Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Cerulean zei:
Is mij ook al opgevallen. Niet erg, heb in de vorige edities mijn overdosis gehad.

Ik vond die net zo tof :(. En er komt te veel dat gebied vanuit die demo (ben de naam kwijt) en Circuit de Catalunya in voor vind ik eerlijk gezegd. Trouwens, als er eens iemand zo vriendelijk zou willen zijn om die vinyl van mij voor 1000 Credits te kopen zodat ik die achievement heb :p.

Reggaesmurf

Legacy Member
zalkik sebiet eens mijn goed hart laten zien dan, Careless. Vind het alleen een beetje onnozel da je die vinyls erna niet kan gebruiken voor designs die je online wil verkopen.
Valt natuurlijk te begrijpen qua plagiaatshizzle enz... ma toch, al uw vinyls zelf maken is veeeeel werk.
Nog een vraagje: hoe zit dat eigenlijk met nen auto die je verkoopt in de AH; ben je die auto erna kwijt? of kan je deze nog steeds offline gebruiken?

apriliars50

Legacy Member
Reggaesmurf zei:
Nog een vraagje: hoe zit dat eigenlijk met nen auto die je verkoopt in de AH; ben je die auto erna kwijt? of kan je deze nog steeds offline gebruiken?

Die is weg he

Frado2005

Legacy Member
btw wat is de knop voor 'ready' als je in de lobby zit vd multiplayer?

spoon

Legacy Member
frado2005 zei:
btw wat is de knop voor 'ready' als je in de lobby zit vd multiplayer?

in een public lobby is der geen ready wachten tot de timer is afgelopen
in private is het inderdaad A

Silent Thunder

Legacy Member
Cerulean zei:
Is mij ook al opgevallen. Niet erg, heb in de vorige edities mijn overdosis gehad.
Idem. In Forza 2 (en GT2, en GT4) was't constant Laguna Seca. Ben dat circuit beu! :p

De nieuwe circuits in Forza 3 zijn wel nice :)

GeoBem007

Legacy Member
Heb net mijn vierde seizoen uitgereden.
Achievement voor Around The World gekregen, want had nog nooit op Road America moeten racen.
Heb ook twee Acura LMP1-wagens gekregen, 2x dezelfde maar met andere livery. Een gift..

Geen idee van wie, ik denk van T10 zelf aangezien ze recent een bezoekdag bij Honda/Acura hadden waar beide bolides stonden.
Nog iemand deze gehad?

Heb de moed ni om aan Seizoen 5 te beginnen..
Iemand een goeie suggestie voor de E-races op Amalfi?

Ohja, er is DLC. Paar Hyundai Genesis'kes.

spoon

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Heb ook twee Acura LMP1-wagens gekregen, 2x dezelfde maar met andere livery. Een gift..

alle vip members hebben deze gekregen
en er zullen nog meer vip car volgen normaal

Rubmifer

Legacy Member
Daarnet mijn MC12 wat geupgrade en gefinetuned, en hem nog eens losgelaten op de Ring. Resultaat: 7.19.8 :) Plaats 63 op de learderbords. Top 50 is zeker haalbaar, maar heb even genoeg ring gezien voor vandaag :p

Distorted_crump

Legacy Member
Volgend weekend eens een Zonda kopen en hem beginnen tunen :)
Zo goed mogelijk en dan eens loslaten om in top 100 van time trials te komen

Mr Red

Legacy Member
Komt dit spel ook op de PS3 uit ?

Het maakt me eingelijk weinig uit want heb ook een X360 staan, maar ben meer een PS3 gamer dus moest dit game binnekort daar op uitkomen wacht ik ff af.

MaL1Ce

Legacy Member
ik ben het echt kotsbeu te wachte op nog is een goei racegame op ps3,
en hoor hier wel veel goei dingen over
is dit zon spel waar ge speciaal nen x360 voor zou kopen

apriliars50

Legacy Member
MaL1Ce zei:
ik ben het echt kotsbeu te wachte op nog is een goei racegame op ps3,
en hoor hier wel veel goei dingen over
is dit zon spel waar ge speciaal nen x360 voor zou kopen

Dat zult ge voor uw eigen moeten uitmaken vrees ik want dat zal voor iedereen anders zijn :p In ieder geval vind ik het een zeer goeie racegame. Op ps3 is het wachten tot maart 2010 met GT5 (hopelijk) dus da's nog een hele tijd ...

MaL1Ce

Legacy Member
ja gt is nog zo lang e,
en er zulle nog wel wa x360 exclusives zijn die ik ooit wel is wille spele
kheb altijd halo al is wille probere :p

apriliars50

Legacy Member
Er is trouwens een Forza 3 bundel. Is wel met de elite en dus meteen de duurste 360. Je kan ook goedkopere 360 (Pro en arcade) kopen of course.

Implar

Legacy Member
MaL1Ce zei:
ja gt is nog zo lang e,
en er zulle nog wel wa x360 exclusives zijn die ik ooit wel is wille spele
kheb altijd halo al is wille probere :p

Forza 3 zou een reden zijn om een 360 te kopen voor mij :)
(mocht ik nog geen hebben)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan