Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schnippy zei:Pff waar blijft het nieuws omtrent de nieuwe GTA ???? blijkbaar zal hij dan toch dit jaar niet uitkomen anders was rockstar al begonnen met hypen.
sneax zei:nen mmorpg zou zalig zijn
ipv die kutfantasy shit, zouden ze in de gta V wereld echt wel iets zalig kunnen maken
Brick Top zei:Omdat m'n pc niet krachtig genoeg was heb ik GTA IV moeten skippen maar sinds een maand heb ik een nieuwe pc dus ook de mogelijkheid om alsnog GTA IV te spelen.
Graag zou ik die 'complete edition' hebben maar goedkoper dan dit ga ik 'm wss niet meer vinden?
Kennaah zei:Jawel, tijdens steam sales durft heel de GTA collectie (van Gta 1 tot IV met dlc) voor 10 euro te passeren

w3bb3r zei:die redenering klopt!
maar ze zullen wachten tot maart omdat in november-december de nieuwe call of duty en assassins creed in de rekken zal liggen
DarkSnaker zei:Ik denk da we een tweede trailer zullen te zien krijgen op 24 mei, aangezien Rockstar in een interview gezegd heeft dat we voor mei geen nieuws van GTA V moeten verwachten. Vergeet niet dat ze Max Payne 3 nu aan het afwerken zijn, dus verwacht GTA V maar pas vanaf het late najaar/begin 2013.
Volgens mij wachten ze niet met werken aan GTA omdat Max Payne 3 nog niet uit is hoor. Ze werken gewoon aan beide games tegelijk.DarkSnaker zei:Ik denk da we een tweede trailer zullen te zien krijgen op 24 mei, aangezien Rockstar in een interview gezegd heeft dat we voor mei geen nieuws van GTA V moeten verwachten. Vergeet niet dat ze Max Payne 3 nu aan het afwerken zijn, dus verwacht GTA V maar pas vanaf het late najaar/begin 2013.
Dat is wel waar, maar je zal sowieso verminderde verkoopcijfers hebben als er nog een tweetal topgames uitkomen in dezelfde maand/periode.Kennaah zei:Ik denk dat GTA5 beide wel te baas kan hoor.
kakature zei:Dat is wel waar, maar je zal sowieso verminderde verkoopcijfers hebben als er nog een tweetal topgames uitkomen in dezelfde maand/periode.
Moe je dat nog vragen? Vanzelfsprekend niet.matt77hias zei:
Ik ben ook geen fan van die games hoor, maar we weten goed genoeg dat die games gewoon blijven verkopen.Kennaah zei:Ik weet het niet hoor. Iedereen heeft een beetje genoeg van COD en AC (hoewel AC3 er goed uitziet).
kakature zei:Moe je dat nog vragen? Vanzelfsprekend niet.