Archief - [HL2] Vraag over Half-Life²

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sciencekid

Legacy Member
Als ge HL² koopt krijgt ge er dan die nieuwe counter-strike bij of moet ge da apart kopen?

SupradynE

Legacy Member
ik denk dat(heb ik dacht ik gelezen in de pc gp) dat samen mer de release van hl2,ook TFC en CS uitkomt met de engine van halflife2.BEn er wel niet zeker van dus....

killgore

Legacy Member
buiten cs:source zit er geen enkel ander mp spel in de hl² release

nieuwe cs (sc2) zit er NIET bij, enkel de remake van de oucde sc (sc:source dus)

Insano

Legacy Member
Hij zegt toch niet dat er geen HL² MP bij zit. Hij zegt "behalve Counter-Strike: Source". Dit wil zeggen dat er ook een HL² MP is.

Het antwoord op deze vraag stond bovendien in de FAQ.

killgore

Legacy Member
Osi 140 zei:
buiten CS:SOURCE en HALF LIFE²

omfg, hl² heeft wel een MP :ironic:
leer lezen ffs

geen aander mp SPEL

MP van hl² maakt gewoon deel uit van hl² he, cs is een ander spel.

Insano

Legacy Member
Counter-Strike: Source was oorspronkelijk gewoon een test om te kijken hoe gemakkelijk je mods kon overzetten van HL1 naar HL2. Het was dus zeker niet vooraf gepland dat het helemaal hermaakt ging worden.

Insano

Legacy Member
Dat wil zeggen dat ze voordien ook al een MP voor HL2 in gedachten hadden. Die hebben ze niet zomaar laten vallen.

wolfen

Legacy Member
Right On Sistar ! wioo kom kom kom half life 2 , kom maar ;)


Moehhaha ,

Big Orgus lalala Dj Furax :music:


sjalalala

sincere

Legacy Member
Ik hoop ma 1 ding, dat er ook genoeg belgische hl2 mp servers gaan komen en weer nie alleen cs. En eigenlijk vind ik het dom da ze die cs erbij gestoken hebben. Als ik het goed begrijp is het de oude cs ma dan gewoon met beter beeld. Lijkt me gewoon hetzelfde dan want de cs freaks gaan toch op lage kwaliteit spelen om hun fps naar boven te krijgen en dan ist gewoon terug cs zonder de source lol.

Insano

Legacy Member
Wees gerust, er zullen wel genoeg Belgische HL2 MP servers zijn.

Wid@ker

Legacy Member
sincere zei:
Ik hoop ma 1 ding, dat er ook genoeg belgische hl2 mp servers gaan komen en weer nie alleen cs. En eigenlijk vind ik het dom da ze die cs erbij gestoken hebben. Als ik het goed begrijp is het de oude cs ma dan gewoon met beter beeld. Lijkt me gewoon hetzelfde dan want de cs freaks gaan toch op lage kwaliteit spelen om hun fps naar boven te krijgen en dan ist gewoon terug cs zonder de source lol.
Het is niet gewoon de oude cs met beter beeld, het zijn ook beterephysics, je kan tonnen laten rollen, kogels in het water geven een realistisch effect, enz.

Grayfox

Legacy Member
Captain Insano zei:
Counter-Strike: Source was oorspronkelijk gewoon een test om te kijken hoe gemakkelijk je mods kon overzetten van HL1 naar HL2. Het was dus zeker niet vooraf gepland dat het helemaal hermaakt ging worden.
right. de mod die HL zolang zo populair gehouden heeft?

Insano

Legacy Member
Grayfox zei:
right. de mod die HL zolang zo populair gehouden heeft?
Inderdaad. Ik heb het zelf in een interview gelezen (dunno welk, ik heb er al zoveel gelezen).
Toen ze zagen dat het zo gemakkelijk was om een mod om te zetten naar Source zijn ze op het idee gekomen om Counter-Strike helemaal te hermaken en de andere games ook naar source te porten (maar dan zonder helemaal te hermaken).

killgore

Legacy Member
Grayfox zei:
right. de mod die HL zolang zo populair gehouden heeft?
zeg nu zelf, wie zou er zen tijd anders steken in een stomme remake als ze al bezig zijn aan een vervolg ;).

MrSik

Legacy Member
Captain Insano zei:
Hij zegt toch niet dat er geen HL² MP bij zit. Hij zegt "behalve Counter-Strike: Source". Dit wil zeggen dat er ook een HL² MP is.

Het antwoord op deze vraag stond bovendien in de FAQ.

en ik zeg lekker van niet :tongue:

Holy Paladin

Legacy Member
als er mp is dan geeft gij een vat he, als ge toch zo zeker zijt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan