toch niet te binnen. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan