Archief - Funny pictures!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wit

Legacy Member
Heeft er nog al iemand problemen gehad met het nemen van screenshots?
Behalve 1 bmp waren al mijn screenshots tot nu toe kapotte files.. es uitzoeken.

zeroi

Legacy Member
Originally posted by PR4YING M4NTIS
:rofl:


Da armke...da duimeke... lol... wie stond er in dien blast? The Fonz? :rofl:
Neen, da was mijn arm verdomme :(, iemand hem al teruggevonden :confused:
IK WIL MIJN ARM TERUG :p

Seraph

Legacy Member
Hehe, spijtig dat het gore gehalte nogal nihil is. Would be cool to see arms flying away... :eek:

EagleEye

Legacy Member
Originally posted by wit
Heeft er nog al iemand problemen gehad met het nemen van screenshots?
Behalve 1 bmp waren al mijn screenshots tot nu toe kapotte files.. es uitzoeken.
Dat lijkt alleen maar zo: converteer die naar JPG met irfanview en ze zijn allemaal perfect gelukt :)

De BMPs kan ik ook niet openen

Bloody_B

Legacy Member
omfg wat een gortig lelijke graphics, der is preceis nie veel veranderd

oberon_sedai

Legacy Member
omg, wat een gortige domme post. der is bij u ook ni veel veranderd.

1.niet gespeeld is geen commentaar.

2.de pics zijn prolly genomen op pc's die op wat lagere kwaliteit staan vanwege de hoge systeemeisen.

[BAT]krikke

Legacy Member
Originally posted by Bloody_B
omfg wat een gortig lelijke graphics, der is preceis nie veel veranderd

er is wel degelijk wta verandert, maar nu heb je echt een zware pc nodig om nog mee te kunnen en hier staan de gfx gewoon wat laag

Tyken

Legacy Member
Originally posted by Bloody_B
omfg wat een gortig lelijke graphics, der is preceis nie veel veranderd


wow kheb em vandaag gekocht en ie is OWNAGE. wel veel noobs, ma de sfeer is totaal veranderd en de omgeving is megavershiekt. vooral de achtergronden en de bodem amai, shiek gedaan :niceone: .

zelfs op single player is er een grote vooruitgang geboekt geweest :eek: i mean, bots die naar je commands luisteren, intelligenter, nu ist volop bfen vo dood gewoon :D

m4nTiS

Legacy Member
Originally posted by Bloody_B
omfg wat een gortig lelijke graphics, der is preceis nie veel veranderd


En welk spel hebt u ook alweer in elkaar gestoken?? :wtf:

zondag is zien dak ook wa pics online zet...als ik ze ni vergeet te trekken natuurlijk :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan