Karre
Legacy Member
Cerulean zei:Is mij ook al opgevallen. Niet erg, heb in de vorige edities mijn overdosis gehad.
Ik vond die net zo tof
. En er komt te veel dat gebied vanuit die demo (ben de naam kwijt) en Circuit de Catalunya in voor vind ik eerlijk gezegd. Trouwens, als er eens iemand zo vriendelijk zou willen zijn om die vinyl van mij voor 1000 Credits te kopen zodat ik die achievement heb
.
