Archief - High Velocity Bowling

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jersy

Legacy Member
gld_psn_hvb.jpg


release: 7 december 2007
genre: bowling
dev: Sony

/!\ ondersteunt Move | ondersteunt 3D

>>> GameTrailers | Metacritic


Sixaxis bowling.

Each High Velocity Bowler has their own unique personality, skill-set, and attributes. Use the SIXAXIS™ wireless controller to simulate a genuine bowling swing with real lane environments, providing a truly next-gen bowling game. Compete to unlock eight distinctive characters and progress through eight themed alleys on their way to bowling domination.

• Online Head-to-Head Play and Voice Chat
• 1-4 Player Multiplayer offline
• 8 unique playable characters, each with his or her own themed alley to unlock
• PSN Trophy and custom XMB playlist support
• Online Leaderboards - See how your bowling skills stack up to the competition

939542_20071114_screen012.jpg


939542_20071114_screen002.jpg


lijkt wel wat als de sixaxis zijn werk goed doet

FreakyJP

Legacy Member
Hehe, da bowling ga ik mij morgens eens downloaden :D Kunde me een Belgische visa op US Store kopen ? Via EU account of moet da met een US account ?

Aethenor

Legacy Member
prometheus03 zei:
helemaal correct is het nie, zelf ook nog nie geprobeert;

maar je vult uw visa code in en als billing adres geef je idd dat van je us acount

enkel forum gebruikers hebben op die manier toch al games us store gekocht
je kan ze wel spelen op je eu acount (behalve da game met die dropships)
updates voor games werken niet altijd

Ik wou het daarnet eens proberen om High Velocity Bowling aan te kopen, maar ik kreeg de invalid billing info boodschap. Heb wel Mastercard, misschien dat daar wel op adres wordt gechecked. Met US adres ging het alleszins niet, en mijn andere info was correct ingevoerd.

FreakyJP

Legacy Member
Haha, Bowling is echt zalig. Heb het daarjuist gekocht via Visa en al even tegen mijn broer gespeeld. Zalige partygame :lol::p

ikbenben

Legacy Member
Hopelijk gewoon ook als update verkrijgbaar voor degene die het spel al hebben.

Zotten

Legacy Member
ikbenben zei:
Hopelijk gewoon ook als update verkrijgbaar voor degene die het spel al hebben.

Correct.

Geldt trouwens ook voor Hustle Kings (Move support).

GETHEZ

Legacy Member
nu ik de juiste links heb gevonden naar alle move spellen (move OP) heb ik deze ook teruggevonden...(wou er geen aanmaken...)

iemand die dit spel heeft én move???

GETHEZ

Legacy Member
OMG, slechtste aankoop ooit...

ge staat zelf ni volledig voor uw baan als ge uwen bal smijt...bijna in profiel...ge moet maar raden hoe ge moet smijten en ik krijg altijd zo'n geluid dat ik met m'n move buiten beeld ben, terwijl ik bij de calibratie volledig in beeld ben...

Goldrusher

Legacy Member
Naar 't schijnt een pak beter met een gewone Sixaxis (heeft ook motion sensing hé).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan