spoon
Legacy Member
viggoht zei:Gisteren in "Praga Goes Gaming" was hij bezig met Forza 3. Wat me wel erg opviel waren de lange laadtijden........... Echt lange laadtijden.......
en zelf al installeer je het
blijft verdomme even lang langen enige echte min puntje vindt ik





ad: