Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moeder_theresa

Legacy Member
Xperia zei:
naar waar rijde fij tegenwoordig nu MVC dicht is? vutser in koersel ?

In MVC heb ik ook nooit iets gekocht, die waren even duur als Game Mania.
Of wel koop ik mijn games op amazon of wel in de Dreamland in Diest.

Grtz

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Dinsdagland zei:
De laatste tijd zijn ze daar wel strikt bij GM en lopen ze achter op MM en Saturn e.d.

Ik zat al heel de dag uit te kijken om na school te gaan preorderen, maar die mongolen bij de Saturn lopen natuurlijk weer achter, kvraag aan die vrouw bij de gamesafdeling achter GTA v, krijg daar zo'n reactie van "GTAV preorderen? Amai, da komt toch pas volgend jaar rond mei uit? Nee dat kan hier nog niet, mss binnen een paar dagen ofzo.." -.-

Btw, iemand die iets weet van de frs ? Op de site kan je wel preorderen voor de PS3 maar nie voor Xbox :s

ChasingRabbits

Legacy Member
w3bb3r zei:
pre-orderd in de gamemania:)

En gij komt dat hier met trots zeggen? Game mania? :rofl:
Zitten altijd achter op de grotere winkels en duurt mega lang eer ze reageren als een andere winkel de street date verbreekt. Kijk maar naar FIFA13. Ook zijn ze belachelijk duur. En pre-orderen, komaan gast, die grote winkels hebben er gigantisch veel, je gaat er altijd wel ergens één vinden aan een betere prijs.

JasonC

Legacy Member
ChasingRabbits zei:
En gij komt dat hier met trots zeggen? Game mania? :rofl:
Zitten altijd achter op de grotere winkels en duurt mega lang eer ze reageren als een andere winkel de street date verbreekt. Kijk maar naar FIFA13. Ook zijn ze belachelijk duur. En pre-orderen, komaan gast, die grote winkels hebben er gigantisch veel, je gaat er altijd wel ergens één vinden aan een betere prijs.

Laat die gast toch gewoon pre-orderen waar hij wil??? :wtf: En met trots??
Die post hier ocharme één zinneke met vier woorden en een smiley om mee te delen dat hij bij de game mania zijn exemplaar heeft besteld. :s

Gij bent het eerder die hier met trots mensen bijna zit uit te lachen omdat ze niet naar de winkel zijn geweest die volgens u de beste is. :ironic:

Ik bergijp da ge misschien ooit een slechte ervaring hebt gehad bij Game mania en dage daarom, uit ervaring, weet dat er andere en betere winkels zijn. Maar als gij anderen daarmee wil helpen kan da nog altijd op een beleefdere manier ipv met dergelijke nutteloze posts mensen af te kraken. :naughty:

spourop

Legacy Member
Als er een special edition komt koop ik hem bij gamemania anders in de mediamarkt wss.

ChasingRabbits

Legacy Member
Y-Ssin zei:

Negatieve ervaring? Niet echt, gewoon common sense.

- Game mania is de duurste van allemaal
- Andere winkels verkopen 99% van de tijd de spellen eerder
- De klanten service is niet beter dan ergens anders

Die eerste 2 zijn al redenen waarom je daar niet moet komen. Ik ken echt geen enkele reden waarom iemand nog maar een euro uitgeeft in game mania, behalve voor een inruil actie zoals bij FIFA13. Maar games aan de volle prijs daar kopen is gewoon dom.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
2e trailer op woensdag 14 november, 5min geleden door Rockstar getweet :)

JasonC

Legacy Member
ChasingRabbits zei:
Negatieve ervaring? Niet echt, gewoon common sense.

- Game mania is de duurste van allemaal
- Andere winkels verkopen 99% van de tijd de spellen eerder
- De klanten service is niet beter dan ergens anders

Die eerste 2 zijn al redenen waarom je daar niet moet komen. Ik ken echt geen enkele reden waarom iemand nog maar een euro uitgeeft in game mania, behalve voor een inruil actie zoals bij FIFA13. Maar games aan de volle prijs daar kopen is gewoon dom.

Kan allemaal zijn, waarschijnlijk heb je ook voor het grootste deel gelijk, daar ging het me eigenlijk niet om, die "negatieve ervaring" was gewoon een veronderstelling van langs mijn kant. ;)

Waar het me wél om ging, en waar ik me ook serieus aan stoorde was de "manier waarop" het allemaal verwoord was in uw vorige post.
Zie bijvoorbeeld jou tweede post die ik hierboven heb gequote: véél beter! En vergelijk die nogis een met uw post die daarvoor kwam, waar je die andere gast praktisch aanviel gewoon omdat hij van de game mania had gepre-ordered! :s

Ik zou véél liever met iemand discussiëren (of hem/haar in dit geval mss bedanken voor zijn inbreng) die een nuttige, fatsoenlijke reactie post.
Liever dat dan een nutteloze post zoals uw eerste post van daarstraks. :)

starspike

Legacy Member
ChasingRabbits zei:
Negatieve ervaring? Niet echt, gewoon common sense.

- Game mania is de duurste van allemaal
- Andere winkels verkopen 99% van de tijd de spellen eerder
- De klanten service is niet beter dan ergens anders

Die eerste 2 zijn al redenen waarom je daar niet moet komen. Ik ken echt geen enkele reden waarom iemand nog maar een euro uitgeeft in game mania, behalve voor een inruil actie zoals bij FIFA13. Maar games aan de volle prijs daar kopen is gewoon dom.

Ik koop mijn games op twee manieren: of online of in Game Mania. Het eerste doe ik enkel voor games die niet spiksplinter nieuw zijn, maar ook nog niet te oud om goedkoop tweedehands te vinden in GM. En het tweede doe ik gewoon omdat ik het "leuk" vind om gewoon een game op de dag zelf te kunnen kopen, zonder dat ik naar Hasselt moet rijden voor de Media Markt ofzo, met bijhorend parkeer en wandelgeprul en dit dan ook nog eens in een dedicated videogame store. Dat het daar duurder is, weet mijn kleine teen ook. Maar voor die paar keer boeit me dat niet gezien de ervaring (ondertussen lekker rondneuzen in een ECHTE gamestore en niet een mega multimedia winkel, praatje slaan met de kerel achter de toog, paar boekjes bekijken, ...) en de "makkelijkheid".

En ja, zoiets is nu eenmaal subjectief. Vind jij het dom om naar GM te gaan, uw zaak. Ga dan niet. Maar mensen die redenen hebben om wel te gaan, laat je ook gewoon gaan, zonder zinloze verwijten van uw kant. Dat is pas "niet dom".

Foose

Legacy Member
starspike zei:
Ik koop mijn games op twee manieren: of online of in Game Mania. Het eerste doe ik enkel voor games die niet spiksplinter nieuw zijn, maar ook nog niet te oud om goedkoop tweedehands te vinden in GM. En het tweede doe ik gewoon omdat ik het "leuk" vind om gewoon een game op de dag zelf te kunnen kopen, zonder dat ik naar Hasselt moet rijden voor de Media Markt ofzo, met bijhorend parkeer en wandelgeprul en dit dan ook nog eens in een dedicated videogame store. Dat het daar duurder is, weet mijn kleine teen ook. Maar voor die paar keer boeit me dat niet gezien de ervaring (ondertussen lekker rondneuzen in een ECHTE gamestore en niet een mega multimedia winkel, praatje slaan met de kerel achter de toog, paar boekjes bekijken, ...) en de "makkelijkheid".

En ja, zoiets is nu eenmaal subjectief. Vind jij het dom om naar GM te gaan, uw zaak. Ga dan niet. Maar mensen die redenen hebben om wel te gaan, laat je ook gewoon gaan, zonder zinloze verwijten van uw kant. Dat is pas "niet dom".

Idd groot gelijk. GM is trouwens zo traag niet, RE6 heb ik een dag voor de "officiële release" gewoon kunnen kopen in de GM (zonder pre-order).

w3bb3r

Legacy Member
Hier in Ieper heb ik geen slechte ervaring met Gamemania :)
in tegendeel zelfs, vriendelijke mensen altijd.
heb soms zelfs es een dag voor de release mijn spelleke gehad hier.

't is niet omdat de gamemania in uw buurt altijd achterloopt dat de rest van België dit ook voor heeft ;)

en voor die 5euro meer heb ik het er wel voor over om het daar te kopen.
In de freerecordshop moet ik eerst 5minuten wandelen voor ik er ben. bij de GM kan ik de auto voor de deur plaatsen en heb ik nog zo'n poster erbij. Naar een Saturn of dergelijke gaan is voor mij niet weggelegd want dan moet ik in totaal 75kilometers gaan rijden voor een spelleke..
Online bestellen doe ik niet. Hier ben IK dan slechte ervaring mee dat het altijd trager komt dan voorzien..


en ik zeg het met trots: IK heb het gepre-orderd in de Gamemania :cool:

Therapy

Legacy Member
Ik ga wachten met preorderen tot er meer geweten is over een collectors edition.

Royal Belgium

Legacy Member
Therapy zei:
Ik ga wachten met preorderen tot er meer geweten is over een collectors edition.

Idem hier, vorige keer toch spijt gehad dat ik die van GTAIV niet kocht.

ChasingRabbits

Legacy Member
w3bb3r zei:
Hier in Ieper heb ik geen slechte ervaring met Gamemania :)
in tegendeel zelfs, vriendelijke mensen altijd.
heb soms zelfs es een dag voor de release mijn spelleke gehad hier.

't is niet omdat de gamemania in uw buurt altijd achterloopt dat de rest van België dit ook voor heeft ;)

en voor die 5euro meer heb ik het er wel voor over om het daar te kopen.
In de freerecordshop moet ik eerst 5minuten wandelen voor ik er ben. bij de GM kan ik de auto voor de deur plaatsen en heb ik nog zo'n poster erbij. Naar een Saturn of dergelijke gaan is voor mij niet weggelegd want dan moet ik in totaal 75kilometers gaan rijden voor een spelleke..
Online bestellen doe ik niet. Hier ben IK dan slechte ervaring mee dat het altijd trager komt dan voorzien..


en ik zeg het met trots: IK heb het gepre-orderd in de Gamemania :cool:

Game mania loopt altijd achter op de andere winkels, ik zeg niet op mekaar want dat is daar 1 hoofdbureau dat mailed naar die winkels om te zeggen dat ze mogen verkopen. Maar dit gebeurt pas na 100k scans te hebben ontvangen van andere winkels hun kasbonnen. Dat die werknemers iets meer van spellekes kennen brengt ook met zich mee dat die praktisch nooit als eerste de streetdate gaan verbreken, andere winkels daarentegen hebben domme oude madammekes werken die het gewoon meegeven.

Als je 80km moet rijden voor een andere game winkel dan begrijp ik het natuurlijk wel, maar als je 5km verder ne GB hebt, snap ik de keuze voor geen meter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan