Archief - [HL2] Phase 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sure

Legacy Member
w000t

The fourth phase of the Half-Life 2 preload begins to Steam account holders today.

This will allow users to download the majority of Counter-Strike: Source in encrypted form. No purchase is required to pre-load Half-Life 2, but is required to activate the game. The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased the game via Steam will be ready to start playing..

wolfen

Legacy Member
mss nog een teken , dat ze hun release date gaan halen ? of ik bedoel , mss een teken dat het geen 6 maand meer ga duren ...

le mastre

Legacy Member
mja het spel is klaar dus ik zou zeggen geen teken. Release seizoen is al passé :D

PredeFineD

Legacy Member
erm, hoeveel preloads nog ? Dat die game ma snel in de winkels ligt....im bored :unsure:

wolfen

Legacy Member
jah hé , de laatste tijd valt er hellemaal nix meer te doen op de pc's , gelukkig dat we allemaal nog een ander leven hebben buite gamen ...

de vriendin vraagt ook natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aandacht :) ,

maar komt wel goed ,

PredeFineD

Legacy Member
hehe mja ofc...ma vroeger kwam op pcke alsk bored was en nu moetek ander dingen doen omdak bored op pcke ben :)

btw ; The next issue of PC Gamer UK, due to hit newstands on October 5th, will offer the first Half-Life 2 review - the US edition (the December issue) should be reaching subscribers beginning this week.

Wil dit zeggen scans vandaag of morgen al ? : D me hopes so :p

Smokey_3800

Legacy Member
PredeFineD zei:
hehe mja ofc...ma vroeger kwam op pcke alsk bored was en nu moetek ander dingen doen omdak bored op pcke ben :)

btw ; The next issue of PC Gamer UK, due to hit newstands on October 5th, will offer the first Half-Life 2 review - the US edition (the December issue) should be reaching subscribers beginning this week.

Wil dit zeggen scans vandaag of morgen al ? : D me hopes so :p


PC Gameplay NL zal ook een review hebben in hun 5 october editie. :applause:

PredeFineD

Legacy Member
Jah :)

Dat word men 10 de editie dak zal kopen dan :)

Kzen nog altijd "omg" nieuwsgierig over dat schokkend nieuws ... . . .

DGEN

Legacy Member
PredeFineD zei:
erm, hoeveel preloads nog ? Dat die game ma snel in de winkels ligt....im bored :unsure:
ga buiten spelen? ;p

preload kan me nt veel boeie...geef mij maar de cd's ;p

Smokey_3800

Legacy Member
DGEN zei:
ga buiten spelen? ;p

preload kan me nt veel boeie...geef mij maar de cd's ;p

ik heb een donkerbruin vermoeden dat jij ook niet meer kan w8en tot je wat combines kunt gaan fraggen ;)

anomalyst

Legacy Member
Vraag (waar misschien al is op geantwoord..)



Toen den derde preload net uit was ben ik begonnen met preloaden, heb ik dan alle delen?
En nu zegt 'm ook da er een copy van HL² op mijn pc sta, maar hier ergens staat ergens da als ge den beta hebt da ge dan ook preload 4 eigenlijk al hebt???

Questions!!!

Insano

Legacy Member
De mensen die CS:S betatesten hebben het al gepreload bij de laatste update. Dit betekent ook dat er waarschijnlijk geen updates meer gaan komen voor CS:S beta.

PredeFineD

Legacy Member
DGEN zei:
ga buiten spelen? ;p

preload kan me nt veel boeie...geef mij maar de cd's ;p


Dat is precies wat ik d8 ;) ...Ik hoef geen geload met bagger sofware als steam, ik wil 6 cd's of een dikke dvd in men schijf proppen met het hl² lable .... En tis btw veel te koud buiten :p

edit; ff snel, niets tege steam, heeft nog nooit op mijn pctje gestaan dus i dunno, just a tough, no flamez :)

killgore

Legacy Member
anomalyst zei:
Vraag (waar misschien al is op geantwoord..)



Toen den derde preload net uit was ben ik begonnen met preloaden, heb ik dan alle delen?
En nu zegt 'm ook da er een copy van HL² op mijn pc sta, maar hier ergens staat ergens da als ge den beta hebt da ge dan ook preload 4 eigenlijk al hebt???

Questions!!!
preload 4 wordt er auto bijgezet, normaal heb je alle delen.
en beta =/= full bij mijn weten (vele aangepaste zaken nog).

Ik hoop dus dat pcgameplay zen abonnees ook verwend met een vroeger blaadje :p

PredeFineD

Legacy Member
En dat de gelukkige snel scannen en uploaden en vooral niet de egoist gaan uithangen :)

FF uitleg plz; Dien preload is dus gedaan nu ma den RC is nog ni goed gekeurd door VU....Is dien preload dan final code of heeft da daar niets mee te maken ?

Wid@ker

Legacy Member
PredeFineD zei:
En dat de gelukkige snel scannen en uploaden en vooral niet de egoist gaan uithangen :)

FF uitleg plz; Dien preload is dus gedaan nu ma den RC is nog ni goed gekeurd door VU....Is dien preload dan final code of heeft da daar niets mee te maken ?
Da zijn al de textures enzo, die toch niet meer gaan veranderen. Als ze nog iets gaan veranderen is het de compatibiliteit of zo, iets dat met performance te maken heeft.

PredeFineD

Legacy Member
ic, tnx !

Ma kga da tog ni downloaden anywayz...me wantz discs fo ma collection :)

killgore

Legacy Member
PredeFineD zei:
En dat de gelukkige snel scannen en uploaden en vooral niet de egoist gaan uithangen :)

betaalt u ook een abonnement he :p

(j/k ze, ma kheb toch geen scanner ;))

[xTc]Saito

Legacy Member
vraagje: ben gistere beginnen preloaden, heb em gepauseerd alsk ging slapen en comp uitgedaan, nie klik ik op continu en ik krijg enkel zon schermpje van validating steam file da na enkele seconden verdwijnt maar het preloaden gaat niet verder... weet iemand de reden?

anomalyst

Legacy Member
Ik had da probleem ook, en ik ben toen gwn op nieuw begonnen. spijtige zaak maarja
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan