Archief - [HL2] Starting DoD clan | NEED HELP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mithrandix

Legacy Member
oi

ik en mijn maat willen een dod clan oprichten, maar geen van ons beiden heeft dod clan ervaring. zou iemand mij willen contacteren en uitleggen hoe de wars werken (scores, hoeveel man, etc.).

graag reactie op [email protected]

bye

Obs

Legacy Member
lol
gewoon
4 roundes van 15 minuten
eens als axis eens als allies beide mappen dus

scorings : cb scorings
(4 rounds worden simpelweg opgeteld)

6vs6

reiben.mgc

Legacy Member
Tip: kzou zegge dat je eerst wat ervaring opdoet met game zodat je clan sterk leadership heeft. En de members die je kiest zie da je ze kan vertrouwen en da je er altyd kan op steunen want voor dat je het weet steken ze een mes in je rug ;):unsure:

Bolteh

Legacy Member
meestal 6 vs 6

4 rondes: 2 maps, elke map 1x als elk team (dus 1x allies, 1x axis)

15 mins per ronde

degene die na alle 4 de rondes eht meeste punten eefd = winnaar (alle teamscores opgeteld dus)


richtlijnen voor leden:
- zorg ervoor da ze ni opeens weg moeten int midde van een war (voor te ete ofzo)
- zorg da ge fun hebt (ni constant pissed worden en uit clan gana om dag erna weer te joinen)
- ni gaan slapen of weggaan vlak voor war (ookal zei je da ge ging meedoen)

ChildeRoland

Legacy Member
Waarom staat het hier beter uitgelegd dan op community.dayofdefeat.be? :eek:

Panzer from SoG

Legacy Member
Originally posted by reiben.mgc
Tip: kzou zegge dat je eerst wat ervaring opdoet met game zodat je clan sterk leadership heeft. En de members die je kiest zie da je ze kan vertrouwen en da je er altyd kan op steunen want voor dat je het weet steken ze een mes in je rug ;):unsure:


UHU

Radje

Legacy Member
Originally posted by reiben.mgc
Tip: kzou zegge dat je eerst wat ervaring opdoet met game zodat je clan sterk leadership heeft. En de members die je kiest zie da je ze kan vertrouwen en da je er altyd kan op steunen want voor dat je het weet steken ze een mes in je rug ;):unsure:

Spreekt ge uit ervaring ofzo? Oh, juist ja...

The_Floyd

Legacy Member
mjah tis mss beter da ge eerst ne clan joined voor wa clanervaring op te doen, zo leerde het beste het begrip "clan" en het begrip "war" imo:crazy:

Thunderstick

Legacy Member
Beetje laat, maar mocht je nog bezig zijn, www.eurostrikeforce.com is een BF1942:FH clan wij willen graag andere sections van WW2 game(r)s gaan opzetten, meer members etc. om discounts voor servers te verkrijgen etc. We hebben members out heel Europa, 50 % Hollanders ;) kom eens langs op quakenet #esf.fh of laat en berichtje achter op het forum. Mocht het klikken dan krijg je de gelegenheid om een [ESF] DoD section uit te bouwen met gebruikmaking van onze forums & website, irc etc.

Lt.[ESF]Thunderstick,

Herr Snits

Legacy Member
lol 50% hollanders en da noemt gij members uit heel europa :cry:
der zen toch nog andere bij ook zeker :p

*edit* niets tege hollanders hoor bij ons in acid zit er ook ene onzen bas natuurlijk :applause:

inK.

Legacy Member
de cr wordt oud en bijgevolg traag :)

ps drokz heeft het graag in de poep

inK.

Legacy Member
kwestie van respect voor de oudjes enzo:

-//07.08.02\\- <ChildeRoland> vandaag voor de eerste keer in maanden ingelogd op telenet
-//07.08.10\\- <ChildeRoland> dus ik passeer op dod forum
-//07.08.19\\- <`inK`> teehee
-//07.08.25\\- <ChildeRoland> en kom daar nen thread tegen met nog ne reply van mij in
-//07.08.28\\- <`inK`> :p
-//07.08.36\\- <`inK`> gij se ouwe :p
-//07.08.59\\- <ChildeRoland> waarbij ik zie dat Black vorige week ne reply uit februari van mij quote
-//07.09.21\\- <`inK`> azo nie gezien naar black zn post
-//07.09.21\\- <`inK`> :D
-//07.09.26\\- <ChildeRoland> en zegt da ik zever verkoop omdat community.dod.be niet meer bestaat
-//07.09.35\\- <ChildeRoland> en enige wat gij weet te zeggen da'k traag ben
-//07.09.37\\- <ChildeRoland> sjeus
-//07.09.40\\- <`inK`> :p
-//07.09.51\\- <`inK`> lekker ironisch
-//07.10.11\\- <ChildeRoland> soit, ge kunt het nu maar gaan rechtzetten :)
-//07.10.27\\- <`inK`> :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan