w3bb3r
Legacy Member
sluysen zei:Ben je dan uw voorschot niet kwijt?
welk voorschot?

kheb het online besteld op de gamemania website voor in ieper
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sluysen zei:Ben je dan uw voorschot niet kwijt?

ChasingRabbits zei:Als je 80km moet rijden voor een andere game winkel dan begrijp ik het natuurlijk wel, maar als je 5km verder ne GB hebt, snap ik de keuze voor geen meter.
w3bb3r zei:welk voorschot?
kheb het online besteld op de gamemania website voor in ieper
Heb je het zeker op de releasedag als je daar besteld? Anders ga ik ook eens een telefoontje plegen.w3bb3r zei:nuja, ik koop het daar.
kakature zei:Heb je het zeker op de releasedag als je daar besteld? Anders ga ik ook eens een telefoontje plegen.

sluysen zei:Dacht dat je vroeger 5€ voorschot moest geven bij een pre-order. Iig heb ik dat toch nog moeten doen in GM.
Royal Belgium zei:Idem hier, vorige keer toch spijt gehad dat ik die van GTAIV niet kocht.
kakature zei:Spannend, ik vermoed dat het om 0u onze tijd nog niet beschikbaar zal zijn (digitaal weliswaar)?
kakature zei:

Romeo Carpaccio zei:Vanavond om 18u onze tijd: 23blz online![]()
https://twitter.com/rockstargtav/status/266320149697671168
https://twitter.com/andrew_reiner/status/266319458816126976