Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spoon

Legacy Member
viggoht zei:
Gisteren in "Praga Goes Gaming" was hij bezig met Forza 3. Wat me wel erg opviel waren de lange laadtijden........... Echt lange laadtijden.......

en zelf al installeer je het
blijft verdomme even lang langen enige echte min puntje vindt ik

fixer187

Legacy Member
Ja dat is wel het enige grote minpunt, hoewel na een paar weken de game te spelen en uren op de frontstore te vertoeven mocht er wel een veel beter overzicht zijn in de gekochte vynils. Nu moet je ze één voor één aflopen om een vynil te kiezen. Dit kon toch wel veel beter. En de cappaciteit van je eigen storefront vind ik ook wat beperkt.

skatemania

Legacy Member
viggoht zei:
Gisteren in "Praga Goes Gaming" was hij bezig met Forza 3. Wat me wel erg opviel waren de lange laadtijden........... Echt lange laadtijden.......

Zijn wel lang ja, maar vind het nog meevallen :)

Th4 G4m3r

Legacy Member
:applause: vandaag mijn bolides kado gekregen van turn 10
-M3 E46 Coupe (met halo ODST paintwork)
-Camaro SS (met Crackdown2 paintwork)
-R8 5.2 FSI quatro (met forza 3 paintwork)
-R8 (met Nightmare paintwork)
-RX-8 Mazdaspeed (Laguna seca Safty Car paintwork)
:love:

apriliars50

Legacy Member
Th4 G4m3r zei:
:applause: vandaag mijn bolides kado gekregen van turn 10
-M3 E46 Coupe (met halo ODST paintwork)
-Camaro SS (met Crackdown2 paintwork)
-R8 5.2 FSI quatro (met forza 3 paintwork)
-R8 (met Nightmare paintwork)
-RX-8 Mazdaspeed (Laguna seca Safty Car paintwork)
:love:

-R8 (met Nightmare paintwork)
-RX-8 Mazdaspeed (Laguna seca Safty Car paintwork)

Ik heb deze twee gekregen. Enig idee waarom we die krijgen en waarom jij er 5 krijgt? :p

Th4 G4m3r

Legacy Member
apriliars50 zei:
-R8 (met Nightmare paintwork)
-RX-8 Mazdaspeed (Laguna seca Safty Car paintwork)

Ik heb deze twee gekregen. Enig idee waarom we die krijgen en waarom jij er 5 krijgt? :p

azo,ja ik heb meegedaan aan een preorder car giveaway actie ,die ze voor de launch hadden gedaan .
dan moest je je aankoopbewijs doormailen naar turn 10 en dan kreeg je inruil een paar auto's

Implar

Legacy Member
apriliars50 zei:
-R8 (met Nightmare paintwork)
-RX-8 Mazdaspeed (Laguna seca Safty Car paintwork)

Ik heb deze twee gekregen. Enig idee waarom we die krijgen en waarom jij er 5 krijgt? :p

2 omdat je VIP bent, 3 als je je preorder ticket hebt ingezonden en 1 als je nog een muzieklijst postte (een Zune car)
Straks eens kijken of ik ze alle 6 gekregen heb.

Gattuso8

Legacy Member
Is het nog steeds zo dat endurence races maar met 8 wagens worden gereden?

apriliars50

Legacy Member
Zal wrs zijn omda da via een login op mijn account is dat jullie da ni kunnen downloaden :sad:

apriliars50

Legacy Member
Komt eraan, sec ...

edit: als ik upload naar youtube komt er op 'mislukt'. Kan blijkbaar geen wmv bestand ofzoiets lezen.

edit 2: via rapidshare, klik hier! Ik ben de zwarte Lamborghini gallardo S op kop in het filmpje (waar alles begint :p)

Distorted_crump

Legacy Member
Zijn er mensen die zin hebben om nu een raceke te doen, 3 rondjes Muggelo full :)
voeg me anders toe: Glenne69

Fiezik

Legacy Member
heb vrijdag forza 3 es gespeeld in de FRS van Gent en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was door het spel, het speelde echt heerlijk, mss wel beter dan gt5p ;)

Karre

Legacy Member
Kan je bij Quik play niet kiezen hoeveel laps je op die ronde wilt doen? =/

GGerre zei:
heb vrijdag forza 3 es gespeeld in de FRS van Gent en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was door het spel, het speelde echt heerlijk, mss wel beter dan gt5p ;)

Persoonlijk vind ik de Forza reeks toch beter dan de Gran Turismo reeks. Bij Forza heb ik eerder het gevoel dat ik met een auto rij. Bij Gran Turismo heb ik altijd het gevoel dat ik met een blok ijzer aan het rijden ben met wielen onder van een gigantische massa dat alles op zijn pad verwoest, buiten de AI, waar je nog zo hard tegen mag rammen en toch geen beweging op zit. En wat me zeker irriteert aan Gran Turismo is dat de AI geen rekening met je houdt. Lig je op hun weg? Pech, dan ramt men u wel van hun idiale lijn. Nu, in Forza gebeurt het soms ook wel dat de AI je gewoon een duw geeft in bochten en geen rekening houdt met je.

Necrolite

Legacy Member
Zijn er hier veel die Forza 3 op xbox live spelen eig? Soms duurt het wel een tijdje eer ge een lobby vind e.d. Anyway, als er mensen eens willen racen je kan me altijd toevoegen "Landork BE". (Mind you, ik speel het nog maar van donderdag :p)

Daggie

Legacy Member
Heeft er soms iemand die "initiële" downloadcode te veel? Ik had geen bij mijn exemplaar ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan