Archief - Het officiële Battlefield 3 Topic - Part 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sapermun

Legacy Member
28ste is een vrijdag, dus ideaal voor me.. ookal is vroeger nooit slecht natuurlijk.

"De laatste loodjes wegen het zwaarste"

demon326

Legacy Member
twielant zei:
Hiernet ook is contact opgenomen met de support chat van EA, en die wist me te zeggen dat BF3 pas de 28ste zal beschikbaar zijn in Belgie, niet de 25ste of 27ste pfff :s

Ik snap niet waarom Nederland het één dag eerder krijgt, maar GM kennende is de kans groot dat de game de 26ste al afgehaald kan worden :p

Devian

Legacy Member
benny zei:
Ik snap niet waarom Nederland het één dag eerder krijgt, maar GM kennende is de kans groot dat de game de 26ste al afgehaald kan worden :p

trekt GM zicht dat niet aan ofzo? :p

sele

Legacy Member
benny zei:
Ik snap niet waarom Nederland het één dag eerder krijgt, maar GM kennende is de kans groot dat de game de 26ste al afgehaald kan worden :p

denk dat er grote boetes gaan staan op bf3 een dag te vroeg verkopen

jm188

Legacy Member
sele zei:
denk dat er grote boetes gaan staan op bf3 een dag te vroeg verkopen

maakt allemaal geen bal uit, al hebt ge et nu al, ze kiezen nog altijd zelf wanneer ze battelog openen voor uw regio en zonder dat ben je niets met je cd

Scifo

Legacy Member
Vraagske: als je het standaardspel in de winkel koopt krijg je die extra's (mappen back to karkand..) dan later gratis of...?

Trebby

Legacy Member
Scifo zei:
Vraagske: als je het standaardspel in de winkel koopt krijg je die extra's (mappen back to karkand..) dan later gratis of...?

wel de LE editie kopen, niet de gewone versie

maartendq

Legacy Member
Trebby zei:
of gewoon daar met chopper allemaal afschieten :D
Ik vermoed wel dat dat bepaald gedeelte zonder choppers zal zijn.. Tenzij da je eerste taak "get 5 people on the ground alive" is.

Moet wel best indrukwekkend zijn als je daar met 32 tegelijkertijd afspringt.

schumi2003

Legacy Member
Naar het schijnt werkt Origin niet met een US VPN, dan maar proxy zeker?

Fenumeher

Legacy Member
Het is grappig dat Nederland, Frankrijk en Duitsland het krijgen de 27ste maar België de 28ste... We liggen er gewoonweg door omringd en nog moeten wij wachten! Die manne krijgen wss via onze snelwegen de games geleverd! Awoert! :)

biertap

Legacy Member
KoOkiE zei:
skills idd, mss de enige manier om met die heli te overleven. als je met een chopper boven de treeline uit kwam werd je binnen de halve seconde door een jet uit de lucht geschoten.

doet mij denken aan den tijd dak BF2 speelde; wask ook zo pro met die choppers...

In beta ffkes geprobeerd met die attack heli; maar kon het aan GEEN KANTEN :p zal nog wa oefenen worden vrezek :D

KoOkiE

Legacy Member
Scifo zei:
Vraagske: als je het standaardspel in de winkel koopt krijg je die extra's (mappen back to karkand..) dan later gratis of...?

die back to karkand mappen zijn DLC, en als je de standaard edition koopt zal je daar later voor moeten bijbetalen om ze te downloaden.

gezien de limited edition aan dezelfde prijs van de standard edition verkocht wordt zou ik er nog voor kijken een limited edition te kopen.

KoOkiE

Legacy Member
wooptie do. hopelijk ist iets interessants. *opent twitter in anticipatie*

Pana

Legacy Member
"Beste klant,

Bedankt voor het reserveren van Battlefield 3. We willen je er graag
aan herinneren dat de preload van het spel morgen op 21 oktober van
start gaat. Je krijgt overmorgen vóór 8:59 CET een e-mail met de
bestelinformatie en instructies voor het starten van de preload.

Met vriendelijke groet,
Het team van Origin"

padum tsss
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan