Archief - Gran Turismo 5 Prologue

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikbenben

Legacy Member
Pfff,daarstraks nog even geprobeerd de update binnen te halen.
Een paar mm van het balkje en na 1/2u error.
Dan maar hernieuw.Na 3u en 3/4 van de balk....ERROR...zotkomen :doh: :crazy:

Die stomme update wil maar niet lukken en zonder kan ik niet online :cry:

Liquid Li0n

Legacy Member
ja blijven proberen is de boodschap
bij mij was het zo dat ik het deed, op 30% was het een error, dan opnieuw begonnen, gaan eten, en daarna was het klaar.
Bij Goldrusher was het wel anders ;-)

Goldrusher

Legacy Member
De 2de update ging hier anders ook wel vlot. De eerste...op de releasedag van die online mode, niet echt.

En online races geraak ik niet in. :(

Liquid Li0n

Legacy Member
de time trials zijn idd beter, de races, elke keer die ik aanklik kan ik ook daadwerkelijk racen maar de eerste 2dagen na de release was het laggy shit, ik zal straks nog eens proberen en zien of het al "smoother" is.

benpast

Legacy Member
Als de mensen dat het spel hier hebben nu nekeer een uur afspreken waarop ze allemaal een race joinen. Dan zal die lag wel minder zijn.

btw. ik geef nog altijd 20eur voor iemand dat da spel me mij wilt delen.

Liquid Li0n

Legacy Member
moest ik het kunnen delen, ik zou het gerust doen maar helaas ga da ni
het feit is da we momenteel in online zelf geen servers kunnen hosten/aanmaken.
We dus enkel die voorgekauwde online races kunnen doen (die best te pruimen zijn) en Time Trials met online tijdsregistratie en ghosts van andere van internet kunnen spelen.

Dit zal nog wel veranderen hoop ik zodat we hier op 9lives even een Vlaamse clan kunnen maken en iedereen in ons kielzog te laten rijden, van wallonie tot de wereld rond!

El Toro

Legacy Member
is de interface dan volledig int japans? of is het ook verstaanbaar als ge alleen ons latijns-westers schrift kent? :D

Liquid Li0n

Legacy Member
is goed te doen zenne, der is veel engels en er is ook vaak tussen die japanse tekens gewone letters te lezen waardoor ge het allemaal wel wa snapt

bv [japans] GT-R '07

ikbenben

Legacy Member
Het is uiteindelijk toch gelukt voor de update te downloaden...na een stuk of 5 errors :sop:
Online racen gaat perfect zonder lag bij mij.
Maar er zitten wel veel prutsers op die u van de baan rijden,soms onopzettelijk.
Bij Daytona zag ik zelfs idioten in tegenovergestelde richting afkomen op mij maar gelukkig rijden die gewoon er los door.

Goldrusher

Legacy Member
Expressnet of Turbonet ?
En anders speciale instellingen ?

Online lukt hier nooit. :(

ikbenben

Legacy Member
Scarlet ADSL :lol:

Raar,eerlijk waar niks van problemen hier online.
Geraak ook vrij snel in de races.
Ben zelfs al op de startgrid op 1ste plaats gestart en al.

Liquid Li0n

Legacy Member
ikbenben zei:
Scarlet ADSL :lol:

Raar,eerlijk waar niks van problemen hier online.
Geraak ook vrij snel in de races.
Ben zelfs al op de startgrid op 1ste plaats gestart en al.

Same here Ben, behalve dat ik Turbonet heb én :angry: nooit op de eerste plaats vertrek :doh:

ikbenben

Legacy Member
Hangt ervan af wie eerst is die zich in een race inlogt naar het schijnt.
Soms vertrek ik ergens achteraan en soms helemaal achteraan.
Maar ben idd eens als eerste gestart ook :)

diknmuis

Legacy Member
ikbenben zei:
Hangt ervan af wie eerst is die zich in een race inlogt naar het schijnt.
Soms vertrek ik ergens achteraan en soms helemaal achteraan.
Maar ben idd eens als eerste gestart ook :)
denk ik ook
soms vertrek ik helemaal achteraan en soms als eerste

DoEsYm@n

Legacy Member
Waar is GT5 P demo te downloaden?
Het is nogal een beetje nieuw voormij.

youriecker

Legacy Member
ik heb al 10keer ofzo geprobeerd voor die update maar het lukt dus echt niet :s
maakt het uit welk account ik gebruik of is die ergens te downloaden en via usb stick ofzo te uploaden na de ps3

ikbenben

Legacy Member
Blijven proberen.
Mij is het uiteindelijk ook gelukt.Ik heb het ook via GT-TV gedaan.
Het maakt niks uit welke account ge gebruikt.
Ge kunt de update enkel downloaden via het spel zelf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan