Archief - Gamer Girls topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Saphira

Legacy Member
te veel om op te noemen? :D

LoL, TF2, LoTRO, Divinity, Alice: Madness Returns, Kingdoms of Amalur, Rock of Ages, Overlord, Orcs must die, Dragon Age, Darksiders, Bastion, Vampire the masquerade, Witcher, Plants vs Zombies, Prototype

f33db4ck

Legacy Member
Saphira zei:
te veel om op te noemen? :D

LoL, TF2, LoTRO, Divinity, Alice: Madness Returns, Kingdoms of Amalur, Rock of Ages, Overlord, Orcs must die, Dragon Age, Darksiders, Bastion, Vampire the masquerade, Witcher, Plants vs Zombies, Prototype

owla zekers :D n1

edit:
Toch wel eens vragen, rage jij op games?

Dragonfly

Legacy Member
Saphira zei:
te veel om op te noemen? :D

LoL, TF2, LoTRO, Divinity, Alice: Madness Returns, Kingdoms of Amalur, Rock of Ages, Overlord, Orcs must die, Dragon Age, Darksiders, Bastion, Vampire the masquerade, Witcher, Plants vs Zombies, Prototype

:lol:

Saphira

Legacy Member
All-In zei:
owla zekers :D n1

edit:
Toch wel eens vragen, rage jij op games?

Bij Darksiders toch wel ja :'). Alsk iets niet kan/iets niet lukt, dan kan ik wel es ragen :')

Saphira

Legacy Member
AicceeAC zei:
Kben al blij dat ze Assassin's Creed spelen. :)

Kheb da nog proberen te spelen maar mijn laptop crashte te veel. Nochtans ene die voldoet aan alle systeemvoorwaarden. Nu ja :p. Op de allerlaagste instellingen kantie 't wel aan, maar kvinnet dan zo jammer voor de graphics :D. Bij de eerste zat ik trouwens al redelijk ver, maar dan Dragon Age en Divinity II beginnen spelen en ja... Draakjes eh :love:

f33db4ck

Legacy Member
Saphira zei:
Kheb da nog proberen te spelen maar mijn laptop crashte te veel. Nochtans ene die voldoet aan alle systeemvoorwaarden. Nu ja :p. Op de allerlaagste instellingen kantie 't wel aan, maar kvinnet dan zo jammer voor de graphics :D. Bij de eerste zat ik trouwens al redelijk ver, maar dan Dragon Age en Divinity II beginnen spelen en ja... Draakjes eh :love:

Laptop om te gamen suckt gwn :(

Saphira

Legacy Member
All-In zei:
Laptop om te gamen suckt gwn :(

kga kik geen vasten aanschaffen alsk nog studeer, da's voor later :p. Alsk da continu heen en weer moet meesleuren, dan houd ik het maar bij een gewone laptop :D.
Trouwens geen slechte commentaar op mijn laptop, he's lovely
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan