Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
Omdat m'n pc niet krachtig genoeg was heb ik GTA IV moeten skippen maar sinds een maand heb ik een nieuwe pc dus ook de mogelijkheid om alsnog GTA IV te spelen.

Graag zou ik die 'complete edition' hebben maar goedkoper dan dit ga ik 'm wss niet meer vinden?

Schnippy

Legacy Member
Pff waar blijft het nieuws omtrent de nieuwe GTA ???? blijkbaar zal hij dan toch dit jaar niet uitkomen anders was rockstar al begonnen met hypen.

Bart Religion

Legacy Member
sneax zei:
nen mmorpg zou zalig zijn

ipv die kutfantasy shit, zouden ze in de gta V wereld echt wel iets zalig kunnen maken

Is dat niet gewoon iets zoals ATP Reloaded dan? Nooit gespeeld ofzo.

Devastate

Legacy Member
Ik hoop enkel dat het geen lame port gaat worden zoals IV. Zit hier naar eigen zeggen met een best wel uberpc, maar frustreer me rot aan de zeer zeer matige performance van het spel...

Kennaah

Legacy Member
Brick Top zei:
Omdat m'n pc niet krachtig genoeg was heb ik GTA IV moeten skippen maar sinds een maand heb ik een nieuwe pc dus ook de mogelijkheid om alsnog GTA IV te spelen.

Graag zou ik die 'complete edition' hebben maar goedkoper dan dit ga ik 'm wss niet meer vinden?

Jawel, tijdens steam sales durft heel de GTA collectie (van Gta 1 tot IV met dlc) voor 10 euro te passeren

w3bb3r

Legacy Member
Kennaah zei:
Jawel, tijdens steam sales durft heel de GTA collectie (van Gta 1 tot IV met dlc) voor 10 euro te passeren

dit heb ik zo gehad in december.

khad GTA IV al apart gekocht, maar voor 10euro kon ik heel de serie niet laten liggen..
dus heb ik nu 2x GTA IV :p

kakature

Legacy Member
Zoveelste gerucht, we kunnen niets anders doen dan wachten op Rockstar nieuws :(

Wel eens gecheckt:
- Eerste GTA IV trailer: 29 maart 2007.
- GTA IV release: 29 april 2008.

Als we die logica volgen dan komt GTA V uit op 2 december 2012 :unsure:

w3bb3r

Legacy Member
die redenering klopt!

maar ze zullen wachten tot maart omdat in november-december de nieuwe call of duty en assassins creed in de rekken zal liggen

DarkSnaker

Legacy Member
Ik denk da we een tweede trailer zullen te zien krijgen op 24 mei, aangezien Rockstar in een interview gezegd heeft dat we voor mei geen nieuws van GTA V moeten verwachten. Vergeet niet dat ze Max Payne 3 nu aan het afwerken zijn, dus verwacht GTA V maar pas vanaf het late najaar/begin 2013.

Kennaah

Legacy Member
w3bb3r zei:
die redenering klopt!

maar ze zullen wachten tot maart omdat in november-december de nieuwe call of duty en assassins creed in de rekken zal liggen

Ik denk dat GTA5 beide wel te baas kan hoor.

DarkSnaker zei:
Ik denk da we een tweede trailer zullen te zien krijgen op 24 mei, aangezien Rockstar in een interview gezegd heeft dat we voor mei geen nieuws van GTA V moeten verwachten. Vergeet niet dat ze Max Payne 3 nu aan het afwerken zijn, dus verwacht GTA V maar pas vanaf het late najaar/begin 2013.

De chief april nummer zou een nieuws hebben over GTAV (als het geen april grap is)
Twitter

kakature

Legacy Member
DarkSnaker zei:
Ik denk da we een tweede trailer zullen te zien krijgen op 24 mei, aangezien Rockstar in een interview gezegd heeft dat we voor mei geen nieuws van GTA V moeten verwachten. Vergeet niet dat ze Max Payne 3 nu aan het afwerken zijn, dus verwacht GTA V maar pas vanaf het late najaar/begin 2013.
Volgens mij wachten ze niet met werken aan GTA omdat Max Payne 3 nog niet uit is hoor. Ze werken gewoon aan beide games tegelijk.
Kennaah zei:
Ik denk dat GTA5 beide wel te baas kan hoor.
Dat is wel waar, maar je zal sowieso verminderde verkoopcijfers hebben als er nog een tweetal topgames uitkomen in dezelfde maand/periode.

Kennaah

Legacy Member
kakature zei:
Dat is wel waar, maar je zal sowieso verminderde verkoopcijfers hebben als er nog een tweetal topgames uitkomen in dezelfde maand/periode.

Ik weet het niet hoor. Iedereen heeft een beetje genoeg van COD en AC (hoewel AC3 er goed uitziet).

bartdeheld

Legacy Member
ik denk vooral dat de soepketels groter zullen zijn in de auto's.

De jumpers zullen ook wel harder gaan

matt77hias

Legacy Member
kakature zei:
Moe je dat nog vragen? Vanzelfsprekend niet.

zit wel veel gta 4 elementen in en een nieuw laagje grafisch detail,
en weinig reacties enzo, maar ik zie het toch ni zenne...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan