soulgamer
Legacy Member
Help kan iemand mij helpen?!
Ik heb zojuist mijn nieuwe sony bravia 46"ontvangen.
Het hoofdmenu van de ps3 verschijnt in 1080p modus maar wanneer ik GTA opstart wordt het in 720p weergegeven.
Ik vind nergens bij de game een manier om de beeldschermgrote te veranderen naar 1080p. Weet iemand misschien hier raad mee ik zou het enorm op prijs stellen! Het probleem is dus dat hij van het hoofdmenu naar de game automatisch overgaat van 1080p naar 720p terwijl de game dit wel zou moeten ondersteunen...
Ik heb zojuist mijn nieuwe sony bravia 46"ontvangen.
Het hoofdmenu van de ps3 verschijnt in 1080p modus maar wanneer ik GTA opstart wordt het in 720p weergegeven.
Ik vind nergens bij de game een manier om de beeldschermgrote te veranderen naar 1080p. Weet iemand misschien hier raad mee ik zou het enorm op prijs stellen! Het probleem is dus dat hij van het hoofdmenu naar de game automatisch overgaat van 1080p naar 720p terwijl de game dit wel zou moeten ondersteunen...
