Archief - GFX ps1 games op PS2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Code_X9

Legacy Member
yow

zeg ik vroeg mij gewoon ff iets af, als ge ps1 games in u ps2 steekt, zijn de gfx dan beter??

soulrippeR

Legacy Member
minder fps drops prolly
zo is het toch met de ports op de gc (re2 re3 ooc)

Code_X9

Legacy Member
mmm k, want ikl had daarover gelezen voor da em uitkwam... ma ik heb mijn ps2 nu al een tijdje verkocht ( en nu koop ik mij der weer ene...) en ikvroeg het mijaf

°Roelerhond°

Legacy Member
in uw instellingen kunde smooth textures (ofzoiets :p) aanzetten en dan krijgde een beetje beter beeld

capt_snow

Legacy Member
FF VII speel ik op ps1 want op ps2 trekt het op niets :sad: (sommige FMV's haperen etc...)

ASS-asn

Legacy Member
mayb ligt et aan mijn ps2 of aan et spel maar alsk mgs1 speel op ps2 trekt dat op niets
geluid en beeld schokt, te weinig fps

mouly jr.

Legacy Member
is er een manier om te zien hoeveel FPS je hebt tijdens een ps2 spel ?

Code_X9

Legacy Member
mouly jr. zei:
is er een manier om te zien hoeveel FPS je hebt tijdens een ps2 spel ?

:wtf: en voor wa is da ingodsnaam nuttig? iedereen zijne ps2 is dezelfde ze...

Bramboogie

Legacy Member
de coprocessor van de ps2 is de processor uit de eerste... om te zorgen dat alle games speelbaar zijn... daarom gaat er niet veel verschil zijn tussen ps1 games op ps1 of ps2...
wat ge wel kunt instellen is hoe snel em alles leest van de vd als ik me nie vergis...

en da probleem met die fmv's, da ligt mss daaraan

Code_X9

Legacy Member
waffelaar zei:
en btw voor elk spel is de fps anders

ja en wa zijn er dan zoveel spellekes me frame drops ofzo? en ast zo is gader dan een ander graka insteken of meer ram ofzo?

BraveHeart

Legacy Member
Disc Speed -> Fast
Texture Mapping -> Smooth

Fast & Smooth, the way a PSOne game boot :music:

:niceone:

hummel

Legacy Member
wil je beter beeld voor ps1 games koop dan een dreamcast
die hebben namelijk iets waardoor uw ps1 games bijna de gfx hebben van een ps2 game... is echt wel verschieten als ge zo een ps1 game speelt daarop

TatuObsessed

Legacy Member
BraveHeart zei:
Disc Speed -> Fast
Texture Mapping -> Smooth

Fast & Smooth, the way a PSOne game boot :music:

:niceone:
sommige games werken niet als je disc speed op Fast zet

Code_X9

Legacy Member
hummel zei:
wil je beter beeld voor ps1 games koop dan een dreamcast
die hebben namelijk iets waardoor uw ps1 games bijna de gfx hebben van een ps2 game... is echt wel verschieten als ge zo een ps1 game speelt daarop
jaja ma dan hebde nog is zo nen bleam nodig ofzo zeker?

Code_X9

Legacy Member
hummel zei:
wil je beter beeld voor ps1 games koop dan een dreamcast
die hebben namelijk iets waardoor uw ps1 games bijna de gfx hebben van een ps2 game... is echt wel verschieten als ge zo een ps1 game speelt daarop
jaja ma dan hebde nog is zo nen bleam nodig ofzo zeker?

waffel

Legacy Member
Code_X9 zei:
ja en wa zijn er dan zoveel spellekes me frame drops ofzo? en ast zo is gader dan een ander graka insteken of meer ram ofzo?


neen als er veel fps drops zijn is het spel gewoon slecht :scream:

capt_snow

Legacy Member
hummel zei:
waardoor uw ps1 games bijna de gfx hebben van een ps2 game...


:wtf:

de resolutie en het beeld kan scherper zijn maar de gfx kunnen nooit verbeteren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan