Mithrandix
Legacy Member
oi
ik en mijn maat willen een dod clan oprichten, maar geen van ons beiden heeft dod clan ervaring. zou iemand mij willen contacteren en uitleggen hoe de wars werken (scores, hoeveel man, etc.).
graag reactie op [email protected]
bye
ik en mijn maat willen een dod clan oprichten, maar geen van ons beiden heeft dod clan ervaring. zou iemand mij willen contacteren en uitleggen hoe de wars werken (scores, hoeveel man, etc.).
graag reactie op [email protected]
bye







