Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davyke

Legacy Member
RiskGhost zei:
Jezus, nu wou ik echt graag dat ik geld had voor ne Xbox 360 of PS3 want 'k wil helemaal niet langer wachten voor de PC-versie. :(

Van de pc-versie is toch nog helemaal niks bekend, of vergis ik me?

JDS-82

Legacy Member
beeldkwaliteit is awsome!!:bow: en voor de kritisie,beter dan dit word het niet op de huidige consoles :p
met dat gezegd, ik heb er veel verwachtingen van die wel is kunnen waargemaakt worden, GTa heeft me nooit echt teleur gesteld( al van gta 1 ) :applause: behalve gtaIv was de minste van allemaal vond ik.
san andreas was mn favoriet en het ziet ernar uit dat we terug weer zo eentje gaan krijgen! allen jammer, ik had met een vriend een gokje gewaagd en mijn voorspelling v/d release datum was nog deze maand, :-/ wou mooi kadootje aan mezelf voor onder de fucking kerstboom...

Musk

Legacy Member
Ik wacht op de PC-versie.


PS3 kan gewoon niet meer mee op grafisch gebied. En voor een spel zoals dit vind IK dat zeer belangrijk.

JasonC

Legacy Member
JDS-82 zei:
beeldkwaliteit is awsome!!:bow: en voor de kritisie,beter dan dit word het niet op de huidige consoles :p
met dat gezegd, ik heb er veel verwachtingen van die wel is kunnen waargemaakt worden, GTa heeft me nooit echt teleur gesteld( al van gta 1 ) :applause: behalve gtaIv was de minste van allemaal vond ik.
san andreas was mn favoriet en het ziet ernar uit dat we terug weer zo eentje gaan krijgen! allen jammer, ik had met een vriend een gokje gewaagd en mijn voorspelling v/d release datum was nog deze maand, :-/ wou mooi kadootje aan mezelf voor onder de fucking kerstboom...

Wait for it.... De grammar/spelling nazi's komen eraan in 3...2...1....! :p

moeder_theresa

Legacy Member
Niet normaal meer.
Geven ze geen Nederlands meer op school ofzo?

Musk

Legacy Member
holy shit waar zit ge u aan op te jagen?


Als die dude zijn spelling niet zo goed onder de knie heeft dan is dat toch zo?


Ik typ hier de helft van de tijd ook meer in spreektaal.

kakature

Legacy Member
Musk zei:
holy shit waar zit ge u aan op te jagen?


Als die dude zijn spelling niet zo goed onder de knie heeft dan is dat toch zo?


Ik typ hier de helft van de tijd ook meer in spreektaal.
Ja ok, spreektaal. Maar zijn tekstje was toch compleet erover :p

Gisteren eigenlijk geen nieuwe screenshots gezien van IGN?

moeder_theresa

Legacy Member
Musk zei:
holy shit waar zit ge u aan op te jagen?


Als die dude zijn spelling niet zo goed onder de knie heeft dan is dat toch zo?


Ik typ hier de helft van de tijd ook meer in spreektaal.

Het is gewoon veel fijner om iets te lezen dat duidelijk geschreven is. En leestekens zijn ook fijner als je iets aan het lezen bent.
Ik zeg niet dat we allemaal hier perfekt Nederlands gaan moeten schrijven, ik kan dat trouwens niet.
Gewoon een beetje structuur en juist taalgebruik is toch niet zo veel gevraagd, denk ik dan zo.

Groetjes,

David
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan