Archief - Herfst Update Probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

microlink

Legacy Member
Wil dus die update downloaden en krijg constant dat dit niet mogelijk is. Het is wel net of de xbox aan het downloaden is enzo, maar op het einde geeft hij die fout.
Nog iemand dit probleem?

dafran

Legacy Member
Wel eigenaardig hier. Ik heb gisteren die update gedaan zonder problemen en nog een hele avond gespeeld zonder problemen.
Vandaag begint die ineens heel raar te doen en loopt constant vast. Maar is misschien toeval want enkele dagen voor de update is die ook eens een keertje vastgelopen.
Soit ik wacht wel even af op een update fix om te zien of het dan is opgelost, en zoniet is mijn tweede xbox ook om zeep.

microlink

Legacy Member
wel het is nog steeds niet opgelost, helpdesk gebeld, maar daar konden ze me niet helpen, krijg geen enkele foutcode ofzo, gewoon update failed en nog een hoop tekst, voor de rest is alles in orde. Zou eigenlijk even men hd moeten formateren om te zien of het dan lukt, maar heb geen memory unit.
Iemand uit de buurt van st-eloois winkel, izegem, ledegem, gullegem die me zou kunnen helpen?

wakel

Legacy Member
Wel, wanneer ik het bericht krijg dat er een update te downloaden is, druk ik niet meteen op' download now'(ofzoiets). Maar wacht ik even, doe ik dit niet krijg ik telkens het bericht dat de update niet te downloaden was.

Stoffel84

Legacy Member
microlink zei:
wel het is nog steeds niet opgelost, helpdesk gebeld, maar daar konden ze me niet helpen, krijg geen enkele foutcode ofzo, gewoon update failed en nog een hoop tekst, voor de rest is alles in orde. Zou eigenlijk even men hd moeten formateren om te zien of het dan lukt, maar heb geen memory unit.
Iemand uit de buurt van st-eloois winkel, izegem, ledegem, gullegem die me zou kunnen helpen?
miss is dit een antwoord op jullie problemen, ik vrees een beetje dat jullie bij de ongelukkigen zijn
http://www.gamespot.com/news/6160850.html?part=rss&tag=gs_news&subj=6160850

http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=25101615

microlink

Legacy Member
TatuObsessed zei:

Wel, tis eigenlijk nog niet helemaal opgelost, enkel de foutmelding is opgelost, er zijn nog altijd mensen (waaronder mezelf) die met het update loop probleem zitten. Hij download zogezegd de update, maar nadien geeft hij de melding, update failed !
Maar op de site van major nelson is eraangegeven dat daar volop een oplossing voor wordt gezocht.

<_Skullbasher_>

Legacy Member
dafran zei:
Wel eigenaardig hier. Ik heb gisteren die update gedaan zonder problemen en nog een hele avond gespeeld zonder problemen.
Vandaag begint die ineens heel raar te doen en loopt constant vast. Maar is misschien toeval want enkele dagen voor de update is die ook eens een keertje vastgelopen.
Soit ik wacht wel even af op een update fix om te zien of het dan is opgelost, en zoniet is mijn tweede xbox ook om zeep.

yep bij mij loopt die ook constant vast. Kspeel de laatste tijd nu wel enkel nog splinter cell MP (en die is zwaar buggy) maar dan nog. Praktisch na elke match da ik speel loopt die volledig vast. Kheb vandaag zeker al 5 keer mn xbox aan en af moete zetten....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan