Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
twielant zei:Hiernet ook is contact opgenomen met de support chat van EA, en die wist me te zeggen dat BF3 pas de 28ste zal beschikbaar zijn in Belgie, niet de 25ste of 27ste pfff![]()

benny zei:Ik snap niet waarom Nederland het één dag eerder krijgt, maar GM kennende is de kans groot dat de game de 26ste al afgehaald kan worden![]()

benny zei:Ik snap niet waarom Nederland het één dag eerder krijgt, maar GM kennende is de kans groot dat de game de 26ste al afgehaald kan worden![]()
Trebby zei:lol die traileriedereen basejumpen
sele zei:denk dat er grote boetes gaan staan op bf3 een dag te vroeg verkopen
maartendq zei:Dat wordt gewoon een zalige turkey-shoot voor snipers!

Scifo zei:Vraagske: als je het standaardspel in de winkel koopt krijg je die extra's (mappen back to karkand..) dan later gratis of...?
Ik vermoed wel dat dat bepaald gedeelte zonder choppers zal zijn.. Tenzij da je eerste taak "get 5 people on the ground alive" is.Trebby zei:of gewoon daar met chopper allemaal afschieten![]()
KoOkiE zei:skills idd, mss de enige manier om met die heli te overleven. als je met een chopper boven de treeline uit kwam werd je binnen de halve seconde door een jet uit de lucht geschoten.
zal nog wa oefenen worden vrezek 
Scifo zei:Vraagske: als je het standaardspel in de winkel koopt krijg je die extra's (mappen back to karkand..) dan later gratis of...?
Stay tuned for a special announcement at 12 PM CEST regarding @Battlefield 3. #BF3
KoOkiE zei:wooptie do. hopelijk ist iets interessants. *opent twitter in anticipatie*

