Archief - graphics & RAM????

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eagle^^FUBAR^

Legacy Member
hey effe een vraagke,

k ben was van plan om BTF:Vietnam te kopen, maar nu blijkt da k da ni zou kunne draaien op et hoogste,

Dus nu is mijn vraag: zou k Battlefield:1942 op het hoogste kunnen draaien met : GF-FX 5200 & 256MB RAM??????


:help: :help: :help: :sad: :sad: :sad:

Nighty

Legacy Member
da ga nie op schoonste draaien, vergeet da maar..
ik heb dit:
2.6Ghz
512DDR
Radeon 9600TX

maar kdenk ni dat gaat met 256 hoor

Darth-Falcon

Legacy Member
ge gaat het kunnen spelen, ma me alles op low, u laadtijden gaan 5 min zijn, beste meer ram en andere graka steken, das uw grootste probleem, uwe cpu is geen probleem

sparco

Legacy Member
ik had vroeger ook 256 mb ram, het ging toch vrij vlot :) lijdtijde ware +- 1,2 minute ofzo

nie vergete sound quality op medium te zetten

Mesandar

Legacy Member
>P>Rushbunny zei:
Antwoord is praktisch hetzelfde als op deze thread
https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/graphics-btfvietnam.247478

256 Ram is ni genoeg ondanks dat BF42 iets (ni veel) minder vraagt dan BFV, en nogmaals post al uw specs dus ook processor e.d., krijgde veel gemakkelijker antwoord .... ;)

ma manne, ik kan der mor 1 antwoord op geven: kijk is op de doos: 128 ram geheugen. das de MINIMUM. 256 heb ik, en om eerlijk te zijn vind ik da bf zinds de nieuwste patch ni meer zo goed draaid, maar het draaid nog steeds hé

kijk eerst op de doos as ge een nuttig antwoord wilt posten

vankwak

Legacy Member
ja maar bij u mesander gij ebt da ook nie nodig e een goeie pc ge zij to zo wie zo slecht :p kijk ik zou zeggen koop je een blokje bij zo dat je 512 eb gelijk ik en ik heb nooooooooooooooit lek tenzij ik op smalband sta natuurlijk e :) ik heb het zelfde als nighthawk :)

>P>Rushbunny

Legacy Member
Mesandar zei:
kijk eerst op de doos as ge een nuttig antwoord wilt posten

Hetgeen wat op de doos staat als referentie gebruiken voor minimum specs is toch wat naïef, den helft van den tijd klopt geen bal van die specs, das nu eenmaal marketingstrategie. :ironic:

ictoegok

Legacy Member
bwa ik heb P. 1.8
fx 5200 512 RAM
en draai alles op Full

imo is het enkel dus een staafke ram da ge er moet bysteken
en je zal al veel verandering zien

eagle^^FUBAR^

Legacy Member
maar hoeveel zou da gemiddeld kosten voor een staafke bij??



(k heb nog iet da stof zit te verzamelen, iet van nen windows 95 k denk da da 16 mb ram is :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: )

ictoegok

Legacy Member
een staafke van 256MB komt ongeveer op 50EUR.
zal wss iets minder zyn.
1tje van 512MB is rond de 100EUR dan...

maar in het geval van den thread starter is 256 voldoende

str0ntj3

Legacy Member
minium vereisten volgens mij (om alles perfect te spelen op medium):

9600PRO/FX5600 GFX
512Mb DDR RAM
Processor doet er niet ZO VEEL toe, met een 1.5Ghz/1500+ moet et zeker lukken
al vormt de CPU ier dan de bottleneck voor de GFX.

scorpion007

Legacy Member
waarom op high , ik draai et op low terwijl dak et makkelijk op high aankan , dan stopt u focus op de graphics en zet die meer op de gameplay

gameplay >>>>>>>>>>>>>>>> graphics ze :s

A_BELGIAN_DUDE

Legacy Member
ik heb een 2.0 Ghz @ 2.2 Ghz
Geforce Mx 440
256 Mb Ram

En alles draait goed tussen medium-laag.

HUSKE

Legacy Member
kameraad van mij met P4 2.8Ghz en 512 MB ram + gf 5200 draait aan 1024*768 en quality op low, anders is het niet fijn spelen.

Ikke draai op 1024*786 @high, no prob @ all, draai zelfs battlefield vietnam zo.

SPEEDMAN

Legacy Member
ik heb ne gig corsair cas 2 (jaja kweet stoef stoef :p )
ik moet zeggen meestal ben ik een van de eerste binnen. Telkens dat ik ram bijstak laadde ik sneller. 1 GIG is ideaal, 512MB gaat al heel snel hoor.
steek nog een latje bij van 256 gig; da kost echt bijna niks, is eenvoudig te plaatsen en werkt meteen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan