Karre
Legacy Member
INF3RN040 zei:Ik snap niet waarom rockstar geen echte licentie's /merken gebruikt voor reclame ? ze kunnen er toch geld aan verdienen ? da spel verkoopt toch miljoenen ? prada/louis vuiton/nike/BMW/walmart/apple .. weet ik veel.
Omdat het leuker is om in een fictieve wereld die deels een parodie op het werkelijke leven is ook fictieve merken te gebruiken die een weerspiegeling zijn van een echt product en er mee spot.





