Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gij kunt zomaar met uwen GSM bezig zijn in klas ofzo? :/waffelaar zei:lol kzie me al spele met ne gba![]()
kwou gewoon ne tof spelleke ebbe op gsm als ik me in de lesse verveel ofzo![]()
kil911ler zei:gij kunt zomaar met uwen GSM bezig zijn in klas ofzo? :/

Miche zei:prolly zo'n nerd die stoer wilt doen door met zijn gsm te spelen![]()
ad: (ik heb zon kak klikkers in men klas é echt ni te doen, die zitte daar dan van AHUM HOEST gsm AHUM en denke dan da ze grappig zijn :/)Miche zei:lol mijn stiefzus zat daar vorig jaar... anyway, klikkers hebde in elke klasen zo'n kindjes zijn er altijd, da betert wel me ouder worden
tenzij ze echt onwetend zijn.
elvenlord1 zei:auditorium = unif
= ontzettend makkelijk om met van alles bezig te zijn behalve de les![]()
.xeontj4h zei:zoals gij?
xeon 