Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liquid Li0n

Legacy Member
Implar zei:
Forza 3 zou een reden zijn om een 360 te kopen voor mij :)
(mocht ik nog geen hebben)

Silent Thunder zei:
Idem, samen met de episodic content voor GTA IV.

Klopt idd, ik heb me voor 100 euro een xbox gekocht en Forza 3 en de uitbreidingen van GTA IV, 2 games die ik perse wou spelen, en voor die 100 euro kan je niet sukkelen. Ik speel dit wel tot wanneer ergens volgend jaar GT5 uitkomt.

Th4 G4m3r

Legacy Member
Dit is gewoon het beste racegame voor de 360, eris dan ook voor mij persoonlijk niets zo uitgebreid en realistisch verkrijgbaar !

Hamiltoe

Legacy Member
Zalig spel! Twee problemen: (Hebben jullie dit ook?)
-bij het optrekken online en offline gameplay heb ik soms (en soms ook niet) een tikkend geluid, heel raar!
-soms start het spel niet direct op en wil hij een dvd afspelen, dan steek ik het opnieuw in en herkent hij wel Forza 3

iemand die één van deze problemen ook ervaart?

Anders is dit een ZALIG spel. Ik zou graag na mijn examens (18 januari 2010) een 9lives tournament organiseren met een reglement (clean racing!) en redelijk endurance. Online kom je nogal wat kindjes tegen die niet weten hoe je een auto moet inhalen volgens de regels van de racesport ;).

Th4 G4m3r

Legacy Member
Hamiltoe zei:
Zalig spel! Twee problemen: (Hebben jullie dit ook?)
-bij het optrekken online en offline gameplay heb ik soms (en soms ook niet) een tikkend geluid, heel raar!-soms start het spel niet direct op en wil hij een dvd afspelen, dan steek ik het opnieuw in en herkent hij wel Forza 3
iemand die één van deze problemen ook ervaart?

Anders is dit een ZALIG spel. Ik zou graag na mijn examens (18 januari 2010) een 9lives tournament organiseren met een reglement (clean racing!) en redelijk endurance. Online kom je nogal wat kindjes tegen die niet weten hoe je een auto moet inhalen volgens de regels van de racesport ;).

ik heb niks van die problemen gemerkt hier!
Maar voor u eerste probleem zou ik eens naar uwe garagist gaan :lol:
ofwel liggen de twee problemen aan een slecht werkende console.

Hamiltoe

Legacy Member
het tikkend geluid heb ik niet als ik het volume van mijn tv uitzet :p het is dus afkomstig van mijn forza 3 zelf; kan dan toch moeilijk aan mijn console liggen..

Th4 G4m3r

Legacy Member
gewoon terug naar de winkel gaan waar ge u spel gekocht hebt ,en een nieuw vragen ,verder kunnen wij u hier nie helpen denk ik ;)

Silent Thunder

Legacy Member
spoon zei:
en der is weer een money glitch gevonden net als in FM2
Hoezo?

Trouwens, van glitches gesproken, soms kan ik aan bepaalde races deelnemen in een auto met een hogere Performance Index en zelfs klasse dan de aangegeven limiet. Da's toch niet de bedoeling, dacht ik? :)

spoon

Legacy Member
weet het ook ni juist hoe het zit met de glitch
maar las het op het forza forum

Hamiltoe

Legacy Member
Hmmm, dus niemand hoort ooit een tikkend geluid bij het optrekken in forza 3 zelf?

Maar wat gaat omruilen gaan helpen? Het spel werkt :p een brandfoutje kan toch niet zomaar zorgen voor een tikkend geluid bij het optrekken.

Vraeck

Legacy Member
heb dat geluidje ook al gehoord, nu je het zegt. Dacht dat het aan m'n auto lag :)

Hamiltoe

Legacy Member
haha, zalig, thx voor de reactie :D ben blij dat ik nu weet dat het "normaal" is :p

fredenevy

Legacy Member
ik kan een franse versie van forza 3 kopen maar ik vraag mij dan af de volledige versie in het frans gaat zijn?
of het kan zijn door mijn systeemsettings dat hij toch in het engels te spelen valt???

Arcas'

Legacy Member
waarschijnlijk gaat die helemaal int frans zijn hoor.. mss met updates ofzo maar twijfel er toh aan

Liquid Li0n

Legacy Member
dus er is een glitch, maar niemand weet hoe die te verkrijgen, das zoals geloven in loch ness dus ;)

GeoBem007

Legacy Member
Stuur link ofzo maar in een PM ;) Zal uwe S2000 BAR/555 kopen ;)

Zou wel een beetje cash willen om auto's te kopen die ik gewoon wil, zonder er zot voor te moeten racen..

valdemaniak

Legacy Member
ik heb voor mijn 30e verjaardag van mijn vrouw en vrienden een weekend in Luxemburg gekregen, waar ik mag gaan rijden met een Aston Martin Vantage V8, en Audi R8.

Openbare weg, met stuk rechte lijn voor "gaas planché" voorzien.

:drool:

Ik ben benieuwd of ik Forza nog leuk ga vinden achteraf

Th4 G4m3r

Legacy Member
valdemaniak zei:
ik heb voor mijn 30e verjaardag van mijn vrouw en vrienden een weekend in Luxemburg gekregen, waar ik mag gaan rijden met een Aston Martin Vantage V8, en Audi R8.

Openbare weg, met stuk rechte lijn voor "gaas planché" voorzien.

:drool:

Ik ben benieuwd of ik Forza nog leuk ga vinden achteraf
:crazy:Wa eene coole kado is me da nie !!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan