Archief - HELP! :PS2 kapot... :(

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

meLio

Legacy Member
Mijne PS2 maakt nu als ik er een cd in steek een ronkend geluid en zegt dan da er geen data op de cd is/cd onleesbaar...het probleem is da ik die tijdje trug heb overgekocht van iemand,en da ik dus geen garantie/doos/aankoopbewijs heb,kan ik die toch nog laten maken? en indien ja,waar kan ik die dan binnen doen en wat zou da ongeveer kosten?

vriendelijk bedankt!

D|L|_yR@c€r

Legacy Member
melio ik heb hetzelfde probleem je kan hem laten maken in de gamemania denk ik hoeveel het kost weet ik niet

meLio

Legacy Member
ook zonder aankoopbewijs denkt ge?

want als da 100€ kost ofzo :s

D|L|_yR@c€r

Legacy Member
ja dat is het probleem je kan hem laten maken zonder aankoopbewijs maar dat gaat veel kosten zonder garantie denk ik. ik heb het niet laten maken zolang dvd en spellen goed werken kan het me niet veel schelen

meLio

Legacy Member
niemand anders die der iet van weet? zou wel handig zijn... :sad:

Zotten

Legacy Member
Herstelling buiten garantie : € 105

Nieuwe PS2 : € 149,95

J!nX

Legacy Member
as ge em binnen doet betaald ge 100€ en krijgt ge een ander (gereviseerd) toestel, zo wass da eerst toch, als da nu nog zo moet zijn zijde beter af met ne nieuwe, staan nu voor 149€ (in mediamarkt zelfs ne platinum voor die prijs)

breez

Legacy Member
mijn ps2 is ook al kapot geweest, cd lade ging niemeer open
naar game mania gedaan en heeft met 100€ gekost, een week later had ik hem terug

meLio

Legacy Member
Is er zo geen andere mogelijkheid op reparatie in belgie,heb al hollandse sites gezien waar ze reparaties doen die goedkoper zijn dan bij sony zelf...maar holland is me wa te ver...

kheb wel ne maat die nog een garantie heeft da nog nie verlopen is,zou ik die daarmee nie kunne binnedoen? ze wete toch nie ofda diene is eh?en is da dan wel gratis?

cornetto

Legacy Member
meLio zei:
Is er zo geen andere mogelijkheid op reparatie in belgie,heb al hollandse sites gezien waar ze reparaties doen die goedkoper zijn dan bij sony zelf...maar holland is me wa te ver...

kheb wel ne maat die nog een garantie heeft da nog nie verlopen is,zou ik die daarmee nie kunne binnedoen? ze wete toch nie ofda diene is eh?en is da dan wel gratis?

staat jou maat zijn serienummer nie op die kasbon?want als ze da merken... :crazy: das dan minder he vlinder

meLio

Legacy Member
hmm da weet ik nie of die erop staat...mss lette ze der nie op,kan probere he :(

rebble

Legacy Member
Ik heb nu hetzelfde voor. Ondertussen nog iemand een oplossing gevonden ?
Kben naar game mania geweest en daar zeiden ze dat zij zelf er niks aan doen. Ze sturen diene ps2 meteen op en ge krijgt voor 100€ een gereviseerd toestel terug.
Ma kwou toch ni is zien of ondertussen nog niemand een oplossing gevonden had. Bij een X-box is het natuurlijk wel iets makkelijker om dat op te lossen ma bon, doet er niet toe want kheb bewust gekozen voor ps2.

Greetz

bhytre

Legacy Member
mja als je een beetje de moeite doet koop je gewoon een volledige reparatiegids op ebay voor 15 $ en maak je uw ps2 zelf.Het is wel vrij bekend dat de ps2 systemen snel dat soort problemen krijgen,meestal door stofophoping op de bewegende delen of op de lens.

rebble

Legacy Member
Vree neig bedankt, kwas al van plan van zelf ne keer te zien ofdak er niets aan kan doen ma kwou toch eerst is horen e.
Kzal ne keer zien ofdak diene gids vind.

waffel

Legacy Member
bhytre zei:
mja als je een beetje de moeite doet koop je gewoon een volledige reparatiegids op ebay voor 15 $ en maak je uw ps2 zelf.Het is wel vrij bekend dat de ps2 systemen snel dat soort problemen krijgen,meestal door stofophoping op de bewegende delen of op de lens.


Ge zou de x-box dan moeten zien ik ken mensen die werken in de gm en x-box wordt 2x meer binnengedragen dan de ps2
(de mijne werkt nog :D )


(700honderste post :applause: )

Neith

Legacy Member
Ik heb mijn disc read erros opgelost door de lens te kuisen en terug op de juiste afstand te stellen. Kheb daarvoor een faq op gelezen en da stond daar mooi in uitgelegd met pictures enz ...
Alle spellen leest hij trug en de 'meeste' DVD's ook. Tkan gebeuren dat hij de 2 laatste hoofdstukken niet afspeelt ...

rebble

Legacy Member
Neith zei:
Ik heb mijn disc read erros opgelost door de lens te kuisen en terug op de juiste afstand te stellen. Kheb daarvoor een faq op gelezen en da stond daar mooi in uitgelegd met pictures enz ...
Alle spellen leest hij trug en de 'meeste' DVD's ook. Tkan gebeuren dat hij de 2 laatste hoofdstukken niet afspeelt ...

Heb je enig idee waar die FAQ ergens stond ?
Lijkt me wel handig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan